Zeynep bedenden kendini iterek uzaklaştırdı, elleri göz bandına giderek açtığında açık gözlerine gelen güneş ışığı kızın baş ağrısını arttırdı.
Çağrı Zeynep'in geri giden adımlarındaki savsaklığı fark ederek kızı kolundan tuttu. Zeynep'in gözleri Çağrı dışında her yere uğrarken bir eli başındaydı.
Hazal yaşanılan anın etkisinden çıkarak Zeynep'in yanına koştu. Çağrının Zeynep'e dokunan kolunu çekerek Zeynep'i kendisine çevirdi.
"Zeynep göz bandını tak" Zeynep gözlerini Hazal'ın gözleri ile birleştirdi.
"Bilerek mi yaptın?"
"Hayır, hayır gerçekten görmedim ben" Zeynep kollarını Hazal'dan kurtararak geriye gitti. Çağrı'nın arkasındaki ailesine baktı.
'Biliyorlardı' dedi iç sesi. 'Onlar çağırdı, hepsi biliyordu.' Çınlayan kulaklarına ellerini kapattığında dudakları titriyordu. 'Kaç Zeynep, hazır değiliz kaç'
Zeynep Hazal'ın onu tutmak için uzattığı elinden yeniden kaçtığında gözlerinde korku vardı.
"Zeynep istersen taksi ile gidelim ama tek gidemezsin tamam mı?"
Zeynep başını hayır anlamında sallayarak iki adım geri attı. Annesinin kendine geldiğini gördüğünde arkasını dönerek koşmaya başladı. Annesinin, Hazal'ın ve Sinan'ın sesi onu uzun zaman takip etse de bir süre sonra kesilmişlerdi.
Denizi gördüğünde oraya doğru gitmek için adım attı ve çekilmesi bir oldu. Yanından geçen araba korna çaldı, Zeynep'in düzensiz nefesi daha da düzensiz bir hale geldi.
"ÖLMEK Mİ İSTİYORSUN?"
Gözleri öfkeden kararmış Çağrı kızı kendine çekti. Zeynep'in gözleri çekilmenin etkisi ile Çağrı'nın terden ıslanmış boynuna indi. Hissettiği ağrı ile başına elini götürmek istese de başaramamıştı. Çağrı kızın kollarını tutarak ona bakıyordu.
"Kolum"
Zeynep'in çekmeye çalıştığı kollarına bakıp geri kıza bakan Çağrı, kızı bırakmak için hareket etti. Sol elini çeken çağrı sal eli ile kızın bileklerini tek elinde birleştirdi. Zeynep ellerini kurtarmaya çalışırken gözlerine inen göz bandı ile çırpınmalarını arttırdı.
Çağrı kızı geldikleri yere yönlendirmeye çalışırken Zeynep gitmemek için bacaklarını yere sabitlemişti. Çağrı sabır çekerek kıza döndü.
"Benimle geliyorsun, şimdi."
"Hadi ya nasıl olacakmış o"
Zeynep'in Çağrı'yı görmemesine rağmen sesin geldiği yere kafasını kaldırarak konuşması çocuğu güldürdü.
"Geliceksin Zeynep"
"Gelmiyorum Çağrı. Sen benim üzerimde karar veremezsin"
"Veremem"
"Evet veremezsin." Zeynep'in dik kafası ile söyledikleri ile Çağrı çekmeyi bıraktı. Burnunu boş eli ile sıkan Çağrı, kazandığını sanarak gülen kıza baktı.
"Bak bakalım verebiliyor muymuşum?"
Zeynep bacaklarından geçen kol ile Çağrı'nın omzunu hissettiğinde çırpınsa da Çağrı etkilenmemiş gibi yürümeye devam ediyordu. Zeynep'in gevşek duran göz bandı düştüğünde Zeynep Çağrı'nın sırtına sert bir tokat attı.
"Göz bandım düştü aptal"
Çağrı geriye bakara düşen göz bandını gördüğünde geriye dönerek hafif eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
FanfictionHayatın tesadüflerle birbirine bağladığı iki genç kalp, aşkın gerçekliğini birbirlerinde tadabilirler mi?