Son kez bakmadan atıyorum bebekler. ❤️ ❤️
3 sene sonra..
Caner, Cihat, Semih, Okan ve Alperen bugün çok heyacanlanlıydı. Dün olan mahkeme kararıyla bugün tahliye olacaklardı. İçlerinde ki o tatlı heyacanın yanında hüzünde vardı. Arkadaşlarından ayrı kalacaklardı. Herkesle sarılmışlardı. Şimdi de kapının önünde beşli gülümseyerek bakıyordu koğuştakilere.
"Lan Cihat neredeyse çıkacağım diye ağlayacaksın" dedi koğuşta ki bir abi. Cihat ona gülümseyip sarıldı.
"Ne yapayım abi. Sizi özleyeceğim" dedi. Ve sıkı sıkı sarıldı.
"Hadi lan yürü" dedi Alperen. Kal dese kalacaktı adam.
5'li özgürlüğe kavuşmanın verdiği mutlulukla gözlerini kapadı. Her ne kadar üzülselerde, özgürlük gibisi yoktu.
"Hadin bakalım. İlk yatacak yer bulalım sonra yemek yeriz" dedi Cihat.
"Salak senin evin burada değil mi zaten" dedi Okan ensesini tokadı yapıştırarak.
"Düzgün dur lan." dedi Cihat. Birden unutmuştu. Aklı halen oradaydı.
1 saat süren yolculuktan sonra Cihat'ın evine gelen 5'li teker teker duşa girdiler. Sonra acıktıkları için dışarıdan yemek söylemişler ve afiyetle yemişlerdi.
"Ne yapalım gençler şimdi. Benim yatasım yok valla. Zaten senelerce yattık" dedi Alperen ayranından bir yudum alarak.
"Gezelim biraz. Neler olmuş bakarız aşkım" dedi semih sevgilisine bakarak....
Ve hepsi bunu onaylayıp tüm gün boyunca gezdiler. En son yoruldukları için sahilde olan bir köfteci dükkanına geldiler.
"Bakar mısınız?" dedi Caner kibar bir şekilde.
"Senin kibar dilini yerim ben" dedi dudaklarını ısırarak. Şuan burada öpecekti.
"Yav bu durun yaa. Her yerde vıcık vıcık. Ne bu yaa" dedi yüzünü buruşturup.
"Lan seni de göreceğiz. O zaman konuşuruz" dedi semih.
"Ben haa.. Rüyanda oğ..."dedi ama duyduğu naif bir ses ile yarıda kesildi.
" Ne istemiştiniz acaba"dedi naif sesin sahibi.
"Şey k-köfte ekmek" dedi Okan. Hayranlıkla süzdü oğlanı. Çok güzel bir oğlandı. Herkesi kendine aşık edecek biriydi.
"Tabi efendim" dedi naif ses. O da Okana hayranlıkla süzmüştü. İkisi kısa bakıştan sonra naif ses işine döndü.
"Sen kekeledin mi lan" dedi Semih kahkaha atarak.
"Harbi lan. Oğlanı yedin bakışlarınla" diye ekledi Alperen.
"Birde çocukta seni süzdü here" dedi Caner...
"Bak nasılda kızardı adam." diye ekledi Cihat. Okan onlara gözlerini devirdi ve dayanamadan kafasını arkaya çevirdi ve çevirir çevirmez bakışları kesişti. Naif ses gülümsedi ona en tatlı şekilde. Ve Okan onun gülümsemesi ile oluşan kalbinde ki tekleme ile derin nefes aldı. Ve ayağa kalkıp yanına ilerledi.
"Bunlar olur bak. Çocuğa bak nasıl heyacanlandı" dedi Alperen.
"Bence de oldular. Baksana nasıl flörtleşiyorlar" diye sevgilisine destek çıktı semih.
"O değilde Ahmet abinin dediği gibi 'herkes bir gün gün ışığına kavuşacak' demişti. Okanda buldu gün ışığını." diyerek gözleri doldu.
"Yarın hep beraber Ahmet abimizin mezarına gidelim olur mu?" dedi Caner.
Hepsinden onay gelince gülerek karşıda ki sahneyi izlediler.
"Aç kalacağız amk yaa" diye sitem etti Alperen. Ve kahkaha atmaya başladılar hep birlikte.
O sırada yanlarına gelen ikili ile gülmelerini kesen 4'lü ikiliye baktı...
"Tanıştırayım sizi Efe. Bunlarda Semih, Alperen, Cihat ve Caner" diyerek teker teker tanıttı. Kısa tanışma faslı bitince hep beraber yemeğe koyuldu.
Dudaklarında sahici bir gülümseme ve koyu muhabbetleri ile o gün çok eğlendiler...
Ve herkes gün ışığını bulduğu için son durakları Ahmet abinin mezarı oldu. Hepsinin gözleri dolu olmasına rağmen dudaklarında güzel bir gülümseme vardı..
"Umarım sende gün ışığını kavuşmuşsundur" dedi Cihat, taşını öperek.
"Bizler senin sayende gün ışığımızı bulduk. Seni çok seviyoruz Ahmet abi" dedi Caner ve sevgilisinin yanına giderek o da öptü ve sıkı sıkı sarıldı gün ışığına..
Ve orada bir kere daha söz verdiler Ahmet abi'ye. Buldukları aşkı sonuna kadar sahip çıkacaklarına dair yemin ettiler hep birlikte..
Onların hikayesi daha yeni başlıyordu. Önlerinde dopdolu güzel günler onların olacaktı.
Cihat Caner'ine...
Semih Alpi'ne
Okan Efe'sine kavuşmuştu...
Belki sizlerde gün ışığını bulmuş ama fark edemiyor olabilirsiniz.
Umarım sizlerinin hayatına bir Ahmet abi gelir..
Efe.. ❤️
Okan.. ❤️ ❤️
Veeee final.. ❤️ ❤️
Çok şeyler demek istiyorum ama yazamıyorum.
Umarım sıkılmadan akıcı bir şekilde okumuşsunuzdur.
Oldu mu olmadı mı bilmiyorum ama elimden bu kadarı geldi. ❤️
Bu kitabı okuyan yorum yapan oy atan atmayan herkesten çok teşekkür ederim. ❤️
Özel bölüm yazar mıyım bilmiyorum. Yazarsam haber veririm.. ❤️
Diğer kurgularımda görüşmek üzere.. ❤️
Sizi seviyorum.. ❤️ ❤️ ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük Gün Işığı
General FictionTamamlandı..!!! Ülkücülerle dolu koğuşa düşen Mardin'li Caner'in hikayesi. Hapishane kurgusudur!!!