Üniversite sınavları bittiği için derin bir nefes alan Çağrı sahile yürüyüşe çıkmıştı. Zeynep'le son konuşmalarının üzerinden aylar geçmişti. Ama çocuğun aklında kızın gözleri ve sözlerinden başka bir şey yoktu.
Arkadaşları bile Çağrı'daki düşünceli hali fark ederek sormuşlardı, ancak cevap alabilen yoktu. Kendisi bile cevap veremiyordu.
Sahil şeridinin sonuna geldiğinde kayalıklara oturarak derin bir nefes çekerek kulaklığının sesini yükseltti. Deniz bugün gençlerin özgürlüğünü hissetmiş gibi berrak, hava güneşliydi.
Zeynep Vefa'nın doğum günü için bindikleri Bilal abisinin teknesinde kahkahalarla gülüyordu. Vefa ise kızın daha çok kahkaha atmasını sağlamak için yüzünü değişik şekillere sokuyordu. Kıyının biraz ilerisinde duran tekne ile boğazın tuzlu kokusunu içine çekti Zeynep.
Gözleri kendisinden uzakta oturan beyaz tişörtlü çocuğa kaydığında yüzünde gülümseme oluşmuştu. Masadaki telefonunu eline alarak ezbere bildiği instagram sayfasına tıkladı.
Eskiden kapalı olan hesap, gizliliği bıraktıktan sonra binlerce kişinin takibi ile donatılmış gibiydi. Mesaj kısmına tıklandığında çocuğun resmini çekti.
zeynossari: *fotoğraf
zeynossari: uzaktan da olsa güzel tişörtÇağrı şarkı sesini bölen mesaj sesi ile seslice of çekmişti. Telefonunu eline aldığında gelen bildirim ile dikkatini yazan sayfaya verdi. Zeynep'in kilitli olan hesabına bakamasa da kim olduğunu anlamıştı. Mesajdaki fotoğrafa tıkladıktan sonra kendisini görmesi ile şaşırdı.
İkinci mesaj ile karşıya bakan Çağrı sadece bir tekne görüyordu. Miyop olan gözlerine küfür ederek kıstığında silüet görmüştü.
cagrikocakk: sana verebilirim.
Zeynep gelen mesaja güldüğünde karşıdaki gözleri kısık çocuğa baktı. Cemre'nin zamanında Çağrı'yı kıza anlatırken gözlerinin bozuk olduğunu anlattığını anımsadı.
zeynossari:senden tişört almak bu kadar kolay mı ya ?
cagrıkocakk: Cemre'nin arkadaşı olduğun için
zeynossari: Cemreyi bu kadar sevmen...
zeynossari: şimdi verebilir misin ?
Çağrı gelen mesaja şaşkınlıkla bakarken Zeynep ise masaya tırnakları ile vuruyordu. Vefa arkadaşına baktığında güldü.
"Cevabı evet olursa ne yapmayı planlıyorsun?"
"Onu tekneye getirmeyi planlıyorum, nasıl olsa Cemre'nin arkadaşıyım"
Kızın cevabına gülen Vefa diğerlerine haber vermek için ayaklanarak denize atladı. Zeynep gelen mesaj sesi ile dikkatini tekrar telefonuna verdi.
cagrıkocakk: şimdi veririm desem de alamazsın.
zeynossari: gelirsem vericek misin?
cagrıkocakk: vericem
Zeynep istediği mesajı gördüğünde üstündekileri çıkararak bikinisi ile denize atladı. Kayalıklara yüzmeye başladı. Çağrının kayalıklarının hemen ucunda duran Zeynep hala telefonuna bakan Çağrı'ya seslendi.
"Pişt" Çağrı gelen ses ile sağına ve soluna baksada kızı görememişti. Gözlerini sıkıntılı bir şekilde denize çevirdiğinde ona gülerek bakan kızı gördü.
"Zeynep" Zeynep şaşkın sese kıkırdayarak kafasını salladı. Sağ elini tuttuğu kayadan uzaklaştırarak çocuğa uzattı.
"Sözünde dur alıyım tişörtü"
"Eve üstsüz mü dönmem gerekiyor o zaman"
"Olabilir"
"Beni teşirci diye içeri atarlar. Hem sen ne yapıyorsun burda"
"Yüzüyorum" Zeynep'in sırt üstü uzanması ile Çağrı sahte şaşkınlıkla kıza baktı.
"Hadi canım, ciddi olamazsın"
"Pasta sever misin Çağrı?" Zeynep'in manasız sorusu ile gözlerini kısan Çağrı kıza baktı.
"Severim" Zeynep başını sallayarak elini çocuğa uzattı. İki beden birbirinden uzak olsada Zeynep'in hareketi Çağrı'nın elini uzatmasını sağlamıştı.
"Hadi gel, Bilal abinin teknesinde bizimkiler, Vefa'nın doğum gününü kutluyoruz"
Çağrı Zeynep'in eline ulaşamasada elini hala uzatıyordu.
"Üstüm yok, üstelik nasıl geliyim, telefonum falan var bozulur."
"Tamam ben geliyim o zaman." Çağrı Zeynep'in söyledikleri ile kızı hızla reddetti.
"Saçmalama"
"Telefonunu bana ver" Zeynep'in söylediği ile telefonunu ona uzatan Çağrı kızın elini yukarıda tutarak ilerdiğini görünce hızla suya atladı.
Arkasından gelen Çağrı'nın seslerine gülen Zeynep ulaştığı teknenin üstündeki Bilal'e telefonu uzatmıştı. Bilal telefonu alarak kuru masaya koyduğunda Çağrı kızın yanına yeni ulaşmıştı.
"Duru'm hadi sizde gelin şu Berk'in yatıyla" teknenin üstünde sevgilisini ikna etmeye çalışan Sinan Çağrı'yı gördüğünde güldü.
"Siz aramayın Çağrı'yı o zaten burda" Duru'nun yükselen sesini teknenin içindekiler duysa da Çağrı ve Zeynep duymamıştı.
"Sana manyak olduğunu söyleyenler olmuş muydu?"
"Ben manyaksam sende pintisin"
"Ne pintisi kızım"
"Bir telefon için buraya kadar yüzdüğüne göre ya pintisin ya da manyak"
"Canım yüzmek istedi belki"
"Sana iyi yüzmeler o zaman" Zeynep teknenin merdivenlerine adım attığında Çağrı kafasını başka yere çevirdi. Kızın güzel fiziğini detaylı incelemesine gerek yoktu. Zeynepin arkasından tekneye çıkan Çağrı yüzüne gelen havlu ile sendeledi.
"Cemre'nin arkadaşısın diye"
"Allah razı olsun ya" Çağrı'nın sözlerine gülen Vefa araya girdi.
"Ben Vefa bu da Ali"
"Çağrı" Zeynep güneş alan koltuğa oturduğunda vücudunun kot şortu üstündeydi.
"Duru'larda geliyor" Sinan'ın sözleri ile Zeynep'in yanına oturarak kızın omzuna kafasını koyması bir olmuştu. Çağrı Zeynep'in karşısındaki koltuğa oturduğunda üstündeki tişörtü çıkarmıştı.
Zeynep güneş gözlüğünden Çağrı'nın vücudunu süzsede mimik yapmamaya özen gösteriyordu. Suratına gelen tişört ile sinirlenen Zeynep başında duran Çağrı'ya baktı.
Çağrı ise kızın sinirli bakışlarını umursamadan telefonunu kızın suratına tuttu.
"Tişörtü verdim sende telefon numaranı ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
FanfictionHayatın tesadüflerle birbirine bağladığı iki genç kalp, aşkın gerçekliğini birbirlerinde tadabilirler mi?