' Hello, my old friend . How are you?'. Lama tak jumpa lu. Apa mimpi boleh datang sini?'. Sapa Tauke Wong sebaik sahaja pembantunya memberitahu bahawa Raymond datang ke kalab malam nya itu.
'Ada urusan sikit dekat sini. Teringat pula kau ada buka kelab malam jadi saja nak datang melawat kau'. Kata Raymond.
Walaupun dua-dua berbangsa cina tapi mereka mempunyai dialek yang berbeza. Lagi pula mereka berdua dulu bersekolah di melayu jadi sudah biasa bertutur dalam bahasa melayu.
Urusan apa?. Ada buka bisnes baru ke?. Kasi tau gua la, kawan'.
Raymond memandang kearah bodyguard nya kemudian dia memandang semula kepada Tauke Wong.
'Tengok-tengok je dulu. Eh, harini aku penat la. Ingat nak enjoy puas-puas nak release tension. Ada amoi cun tak?. Kasi aku satu orang'. Kata Raymond sambil meneguk araknya hingga habis.
'Ada ada. Ini amoi banyak cun. Gred A. Dia baru kerja sini tiga hari tapi memang hot selling. Semua orang rebut mau dia tapi only for VVIP'. Kata Tauke Wong dengan bangga.
'Foreigner?'. Soal Raymond.
'Amoi local. Melayu lagi. Macam ni'. Tauke Wong menunjukkan isyarat ibu jari aebagai tanda 'bagus'.
'Wahh.. ini macam baru bagus. Okay, angkat dia. Berapa rate?'.
'Satu ribu teman minum, lima ribu boleh bawa masuk bilik atas. Lu buat la apa lu suka. Memang mahal tapi guarantee berbaloi'. Kata Tauke Wong.
'Bilik atas?'. Wahh, advance kau punya kelab ya. Siap ada private room. Okay, bawa dia masuk bilik'. Arah Raymond.
'Two in one. Baru ada untung. Hahahahaha. Mari, gua bawak lu naik bilik'.
Tauke Wong membawa Raymond dan dua orang bodyguard nya ke tingkat atas. Kemudian dia diberikan private room yang lengkap dengan katil saiz king, dia penghawa dingin, set sofa dan bilik air. Hiasan nya tidak ubah seperti bilik hotel.
'Lu dua orang tak mau amoi ka?'. Soal Tauke Wong kepada dua orang bodyguard Raymond.
'Tak apa. Kami tunggu luar'. Kata mereka sebelum keluar dari bilik itu.
'Kejap ya. Gua pergi angkat itu amoi. Lu buat macam bilik sendiri dulu la'. Tauke Wong terus berlalu pergi meninggalkan Raymond didalam bilik. Raymond mengambil keputusan untuk mandi dulu sebelum dia berseronok pada malam itu. Semasa dia sedang seronok menghayati air pancuran panas di bilik air, pintunya diketuk oleh Tauke Wong.
Raymond menutup air pancuran itu lalu membuka sedik pintu bilik airnya bagi memudahkan perbualan dia dan Tauke Wong.
'Aku tengah mandi. Masuk saja. Bilik tak kunci. Panggil amoi tu masuk duduk dulu'. Arah Raymond.
'Okay okay. Itu amoi sudah masuk ya. Dia dudah tunggu katil sana'. Jawab Tauke Wong sambil menutup kembali pintu.
Raymond mencepatkan mandi nya. Sudah tidak sabar ingin melayari bahtera bersama gadis cantik itu. Selesai mandi, dia mengelap rambut dan badannya dengan tuala sebelum melilit tualanya di pinggang. Sempat lagi dia membelek wajahnya di cermin bilik air itu.
'I'm coming'. Kata Raymond sebaik sahaja dia keluar dari bilik air. Kelihatan seorang gadis berambut perang yang seksi sedang duduk di hujung katil. Gadis itu hanya tunduk ke bawah sekaligus melindung wajahnya.
Raymond yang gentleman itu tidak suka terus menerkam. Dia suka mencari keselesaan dulu sebelum berasmara. Dia lantas datang ke arah gadis itu dan duduk di sebelahnya.
'Hi. I'm Ray. Nice to meet you'. Kata Raymond sambil menghulurkan tangannya.
'R..Rose'..
Gadis itu menyambut tangan Raymond dan memperkenalkan dirinya sebagai Rose.
YOU ARE READING
MY SEXY MR DANI
RomanceTinggi, kacak, matured, smart, kaya, luxury lifestyle.Itulah antara tarikan yang ada pada Dani yang membuatkan para wanita ingin mendekatinya. Bukan mudah seorang lelaki bernama Dani jatuh cinta pada mana-mana wanita. Baginya semua wanita yang diken...