Son sınıfa girmenin verdiği gerginliği atmak için okulun yaz sonu partisine katılmıştı Çağrı. Hazal ile Ege dans ediyordu. Berk desen Cemre'nin peşinden bir dakika ayrılmıyordu. Aşık olan iki arkadaşının kendisini boşlamasına bazen bozulsa da ses çıkarmıyordu.
Yanına gelen Leyla'nın konuşmasını dinlerken yandaki masaya geçen Vefa'ya baş selamı verdi. Duru'nun çığlığı ile bir çocuğa sarılması bir olmuştu. Demekki Duru'nun sevgilisi geldi Amerika'dan diye düşünmüştü.
Duru sevgilisinden ayrıldıktan sonra etrafa yabancı gözlerle bakan arkadaşına sarıldı. Zeynep kızın sarılmasına karşılık verirken Sinan'a göz kırpmıştı. Duru Zeynep'i de alarak Vefa'nın masasına getirdi.
"Zeynom sen gelmezdin normalde" Vefa'nın omzuna elini atmasına göz devirdi Zeynep.
"Bak kafamın içine yarım beyin var gördün mü? Çünkü Duru diğer yarısını yedi." Duru Zeynep'in isyanına gülerken sahnedeki grup yeni şarkıya geçmişlerdi. Sinan elindeki tepside dört bardak ile masaya yaklaştığında Zeynep bardaklardan birini alarak kafasına dikmişti.
Yüzünü buruşturmak istese bile sabit tutan Zeynep, Vefa'nın içmeyeceğine emin olduğu içkiyi de kafasına dikmişti.
"Pişt Vefa seninki nerde?" Vefa'nın platonik olduğu kızı göstermesi ile Zeynep o tarafa baktı. Sarışın saçlı, mavi gözlü kızın sevilesi yüzünü gördüğünde arkadaşının dediklerine hak vermişti.
"Harbiden güzel kızmış he" Zeynep'in sözlerine dörtlü gülerken, Zeynep sevgililerin dansına baktı.
"Sizde dans etsenize hatta Vefa sende git seninkine teklif et" arkadaşlarını masadan göndermek için en doğru nedeni sunan Zeynep'i herkes içten onaylamıştı. Sinan ve Duru ortadaki dans edenlerin yanına uğrarken Vefa ise sevdiği kızın yanına ilerlemişti.
Çağrı kızın içtiği dördüncü bardağı gördüğünde güldü, kendisi gibi sıkılan insanları görmek zevk veriyordu. Kendisi de birasını kafaya diktiğinde Berk nihayet yanına gelebilmişti.
"Ooo Berk bey gelmenizi neye borçluyuz" Berk sıkkın bir nefes vererek içkisini yudumladı. Gözleri ortamı yoklarken tanıdığı kıvırcık saçlı kızı gördü. Zeynep'te Berk'i gördüğünde başı ile selam vermişti.
Duru'ların dansı bittiğinde kızın yanına gelmişlerdi. Sırada gençlerin oynadığı içki oyunlarının zamanıydı. Herkes geniş bir masa etrafında toplanmıştı.
"Oyunun kuralları basit, söylenilenleri yapmadıysanız içkinizden bir yudum alıcaksınız" konuşan sarışın çocuğu herkes onayladığında oyun başlamıştı. Birkaç sözden sonra sıra Berk'e geldiğinde söze girdi.
"Ben hiç tanımadığım birini öpmedim"
Zeynep kadehi kaldırarak Berk'e uzatarak güldü ve büyük bir yudum aldı.
"Hiç bir kızla öpüşmedim" Duru'nun sözü ile kıkırdayan Zeynep yine büyük bir yudum aldığında masadaki birkaç insanın kaşı havalanmıştı. En şaşırtıcı şey ise Cemre'nin de bir yudum alması olmuştu.
"Ben hiç intihar etmedim" Zeynep ve Cemre birbirine bakarak şerefe yapıp içkilerini kafalarına dikmişlerdi. Çağrı Zeynep'e baktığında kızın bileklerindeki izleri farketmişti.
"Ben hiç en yakın arkadaşıma aşık olmadım" Zeynep'in söyledikleri ile cemre Zeynep'e baksa da büyük bir yudum almıştı. Çağrı, Berk ve masadaki çoğu kişi içkisini içerken Zeynep dokunmamıştı bile.
"Ama haksızlık, Zeynep'te aşık Ali'ye." Cemre'nin sözleri Zeynep'i güldürmüştü.
"Ali'yi seviyorum Cemre, aşk bu kadar basit bir durum değil. Üstelik Ali de aşık olunacak biri değil, unuttun mu?"
Cemre kızın açıklamasını mantıklı bulduğu için sıradaki hedefi olan Çağrı'ya bakmıştı.
"Sen kime aşıksın?" Çağrı kızdan bakışlarını kaçırarak Hazal'a baktı.
"Aşıktım" net verdiği cevap Zeynep'in gülmesini sağlamıştı. Çağrı kıza baktığında kıkırdamasını engellemeye çalışan Zeynep'e sinir olmuştu.
"Komik mi?" Zeynep ona yöneltilen soruya omuzlarını silkeleyerek cevap verdi.
"Bence hala aşıksın, ona baktığına göre" Çağrı Zeynep'in gözlemi ile mıhlanmıştı. Cemre bir çağrı bir Zeynep'e bakıyordu.
"Kime bakmış Çağrı?" Cemre'nin sorusu ile Cemre'ye dönen Zeynep çocuğun kimseye bu konudan bahsetmediğini anlamıştı. Bir şeyleri açıklamak onun haddi olmamalıydı.
"Sadece bakmasaydın görürdün Cemre. Üstelik çok bahsettiğin arkadaşlarından biri değil miydi bu arkadaş? Biliyorsundur elbette"
Cemre Zeynep'in sözüne sinirlense de haklı olduğunu biliyordu. Zeynep'in üstüne biraz daha gitmeyi deneyebilirdi ama Zeynep inadı diye bir gerçek olduğunu biliyordu.
"Neyse size iyi oyunlar, yollar benim önümde kıvrılmadan Zeynep kaçar." Zeynep sözlerini söyleyerek masadan kalktığında masaya el sallayarak ilerledi. Çağrı kızın arkasından lavaboya gitmek için kalkmıştı. Zeynep'in önüne geçtiğinde kızın bakışları çocuğa döndü.
"Ben teşekkür ederim kıvırcık" karşısında utanarak duran çocuğun söylediklerine güldü Zeynep.
"Bence o çocuktan daha iyisin küpeli, o daha özgüvenli olduğu için kız şuan yanında. Bazen serseri olmak iyidir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
ФанфикHayatın tesadüflerle birbirine bağladığı iki genç kalp, aşkın gerçekliğini birbirlerinde tadabilirler mi?