Nesrin kızın kendinden emin söylediği soruya güldü. Çağrı'nın bu kız için çektiği acılar yerindeydi. Kaybedilmemesi gerektiği kız daha yürürken anlaşılıyordu.
"Buraya hangi sıfatla geldiniz? Patronum olarak mı yoksa Çağrı'nın annesi olarak mı?"
"Çağrı'nın annesi olarak gelemeyeceğim bir yerdeyim"
Zeynep anladığını belli ederek başını salladı ve ayağa kalktı. Kadının oturduğu koltuğun önüne gelerek elini uzattı. Nesrin kızın uzattığı eli sıkarak yanını işaret etti.
"Bugün büyük bir müze ile görüşmeye gideceğim ve seninde benimle gelmeni istiyorum"
Nesrin Zeynep'in kıyafetlerini süzerek beğeni dolu bir ses çıkardı.
"Üzerindekiler gayet uygun, iş çıkışında seni bekleyen arabaya bin ve gel"
"Tabi efendim"
Nesrin koltuktan kalkarak kapalı kapıya doğru yürüdü. Gözleri Zeynep'in sadece ama iyi dizayn edilmiş odasını turladı.
"Çağrı'nın annesi olarakta geleceğim bir zaman olacak Zeynep"
Kapıdan çıkmadan söylediği son sözler bu olmuştu. Zeynep açılan kapıda endişeli bakışlarla bekleyen Çağrı'yı anlık görmüştü. Nesrin karşısındaki oğlunun dikkatini üstüne çekebilmek için kapıyı kapattı.
"Ve sen küçük köpek benimle gelip bu güzel kızı nasıl kaybettiğini bana anlatacaksın, hemen"
**
Zeynep istenilen alanın büyüklüğünü incelerken bir yandan da müşterilerin isteklerini not ediyordu. Önündeki şaraptan bir yudum alarak isteklerini bitiren adama baktı.
Adamın gözleri Nesrin'in üzerindeydi ve Zeynep'in konuşması için bir neden yoktu. Önündeki yemeğe baktığında midesinin büzüştüğünü hissetmişti. Çatalı eline alarak konuşmaları dinledi.
"Ne düşünüyorsun? Altından kalkabilir misin?"
"Diğer mimarlarla birlikte bir proje teslimi yaparım eğer tasarımı beğenirseniz altından kalkabileceğimi düşünüyorum. İyi geceler"
Nesrin arabadan inen kızın binaya girişini izledi. Telefonunu çıkararak eski kocasını aradı.
"Sabah sorduğun soruyu şimdi cevaplamak istedim. Bu kız düşündüğümden çok daha iyi ve evet gelinim olmasını isterim. İnan bana bunu sağlayabilirim"
**
Tüm gece çizim yapan Zeynep karşısındaki kağıttaki detayları netleştirmişti. Daha bir alanı yapmasına rağmen ağrıyan sırtında ellerini dolaştırdı.
"Ege daha ne kadar kalıcak burda?"
Hazal'ın memnuniyetsiz hali Zeynep'in dudaklarını bükmesine neden olmuştu.
"Bilmiyorum ama istersen sorarım Çağrı'ya"
Hazal Zeynep'i onaylayan sesler çıkararak kızın yanına bir kahve koydu. Elindeki tabletle gelen maillerine bakıyordu. Zeynep kahveden büyük bir yudum alarak Hazal'a döndü.
"Bugün sen seç benim kıyafetlerimi, seçemeyecek kadar yorgunum"
"Hazırladım bile yatağın üstünde hepsi"
Zeynep arkadaşına gülerek kalktı, çalan telefonunu açtığında yeşil gözlü küçük kız ile güldü.
"Şeynep şok öşledim seni"
"Bende seni özledim balım. Sen Sinan'larda mısın ?"
"I ıh Duyu'laydayım"
Arkadan gelen Duru'nun kahkahası Zeynep'in gülüşüne katılmıştı. Sinan ise kıza onunda evi olduğunu anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfler
FanfictionHayatın tesadüflerle birbirine bağladığı iki genç kalp, aşkın gerçekliğini birbirlerinde tadabilirler mi?