27

208 21 28
                                    

Zeynep çığlıklar atarak Berk'in saçından tutan Cemre'ye şok içinde bakıyordu.

"Berk bir dahakine sen doğuracaksın"

"Cemre güzelim böyle bir şansımız olsaydı şu an sen değil ben doğuruyordum zaten"

"Hanımcı" Zeynep'in mırıldanmasına eşlik eden Sinan olmuştu. Aynı Zeynep gibi duvara yaslanmış olanları sakince izliyordu. Sinan'ın sesinin ulaştığı her yer hatta cemre bile bir an sessizliğe gömülmüştü.

"AHHH BİR DAHA ÇOCUK DİYENİN NENESİNİ DÜRTÜKLERİMMM"

**
Duru'nun beyazlar içinde yürüyüşünü izleyen Zeynep gözleri dolu bir şekilde duruyordu. Gülümsese gözlerinden birer damla yaş düşerdi.

Duru'nun ve Sinan'ın yüzündeki gülüşler saniyelikte olsa duruyordu. Sinan'ın gözleri çoğu zaman dalıyor ancak Vefalar sayesinde topluyordu.

**

"Yaa Çağrı neden böyle küstün ki?" Zeynep'in gülerek sorduğu soruya arkasını dönüp dudaklarını büzerek karşılık vermişti çağrı.

Zeynep Çağrı'nın önüne geçerek dudaklarına minik bir öpücük bıraktı. Çağrı'nın şaşkın göz kırpışları kızın kıkırdamalarını kahkahalara dönmüştü.

Kahkahalarını bölen ona doğru küçük bacaklarla koşan bebek olmuştu. Çocuğun minik bacakları ile Zeynep'in bacaklarının arkasına saklanması bir olmuştu.

"Küçük sincap nerdeeeee?" Sinan'ın koşarak onlara yanaşması ile Zeynep tekrar kıkırdadı. Zeynep'in arkasındaki çocuk koşmaya başladığında Sinan'da kovalamaya dönmüştü.

Zeynep gözlerini kıvırcık saçları taramaya çalışan Duru'ya çevirdiğinde o tarafa gitme isteği artmıştı. Adımları hızlanıp Duru'nun yanında durduğunda kıvırcık kumral saçlı kızı gördü.

"Biliyor musun Duru teyze babam en çok beni seviyor"

"Eee normal değil mi güzelim sen ilk kızısın, ilk göz ağrısı"

"Ama bu kadar severken niye yaptılar ki yedeğimi" Duru'nun kahkahası piknik yapılan alanı doldurmuştu.

"Sen istedin çünkü"

"Ama teyze ben kız istedim."

"Allah onlara sağlıklı bir erkek çocuk verdi. Hem Deniz seni çok seviyor, abla abla diye peşinden koşuyor sürekli" kızın tatlı tebessümü yüzüne yayıldığında Zeynep'te gülümsüyordu. Duru yaradığı saçları usta bir şekilde örmüştü.

Duru ve kız kalkarak koşmaya başladıklarında Zeynep koştukları yere baktı. Berk ve Cemre'yi gördüğünde gülümsedi. Onları özlediğini hissetti.

Piknik masasına oturan dörtlüye katılan

Kız Berk'e sarıldığında Berk'in kucaklayarak döndürmesi bir olmuştu. Cemre Duru'nun koluma girdiğinde yavaşça üstü hazırlanmış piknik örtüsüne ilerlediler.

"ÇAĞRI SİNAN HADİ YEMEĞE" Duru'nun Zeynep'in arkasına seslenmesi ile gelen Sinan ve omuzlarındaki küçük çocukta yere serilmiş örtünün üstüne oturduğunda Zeynep arkasında ona bakan Çağrı'ya döndü.

Çağrı ile ne kadar göz göze geldiler farkında bile değilken kulaklarına Duru'nun sesi doldu.
"Onları çok özledim"

Zeynep arkadaşlarının gözüne düşen hüznü gördüğünde anlam verememişti. Duru dizine yatmış oğlan çocuğunun saçını okşarken Sinan öylece karşısındaki kıvırcık saçlı kıza bakıyordu.

"Sinan amca yine üzdüm mü seni" küçük kızın titrek sesi ile sorduklarına Sinan buruk bir tebessüm ile yanıt vermişti.

"Sen beni hiç üzmezsin koyunum"

Tesadüfler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin