You buat apa dekat sini?? Soal Khaleesa dalam nada terkejut. Tubuh sasa milik lelaki yang dia cuba melarikan diri dari bertemu itu tegak berdiri dibelakangnya.
Jumpa you la. Kenapa? Terkejut?
Sorry, i tengah tunggu client i sekarang. Tak ada masa nak layan you. Kata Khaleesa dengan nada berlagak.
Tengah tunggu Mr. Haziq? Soal Dani sambil menjungkitkan keningnya. Dani terus duduk di kerusi bertentangan dengan Khaleesa."
Mana you tahu??
Well, I'm Haziq. Dani menghulurkan tangan untuk bersalam. Dia rasa puas dapat tengok riak wajah Khaleesa yang terkejut.
Khaleesa menutup muka nya dengan kedua belah tapak tangan menahan malu. Rancangan nya untuk mempermainan Dani pada mulanya tetapi akhirnya dia yang dipermainkan.
Kenapa you beria sangat nak cari i sampai kena buat fake identiti ni? Soal Khaleesa dengan nada perli.
Siapa suruh you ignore i? I call tak jawab. I text you pun tak reply. You nak lari dari i ke?
Khaleesa terdiam. Sungguh dia tiada alasan kukuh kenapa dia hendak melarikan diri dari lelaki itu. Memang menjadi habit Khaleesa untuk men ghosting mana-mana lelaki yang cuba memikat nya.
"Saja".
Sepatah perkataan muncul di bibir Khaleesa. Sesungguhnya itu adalah alasan yang sebenar.
Saja you cakap? You tahu tak seminggu i macam orang gila cari you?. You pun dah setuju untuk i book you. Kenapa nak kena buat macam ni?. Dani amat kesal dengan jawapan yang diberikan Khaleesa.
Hello Encik Dani, you sedar tak apa yang you cakap ni? Itu hak i la nak keluar dengan you ke tak. And you pun tak ada rugi apa-apa sebab you belum bayar i pun.
Wait, yang you nak marah-marah i ni kenapa ya? Or, you dah fall in love dengan i? Tambah Khaleesa sambil membuat muka sinis, sengaja ingin menduga lelaki tersebut.
Whooww!!! Sorry sikit, you are not my taste okay. Jawab Dani dengan angkuh. Mana mungkin dia mahu mengaku yang dia sudah jatuh cinta dengan gadis itu. Habis jatuh sahamnya nanti!.
Okay I tak nak panjang cerita. I dah sampai sini, you pun kat sini, let's continue our date. Jawab Khaleesa dengan nada sebal. Malu sebenarnya tapi dia tidak mahu tunjukkan kepada Dani.
Okay. Let's order some food. I lapar ni dari tengahari tak makan. Lepas dinner ni i bawak you jalan-jalan, kata Dani. Dia bercadang hendak membawa Khaleesa ke Pantai Bagan Lalang untuk menghirup udara malam. Lagipun dia dah booking Khaleesa untuk 5 jam. Sempat rasanya.
Jalan-jalan mana? You booking i sampai pukul 1am tau? I thought orang yang nama 'Haziq' tu nak bawa i pergi club. Sebab selalunya kalau sampai pagi macam tu kalau tak club, mesti karaoke.
Nak pergi pantai? Bagan Lalang jom? Pelawa Dani. Dia sudah membawa 2 kerusi 'healing' dan meja kecil didalam bonet kereta.
Bagan Lalang? Seriously? Apa yang ada kat situ?? Dah la jauh. Last time I pergi 3tahun lepas kot. You nak buat apa malam-malam kat sana? Kata Khaleesa. Tak pernah dibuat orang ke pantai tengah-tengah malam. Dah la jalan nak ke sana gelap dan sunyi. Bukan tempat meriah ramai orang.
Saja. I suka night long drive. And I suka tempat tempat yang tenang macam pantai. Dengar deruan Ombak buat i tenang. Kita pergi okay? Pleasee... pujuk Dani sambil memegang tangan Khaleesa.
Okay okay. Tapi sampai pukul 1 pagi je tau. U lambat hantar, I charge 1k per hour. Kata Khaleesa sambil memuncungkan bibir nya. Padan muka. Nak bawak I jauh-jauh, bayar la lebih. Hihihihi..
No problem darling. Senyum Dani.
YOU ARE READING
MY SEXY MR DANI
RomanceTinggi, kacak, matured, smart, kaya, luxury lifestyle.Itulah antara tarikan yang ada pada Dani yang membuatkan para wanita ingin mendekatinya. Bukan mudah seorang lelaki bernama Dani jatuh cinta pada mana-mana wanita. Baginya semua wanita yang diken...