47

176 20 107
                                    

Zeynep gördüğü arkadaşı ile koltuğunda güldü. Onu gören çocuk eğilerek saygısını belli ettiğinde Zeynep'te oturduğu yerden eğilmişti.

"Miss you"

Zeynep'in arkadaşına sarılması ile çocuğun onu döndürmesi bir olmuştu. Zeynep'in kahkahası şirket koridorunda yankılanırken Çağrı onları izliyordu.

Çocuk Zeynep'i bıraktıktan sonra cebinden kızın istediklerini çıkardığında kız hemen kapmıştı. Çantasına atarak arkadaşına döndü, neler olduğu hakkında konuşmaya başladıklarında Çağrı'nın sinirden kastığı elleri ağrıyordu.

Zeynep çıkan arkadaşının sonunda projeye baktığında kapısının sert bir şekilde kapanması ile sıçradı.

"Kim di o ?"

"Arkadaşım"

Çağrı'nın boynundaki damarın şişkinliğini gören Zeynep çocuğun düşündüğünden daha sinirli olduğunu algılamıştı. Çağrı kızın yanına büyük adımla gelerek kızı kucakladı Ve döndürdü.

"Arkadaşlar bunu yapmaz" Zeynep gözlerini kırparak Çağrı'ya baktı.

"Çağrı lütfen"

Çağrı kızın söylediklerini anlamış gibi kızdan kendini uzaklaştırdı. Zeynep uzaklaşmanın verdiği özgüvenle kendisini iyice uzaklaştırmıştı.

"Zeynep sen diğerlerine ne kadar yakınsan bana da o kadar yakın olman için elimden geleni yapıcam"

**

Hazal kapıda Zeynep'i beklerken beyaz mini elbisesini aynadan süzdü. Zeynep'in odasının kapısı açıldığında kırmızı elbiseli Zeynep'le hazır olda durdu.

"Hazal"

"Emredersiniz komutanım" Zeynep arkadaşına gülerek çantasını aldı. Kapıyı ardından kapatarak kilitledi, onu asansörde bekleyen Hazal'a ilerlerken gülüyordu.

**

Çağrı geldiği gece kulübün VIP bölümünden Zeynep'i izliyordu. Kızın küçük çantasından çıkardığı sigaranın birini Hazal'a uzatılını gördü.

Hazal'la aynı anda sigaralarını yaktıklarında Zeynep'in derin bir nefes çektiğini ve dışarıya büyük bir duman bulutu üflemesini izledi. Metrelerce uzaktan kızın açık boynunun güzelliği cezbetti.

Zeynep izlediğini anlamış gibi cam bölmeli odaya baktı. Gözleri ayrılmadan dudakları kıvrıldı. 'Görmese de hissediyor' dedi iç sesi Çağrı'nın.

Zeynep'in kendinden emin adımlarla ilerlediği dans pistine baktı. Zeynep sigaralı elini kaldırıp kalabalığın ortasına geçtiğinde vücudunu sallamaya başlamıştı, kapalı gözleri ile savurduğu saçları ile büyüleyici görünüyordu.

Hazal'ın yanına gelmesi ile dansları daha kendinden geçmişti. Hazal'ın Zeynep'in vücuduna dokunarak gülmesi ile Çağrı yanındaki Ege'nin kıpırdandığını farketti. Gözleri anlık Ege'ye dönüp dans pistine geri baktığında Zeynep'in Hazal'a dönerek gülme anına şahit oldu.

"Kendilerinde değiller" Ege'nin huzursuz sesi Çağrı'nın huzursuzluğunu katlamıştı.

Ege Çağrı'nın yanından hareketlenerek aşağı kata indiğinde Çağrı sadece bakıyordu. Hazal'ın yanına ulaşmaya çalışan Ege Hazal'ı çekmek için elini uzattığında kolu tutuldu.

Kolunu tutan adama baktığında gördüğü adam ile yüzünü buruşturdu. Adamı itmek için diğer eli ile yumruk savuşturduğunda iki kolu tutulmuş ve kendini diz çökerken bulmuştu. Hazal'ın gözleri saniyelik Ege'ye döndüğünde parmaklarının arasındaki ince sigarayı dudaklarına götürdü.

Tesadüfler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin