Özel Bölüm-2

1.5K 84 15
                                    



Caner mutfakta yemek yapmak ile meşguldü. Tatil gününü böyle geçirmek istemişti. Cihat'ın ise tatil olmasına rağmen toplantısı çıkmıştı. Gidesiye kadar somurtmuştu eşi. Bugün vakit geçireceklerdi ama olmamıştı.

Caner dudağında gülümseme ile yapmış olduğu yemeği fırına koydu. Şimdi sıra eşinin en çok sevdiği tatlıyı yapmaktı. Malzemeleri çıkartıp tezgaha koydu. Eşi için hanım göbeği yapacaktı. Cihat bayılırdı bu tatlıyı ve her fırsatta Caner'den isterdi. Caner'de kıyamaz bolca yapardı.

Teker teker kattığı malzemeleri yoğurup bir güzel şekilde verdi ve ortalarını da fıstık koyup önceden ısıttığı fırına koydu. İşte şimdi her şey hazırdı. Pilav, İzmir köftesi, tavuk çorbası,salata ve cacığı yapmıştı. Tatlıda fırındaydı. Bir tek şerbeti kalmıştı. Onu da  hazırladı. Son kez kontrol edip mutfaktan çıktı. Kısa bir duş iyi gelicekti.

O sırada toplantıda somurtan Cihat, herkesi öldürecekmiş gibi bakıyordu. Alperen ona bakıp alayla dudaklarını kıvırdı ve sevgilisine dürttü. Semih dürtülmesiyle Alperen'e baktı. Göz kırptı ne oldu dercesine. Alperen başıyla Cihat'ı gösterip gülümsedi. Semih bakışlarını Cihat'a çevirdi. Onun sinirli bir şekilde dinlediğini görünce gülümsedi. Eşinden ayırmışlardı tabi onu.

"Şuna bak öldürücek şimdi herkesi"dedi fısıltıyla. Semih onun fısıltısı ile dudaklarını baktı. Alperen onun bakışlarını gördüğünde iç çekti. O da sinir olmuştu. Tam zevkin doruklarındayken toplantı için çağırmışlardı. Alperen o kadar küfür etmişti patronun sövülmedik bölgesi kalmamıştı.

"Bakma şöyle ceylan ceylan yavrum. Öpemem şimdi seni. Lütfen"dedi fısıltı ile. Sesi kısık olsa bile boğuk çıkmıştı. Alperen lanet okuyarak önüne döndü.

"Evet bitmiştir toplantı. Tatil gününüzü aldığım için kusura bakmayın. İyi akşamlar"diyerek çıktı odadan patron. Cihat ortağı olduğu şirketi söverek ayağa kalktı. Hareketleri o kadar hızlıydı ki Semih dayamadan kahkaha attı.

"Ulan Cihat sakin ol oğlum. Ne bu acele"dedi kahkahalarının arasında söylenerek Semih. Cihat ona sert bir bakış attı. Özlemişti eşini. Tabi onun yanındaydı.

"Semih sus birader."dedi ceketini giyerken. Semih ayağa kalkıp o da hazırlanmaya başladı . Alperen sırıtarak izliyordu olanları.

"O değilde haftaya yurt dışına çıkacağız şimdi. Nasıl olucak o"dedi Semih Cihat'a bakarak. Cihat derin bir nefes alıp arabaya bindi. Şöför koltuğunda Alperen onun yanında sevgilisi arkada ise Cihat vardı. Tek araba ile gelmişlerdi.

"Bimiyorum oğlum yaa. Ben Caner'i bunu nasıl diyeceğim şimdi"dedi üzgün sesiyle. Eliyle başını ovdu. İlk başta gitmek istemediğini söylese de gitmek zorunda olduğunu biliyordu.

"Yapacak bir şey yok reis. Mecbur gideceğiz. Belki Caner'de gelir"dedi ama sesi imkansız gibiydi. Cihat başını sallayıp onayladı.

Kısa sürede gelmişlerdi eve. Cihat onları çağırmadan eve doğru adımladı. Şu an eşini öpüp koklamak istiyordu. Zili çalıp bekledi ama sabırsızdı. Kapının açılması ile onu güleryüzle bakan eşini gördü. Caner biraz geri adım atıp içeriye girmesini bekledi.

"Geç bakalım koca adam"dedi keyifle Caner. Cihat sesinde bile huzur bulduğu eşine gülümseyerek ceketini astı ve daha fazla oyalanmadan Caner'in beline tutup sertçe kendine yanaştırdı. Burnunu burnuna sürttü ve dayamayıp dudaklarını yapıştı. Sonunda eşini kavuşan Cihat sanki yıllardır öpmemiş gibi öpüyordu eşinin dudağını.

Caner,Cihat'ın alt dudağını ısırdığı için inleme kazanmıştı eşinden. Yavaş başlayan öpücük bu hareketle hız kazanmıştı. Şimdi ikisi dillerine içine katan bir öpüşmeye gitmişlerdi.

Şehvetle öpüşen ikiliyi  Caner'in karnının guruldaması bozmuştu. Cihat taptığı dudaklardan ayrılıp gülümsedi.

"Benim bebeğim acıkmış. Gel yiyelim daha sonra seni de yerim"dedi elini uzatıp. Caner ıslak dudaklarını yalayıp eli tuttu. Ve birlikte masaya oturdular. Cihat yemekleri övüp yemeye başlamıştı. Caner ise yüzünde tebessümle onu izledi. Bu koca adam onun şansıydı. Her ne kadar cezaevini girdiği için üzülse de onun için iyi ki diyordu. Onunla geçen her yıla şükrediyordu. 4 sene olmuştu onunla sevgili olalı. Ve her güm ona olan aşkı daha çok artıyordu. Ve bu Cihat içinde geçerliydi.

Yemeklerini yiyen ikili biraz hasret gidermek için yatak odalarını ilerledi. Cihat bugün yapmak istediği sabaha kadar onu severek çıkarmıştı.



Ayyy ayyy özlemişim ben bu ikiliyi. Diğer özel bölüm ise yurt dışı işi olur büyük ihtimalle. Öptüm sizi ❤️

Biraz bunların ailesine gireyim mi yaa 🤔
Birde smut yazmamışım bunlara ben 😳 Yazayım mı ?????

Bir Küçük Gün Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin