Przedmowa

340 26 11
                                    

Hej!

Na wstępie chciałbym powiedzieć, że moja historia jest z gatunku thrillerów psychologicznych, ale pojawiają się w niej motywy i zjawiska, które można byłoby zaklasyfikować również do horroru. Chciałbym również zaznaczyć, że historia ta nie powstała na faktach, a wszystkie wydarzenia w niej są w pełni przeze mnie wymyślone. Poza jednym wyjątkiem, gdyż do napisania tej opowieści zainspirowała mnie pewien incydent, który wydarzył się naprawdę. Nie mogę jednak powiedzieć, jaki, gdyż zdradzę wtedy całą fabułę. Chcę tylko zaznaczyć, że opowiadanie jest inspirowane prawdziwym wydarzeniam, ale podczas jego powstawania nie ucierpiał żaden człowiekiem, tego samego jednak nie mogę powiedzieć o fikcyjnych bohaterach, które w niej występują.

Wypadałoby również ostrzec, że w tekście pojawiają się brutalne opisy. W tekście opisana jest toksyczna relacja. Wielokrotnie dochodzi do przemocy fizycznej i psychicznej oraz manipulacji. Większość bohaterów ma problemy psychiczne, które również są w tekście opisane.

Pierwszy rozdział wrzucę jeszcze dzisiaj w Halloween, żeby było bardzej klimatycznie, w końcu to thriller z elementami horroru. Kolejne rozdziały będą pojawiać się mniej więcej co dwa tygodnie.

Będę naprawdę wdzięczny za każdy komentarz, również ten krytyczny.

Życzę miłego czytania i dobrej zabawy!

Ps. Wcale nie musicie być wyrozumiali dla głównego bohatera.


Start opowiadania: 31 października (Halloween) o 19!

Jestem przy tobieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz