Caner ile sarışın koğuşa girdiği zaman, herkes onlara bakmıştı. Hepsine kinle, öfkeyle, sinirle bakıyordu. Ama kimse sarışına bir şey demiyor sadece bakıyorlardı.
"Bunlar senden korkuyor mu?" meraklı sesi ile baktı sarışına. Ama o cevap vermemişti. Yürürken gözleri siyah gözlere değdi. Ona öyle kinle bakıyordu ki irkildi Caner. Asla şefkatla bakmayacaktı o gözler. Yutkunup sarışını takip etti. Daha fazla bakarsa işi kötü olacaktı.
" Sen otur buraya. Ben sana bir şeyler getireyim" daha da bir şey demeden gitti sarışın. O da suspus olmuş oturuyordu.
"Lan piç hem vatan haini olup hemde bizim yemeklerden yiyeceksin hee. İşte siz böyle orospu çocuğusunuz" alperen sesinde ki öfke çoktu.
Caner bakmadan cevap veremedi. Verirse aç kalacaktı. O yüzden sustu. Belki de hayatında hiç susmadığı kadar susuyordu. Annesi görse gurur duyardı. Çünkü onun hazırcevaplarından çok çekmişti rahmetli. Aklına annesi gelmesi ile doldu yeşilleri. Önüne konulan mercimek çorbası ve bulgur pilavına baktı. Kafasını kaldırıp sarışına minnet ile gülümsedi. Sarışın ise 2 kez gülmüştü esmere. Tabi bunu gören koğuş şaşırdı. Çünkü sarışın geldiğinden beri gülmüyordu. İlk defa görmüşlerdi.
İkisi öylece baktılar birbirine. Sanki böyle anlaşıyorlardı.
"Ne sikim bakışıyorsunuz lan siz" alperenin sesindeki iğrelti ile semih doğruldu.
"Canın istediğiyse sana da bakayım ülkücü" düzdü sesi. Yüzüne ciddi duruyordu.
"Gebertirim lan seni" üstüne yürürken cihatın bağırması ile düzdü alperen.
"Alperen dur. Bulaşma" Caner, siyah gözlere baktı. O da ona bakıyordu nefretle. Caner hemen çekti gözleri ni. Bakarsa yine kavga olacaktı.
"Hadi ye esmer" saçlarını karıştırıp yatağına gitti. Caner ona gülümseyip ekmekle birlikte yedi yemeğini..
Saatlerce sarışın ile kitap okuyan Caner'in uykusu gelince yatağına gitti.
"İyi geceler sarışın" ona gülümseyip gözlerini yumdu.
"iyi geceler esmer" sarışında gülüp yattı..
Nefes alamayan Caner gözlerini açtı. Biri ağzını kapatıp onu kaldırdı. Caner bağırsa da olmuyordu.
Kim olduğunu bilemiyordu ama ülkücü olduğu belliydi.Onu lavaboya sokup yere fırlattı biri. Yere yapışan Caner inledi acıyla. Kafasını kaldırdığında yine siyahlar ile karşılaştı.
"Yetmedi mi" ona boş gözler ile baktı Cihat'a..
Cihat ise onu dinlemeden kafası ile onay verdi. İki adam onu kolundan tutup duvara sürükledi. Birden çarptılar onu duvara. Caner yere yığılıp burnunu tuttu. Kanıyordu zaten.
"Sizin nefretinizi de davanızı da sikeyim. Bu mu sizin davanız lan. Hiç bir suçum olmadığı halde zarar veriyorsunuz" onlara acıyan gözlerle baktı Caner. Ama karşılığında karnına yediği darbe olmuştu.
"Siktiğimin kürdü. Bizim davamız bizim milletle. Senin gibi leşin sonu ölüm" Alperen bir kere daha darbe attı.
"Bağlayın onu şu demire''. Banyoya girdiler. Orada bağlı olan iple bağladılar Caner'i.
" Bırakın lan. Sizin adaletiniz sikeyim. Bırak lan "son çırpınışlarıydı ama 5 adamın hakkından gelemiyordu.
" Birde yanında ki adama güveniyor piç"
Elleri Demirde bağlı duruyordu. Üstü çıplaktı Caner'in . Gözlerinde korku yoktu ama içten içe korkuyordu esmer.
Ve karnına yediği sopa ile dişlerini sıktı. Bir,iki derken sabaha kadar dinlene dinlene dövdüler esmeri.
Caner ise gözlerinde yaşlar ile inledi tüm gece.
Cihat ise sigarasını yakıp keyifle izledi filmi. Bilmiyordu ki bir gün onun için yanacağını..
Gençler sakın bana küfretmeyin haaa 🙊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük Gün Işığı
General FictionTamamlandı..!!! Ülkücülerle dolu koğuşa düşen Mardin'li Caner'in hikayesi. Hapishane kurgusudur!!!