Kendini geri çeken Zeynep olduğunda Çağrı'nın kolları yana düşmüştü. Zeynep düzensiz nefesi ve hızlı atan kalbini düzenlemeye çalışıyordu.
"Çağrı ne istediğin konusunda en ufak bir fikir belirtmeden beni öpüyorsun, ne istiyorsun ?"
"Zeynep ben bil.... Bilmiyorum"
"Bilene kadar öpme o zaman çağrı beni, gelip bana bunı istiyorum diyene kadar yaklaşma bana."
Zeynep Çağrı'nın iyice dibine girdikten sonra içindekileri dökmeye hazır hissetmişti kendini.
"Ben beni öptükten sonra Hazal'dan bahsedecek biri ile olamam. Beni neden öptüğünü bilmediğim biri ile öpüşemem. Hoşuma gitmedi mi ? Yooo gayette gitti"
Zeynep'in son söyledikleri ile gülen Çağrı, dibindeki kızın gözlerine uzun uzun baktı.
"Benimde hoşuma gitti"
"E yani bir zahmet gitsin. Övünmek gibi olmasın ama güzeldir benim dudaklarım. Bir dakika konu ne ara buraya geldi ve sen niye benim dudaklarıma bakıyorsun. Çağrııı, çağrı gözüme bak"
Çağrı gözlerini kızın dudaklarından gözlerine zor çektiğinde alt dudağını ısırmıştı. Zeynep Çağrı'nın dudaklarına bakmamak için çocuğun gözlerine odaklanmaya çalışırken zorlanıyordu.
"Neyse ya Duru merak eder beni gidiyorum ben. Gelme bak peşimden."
Zeynep'in hızla kalkıp koşturması bir olduğunda geride kalan Çağrı'nın kahkahası etrafı bir süre doldurmuştu.
**
"Çağrı seni öptü yani."
"Duru bin kere söyledim ama tekrar söylüyorum evet Çağrı beni öptü."
"Güzel miydi ?"
"Güzeldi"
"Heyecan falan hissettin mi?"
"Duru öldüm geri geldim. Kalp arada duran bir organmış"
"Sinan beni öptüğünde bende öyle olmuştum"
"Yani Duru Sinan benim çocukluk arkadaşım, onu birisi ile öpüştüğünü duymak bende kıkırdama isteği uyandırıyor"
"Ya Çağrı'da benim arkadaşım"
"Duru bak gece saat 2 ve 6 saattir öpüşmeyi tekrar tekrar soran sensin. Uykum var kızım uykum"
"İyi be uyu hadi"
Zeynep yerine iyice yerleşerek sıcak yorganın içinde rahatladı. Şömineden çıkan sesler, dışarıdaki rüzgar sesi ile ahenk oluşturuyordu. Kapalı gözleri ile kapanmaya yakın olan bilincinin arasındayken Duru'nun sesi odayı doldurmuştu.
"Rüyanda Çağrı ile öpüştüğünü gör"
"Umarım"
Duru Zeynep'in mırıl mırıl söylediğini duyduğunda gülümseyerek telefonunu eline aldı.
Kime: Küpeli
Yarın sabah bizim dağ evine gelin. Bir şey almayın her şey var. Kahvaltı sizden, bu iyiliğimin karşılığını alırım.Gönderdiğine mesaj ile gülümseyen Duru telefonundan rahat bir müzik açarak gözlerini kapattı.
**
"Saat öğlen 2 oldu Duru ve Zeynep hala uyanmadı. Kız hasta falan mı ?""La bebe kız iki haftada toplasan 10 saat uyumuştur şimdi uyusun bir bırak la"
"Sinan kardeşim bir siktir git şurdan"
"La sincap çık lan odadan bırak uyusun civcivim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
FanfictionHayatın tesadüflerle birbirine bağladığı iki genç kalp, aşkın gerçekliğini birbirlerinde tadabilirler mi?