Davetsiz Misafir

4.6K 390 14
                                    

Motorumla evden bir yirmi kilometre kadar uzaklaştıktan sonra yolun kenarında durdum. Cebimden telefonumu çıkartarak internete girdim. Aradığım şey Frank Hamill'in ev adresiydi. Gece henüz bitmemişti ve benim bakmam gereken bir yer daha vardı.

En sonunda internette ölen polis şefiyle ilgili bir habere rastladım. Komşuları Frank Hamill'in ölümünden sonra evinin bahçesinde bir anma etkinliği düzenlemişlerdi. Oturduğu yer South End bölgesindeydi ve resimde görülen büyük viktoryan tarzında yapılmış evi bulmamak imkansızdı. Haberde Frank Hamill'in eşi öldüğü için yalnız yaşadığından ve bir oğlunun da sırf bu etkinliğe katılmak için New York'dan bir günlüğüne geldiğinden bahsediyordu. Haberin tarihine baktım. İki gün öncesinin aitti.

Fazla düşünmeye gerek yoktu. Motoru çalıştırdım ve South End'e doğru yola çıktım. On dakika sonra orada olurdum.

Çok aramama gerek kalmadan görüntüdeki evi buldum. Evin kapısında hala anma gününden kalan çiçekler ve mumlar duruyordu. Frank Hamill'in resimleri de evin etrafındaki parmaklıklara gelişi güzel bir şekilde asılmıştı. Anlaşılan Frank Hamill gerçek kişiliğini iyi gizlemişti, görüntüye bakılırsa sahte yüzünü gören insanlar onu gördükleri kadarıyla seviyorlardı.

Şafak sökmek üzereydi ve benim hızlı olmam gerekiyordu. Evin çevresinde bir tur atarak motoru yıkılmaya yüz tutmuş bir evin arka tarafına bıraktım. Hızlı bir şekilde ilerleyerek evin giriş kapısına ulaştım.

Ev bayağı sessiz görünüyordu. Fazla yüksek olmayan evin çitlerinden atlamak çok zor olmadı. Ağaçların arkasına saklanarak bahçede ilerlemeye başladım. Etrafta kamera görünmüyordu. Evde, sahibi öldükten sonra terk edilmiş yerlerin, o hüzünlü görüntüsü vardı. Burada da içeri girilmesini engellemek için evin girişine sarı şeritler çekilmişti.

Maymuncuğu kullanarak kapıyı zorlanmadan açtım. Şafak iyice sökmüştü ve ortalık artık daha aydınlıktı. Viktoryan tarzında yapılmış bu üç katlı gösterişli evde bakmam gereken çok oda vardı. Nick'in evinde olduğu gibi burada da araştırmaya yatak odasından başlamak istiyordum. Adam biraz yaşlıydı. Her gün üç katı inip çıkmak ona zor geleceğinden aramaya orta kattan başladım.

Aklıma birden James geldi. Acaba benim evi terk ettiğimi öğrendiğinde tepkisi ne olmuştu? Gerçi güvenlik odasından çıktıktan sonra direkt kendi odasına da gitmiş olabilirdi. Eğer öyle yaptıysa yokluğum hiç fark edilmemiş olabilirdi. Bakalım Hannah'la ilgili kararı nasıl olacaktı? Onu iki gün önce terk ettiyse Hannah'a geri döneceğini hiç sanmıyordum. Artık ne karar vereceğini zaman gösterecekti.

İkinci kattaki odaları sırayla dolaşmaya başladım. Şu an için Frank Hamill'in yatak odasını aradığımdan diğerlerine bakarak zaman kaybetmek istemiyordum.

En sonunda aradığım odayı buldum. Çift kişilik yatağın başucunda ölen eşiyle olan bir fotoğrafı vardı. Maskülen tarzda döşenmiş odaya koyu renkli mobilyalar hakimdi. Burası Nick'in odası gibi dağınık bir şekilde bırakılmamıştı. Anlaşılan burayı arayan polisler ölen şeflerinin anısına saygısızlık etmek istememişlerdi.

Sırayla odanın içindeki her yere bakmaya başladım. Ama kayda değer hiç bir şey bulamadım. Sadece başucundaki komodinin çekmecesinde evlilik cüzdanını saklıyordu. Onun dışında herhangi bir evrak yoktu. Anlaşılan Frank Hamill eşini çok sevmişti ve onun hatırasını canlı tutmak istiyordu. Dolabının arkasına baktığımda yine şansım yaver gitmemişti. Başka yerlere bakmak için odadan çıktım.

Tam kapıyı kapatmak üzereyken bir yeri kontrol etmediğim aklıma geldi. Geri dönüp ayakkabılarımı çıkardıktan sonra çift kişilik yatağın üzerine çıktım. Yatak örtülerinde ayak izimi bırakıp polislerin eline beni yakalamaları için bir koz vermek istemiyordum.

Ölü Nefes (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin