51

165 19 98
                                    

Nesrin kalabalığın arasında Zeynep'in önünde diz çöken oğluna baktı. Ona bakan Zeynep'in yüzündeki gülümsemeyi biliyordu. Bir zamanlar Önder'in yüzünde de böyle bir gülümseme görmüştü.

Çağrı önünde diz çöktüğü kızın çıplak üst bacağına bir öpücük kondurdu. Zeynep hissettiği temas ile yukarıdaki gözlerini Çağrı'ya çevirmişti. Çağrı bıraktığı öpücükten sonra kafasını yukarı kaldırıp kıza baktı.

Zeynep Çağrı'nın büyümüş göz bebeklerini gördüğünde çocuğun dağ bacağının üzerinde hareketlenen elini tuttu. Çağrı gülerek Zeynep'e baktı. Yavaş hareketlerle ayağa kalktı.

Kızın ince boynunu tutarak kendine çekti ve eğilerek kızla boylarını eşitledi. Zeynep'in onca ışığa rağmen büyüyen göz bebekleri belirgindi.

"Bir dahaki emrinde yalnız olmamıza dikkat et, güzelim"

Zeynep'in bakışları çocuğun gözlerinden dudaklarına kayarken gülümsüyordu.

"Düşünmem lazım"

Çağrı Zeynep'in cümlesine gülmek için başını kaldırdığında Zeynep hareketli adem elmasına baktı.

"Düşünmene gerek yok, sadece emir ver. Ve izle beni"

Zeynep yanlarına gelen koruma ile Çağrı'dan uzaklaşarak kendini topladı. Müziğin sesini yeni duymaya başlayan kulaklarına küfür ederek ona bir şeyler anlatan adama odağını verdi.

"la donna ti sta aspettando fuori (kadın sizi dışarıda bekliyor)" Zeynep duydukları ile Çağrı'ya kısa bir bakış atarak kafasını salladı.

"sto arrivando (geliyorum)"

Adam yanından giderken Zeynep Çağrı'nın dışarı çıkmasını istemediği için düşünmeye başladı. Çağrı'nın sadece ona bakması işini zorlaştırsa da bunu yapmak zorundaydı. Dans eden Hazal'ı durdurarak fısıldadı.

"Çağrı'nın çıkmasını engelle. İşim var geri döneceğim"

**

Ofisine dudağı patlak giren kadın ile kaşları çatıldı. Dünkü hareketlerinden tezat olarak kendisinden özellikle uzak duran kadın vardı karşısında. Önüne belgeleri koyarak hızla çıkan kadının arkasından şaşkınca bakarken karşı kapıya yaslanmış gülen Zeynep'i gördü.

"Sen yaptın" Aydınlanmış bir şekilde Zeynep'e söylediklerini gözünü açıp kapatarak onayladı Zeynep.

"Ben yaptım" Çağrı Zeynep'in ağzından duydukları ile gülmüştü.

"Kıskandın" Zeynep kafasını onaylamazca sallayarak kırmızı tırnaklarını inceleyerek Çağrı'nın odasına girdi.

"Barımdan kovulmasına rağmen barıma girmek için olay çıkardı. Bende benim olana yaklaşmaması gerektiğini öğrettim"

Çağrı zevkle Zeynep'e baktı. Kızın oturmak üzere olduğu tekli koltuğu gördüğünde ayaklandı.

"Buraya otur"

Zeynep anlamasa da Çağrı'yı onaylayarak Çağrı'nın koltuğuna oturdu. Çağrı dolaptan çıkardığı kutuyu Zeynep'in ayaklarının önüne koyarak diz çöktü.

Zeynep Çağrı'nın açtığı kutudaki çizmeler ile gülümsedi. Bordo diz altında biticek rugan çizmeler güzeldi. Çağrı Zeynep'in ayağındaki ayakkabıyı çıkararak çizmeyi giydirdi. Bunu yaparken kızın dizine bir öpücük kondurmuştu.

"Bunlarla dans ettiğini görmeyi çok isterim"

Zeynep diğer ayağına çizmeyi giydiren Çağrı'ya bakarak gülümsedi. Çağrı fermuarını çektiği çizmeden uzaklaşarak kalktı. Zeynep'in oturduğu sandalyenin iki yanına tutunarak kızın üstüne eğildi.

Tesadüfler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin