Mereka bertolak pulang ke Kl pada jam 8 pagi kerana Khaleesa perlu pulang awal. Sudah ada client yang booking nya pada pukul 11 pagi. Dafo' Zefri merupakan regular client yang paling lama dengannya. Usahawan muda yang berumur 35 tahun, agak sosial, masih bujang dan tidak berminat untuk berkahwin dan mempunyai keluarga sendiri. Baginya dia dah cukup selesa dengan hidupnya sekarang.
'You have to cancel the booking. You tak cukup tidur ni. Plus, you have to rest.
'Tak boleh, you. I tak boleh sesuka hati nak cancel. Plus, my client to dah bayar andvance. Tu regular client I.
'Just cancel it. U refund dekat dia double. I'll give you the money. Benda ni jadi pun sebab I. Kata Dani dengan nada serius.
'No!. It's not about money. I have to maintain my professionalism. Tak kan I nak cancel sebab tak cukup tidur?. You jangan masuk campur hal kerja I. I know how to handle it.
Kalau nak diikutkan, memang Khaleesa ingin berehat pada hari itu tapi memandangkan dia tidak mahu dianggap tidak professional kerana cancel last minute.
' I'm sorry, okay. I bukan apa, I just concern about you. Okay macam ni, you balik dari event nanti, terus rest okay? Dani cuba memujuk Khaleesa. Risau jika gadis itu berkecil hati dengannya.
'Okay. You pun sama, sampai rumah nanti tidur tau. I tahu you pun tidur-tidur ayam.
'Okay, my baby. Dani tersengih sambil mengusap jari runcing milik Khaleesa.
Dani membuka pancuran shower di bilik air biliknya. Terasa segar apabila badanya bersentuhan dengan air yang dingin itu. Setelah selesai mandi, dia mengambil keputusan untuk tidur seketika memandangkan dia hanya tidur beberapa jam sahaja pagi tadi. Tiba-tiba telefon bimbitnya berbunyi menandakan ada mesej masuk lalu dia pantas membaca mesej tersebut.
"Bro, jangan lupa harini. Kau mesti kena datang. I'll see you there .- Z.
'Shit! Macam mana aku boleh lupa harini opening showroom Z. Tak boleh jadi, aku dah janji dengan dia haritu. Aku mesti kena datang.
"Mana boleh lupa bro. Mesti datang punya. Nanti pukul 12 aku sampai. Majlis start pukul 11.30 kan?.
Dani membalas mesej tersebut lalu terus bangun dari katil dan menuju ke almari pakaian. Sepasang sut navy blue dan kemeja putih disarung.
Dia mengerling jam yang dipakai di pergelangan tangannya.
'10.45 pagi. Sempat ni.
Khaleesa merenung cermin soleknya. Dia teringat kembali setiap kejadian yang berlaku pada malam tadi. Dari babak di pantai sehingga lah ke bilik resort.
'Kenapa aku rasa lain ya bila dengan dia?. Rasa happy lain macam padahal pergi pantai je. Aku pernah pergi tempat yang lagi menarik, mewah exclusive tapi tak pernah rasa bahagia macam ni. Aku betul-betul selesa sangat dengan dia walau baru keluar dua kali. Malah lagi selesa daripada client-client regular aku. Aku rasa selamat sangat bila dengan dia. Dia pun takde nak ambil kesempatan dengan aku walaupun tidur sekatil. Dia hormat aku, tak macam client-client gatal yang dia selalu jumpa. Dalam kereta pun nak menggatal. Bisik Khaleesa didalam hati. Apabila dia tersedar dari lamunan, cepat-cepat dia buang fikirannya.
'Aduhhh!! Apa ni Khaleesa. Fokus!! Ingat, jangan lari dari tujuan asal kau. Jangan jatuh cinta atau ada perasaan dengan client sendiri. Ingat, kau tu escort girl je. Tak mungkin dia pandang kau. Kau hanya sekadar peneman je.
Dia cepat-cepat siapkan solekannya. Mujur pakaian sudah disiapkan dari semalam lagi. Tak perlu dia kelam kabut pada pagi ini. Setelah berpuas hati dengan penampilan nya, dia bergegas turun ke bawah. Sekejap lagi driver Dato' Zefri akan menjemputnya.
YOU ARE READING
MY SEXY MR DANI
RomanceTinggi, kacak, matured, smart, kaya, luxury lifestyle.Itulah antara tarikan yang ada pada Dani yang membuatkan para wanita ingin mendekatinya. Bukan mudah seorang lelaki bernama Dani jatuh cinta pada mana-mana wanita. Baginya semua wanita yang diken...