20

303 33 51
                                    

Çağrı yavaşça Sinan'ın yanına oturan Zeynep'i izleyerek sohbetine devam etti. Zeynep ise Duru'nun yeni yaptırdığı tırnaklara bakıyor ve arkadaşını sinir etmeye çalışıyordu.

"Duru kedi gibisin derken şaka yapmıyordum bak tırnaklarını çıkarmışsın"

"Zeynepppp. Hem Sinan beğendi değil mi hayatım"

Sinan Duru'yu onayladığında Zeynep'in gözlerindeki Munzur bakışı gören Çağrı keyifle arkasına yaslandı.

"Tabi sever bizim mahallede Sinan'ı tırmalamayan kedi kalmadı."

"O ne demek Zeynep. Sinan hangi kız tırmaladı seni?"

Sinan Duru'nun kızaran yüzüne baktığında Zeynep'in son hamlesine engel olmak için ayaklansa da yetişememişti.

"Senem var şu sarı evde kalıyor, o alıştı tırmalamaya Sinan'ı."

"Yav Duru'm bakma Zeynep'e kız sevmezdi beni hep kavga ediyorduk mahallede onu diyor Zeynep"

"Evet kavga ediyorlardı ama ünlü Senemin bir sözü vardır."

Zeynep'in ağzına kapanan el ile sessizlik oluşsa da kısa sürmüştü.

"Büyük aşklar kavgayla başlarrrr"

Vefa'nın sesi ile Zeynep hızla Sinan'ın elinden kurtulup arkadaşının kolunun altına girdi, Sinan'a dil çıkartırken ayaklanan Duru ile gülmeye başlamıştı.

**

Duru ve Sinan'ın küçük kıskançlık tartışması sonucunda herkes terasta toplanmıştı. Çağrı, Vefa'nın kolunun altındaki Zeynep'in yanına oturup ayaklarını sarkıtarak Vefa'ya baktı.

"Ben Zeynep'le biraz konuşabilir miyim?"

"Tabi"

Yanından kalkan Vefa ile gerildiğini hisseden Zeynep istemese de Çağrı'ya dönmüştü. Çağrı kızın korku ve merak dolu gözlerine uzun uzun baktıktan sonra gözlerini karşısındaki manzaradan alıp İstanbul'un bina kirliliğine çevirdi.

"Kaçıyorsun benden"

Sessiz kalan Zeynep ile derin bir nefes alan Çağrı, kendi manzarasına yeniden baktı. Manzarası Çağrı'nın gözlerine bakmasa bile Çağrı'yı üzmemişti bu durum.

"Kaçıyorsun tamam ama neden kaçıyorsun. İyiydik biz Zeynep"

"İyiydik ama senin başka önceliklerin var"

"Ne?"

Çağrı'nın dumura uğramış sesi ile ona bakan Zeynep karşısındaki çocuğun sorular dolu gözlerine baktı. Açıklama yapmak ona göre değildi ama annesinin söyledikleri onun içine işlemişti.

"O gün Hazal'ın Ege ile ayrıldığını duydun ve gittin Çağrı. Sonrasında haber de vermedim, zaten sonraki günlerde hep yanındaydı."

"Sen kıskandın mı?"

"Hayır kıskanmadım, yani kıskanmak haddim değil Çağrı biliyorum ama kırıldım. Senin açından bakınca sevdiğin kız sev..."

"ZEYNEP SUS"

Çağrı'nın tok ve yüksek sesini işiten herkes anlık oraya baksa da durumu ilk anlayan Sinan olmuştu. Sevgilisi ve Vefayı alarak terastan inerken tek istediği bu konunun uzamamasıydı. Zeynep gelen yüksek ses ile biraz sıçrasa da burnunu dik tutmaya çalışmıştı.

"Ben Hazal'ı sevdiğimi düşündüğüm birkaç ay geçirdim bu doğru. Aptal gibi gelip hayatını mahvettim o da doğru ama beni hala o hatayı yapıyor gibi görüyorsan yanılıyorsun. Ben Hazal'ı sevsem sana böyle bakabilir miyim?"

Tesadüfler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin