7. Bölüm

7.8K 460 205
                                    

Bakmadan attım balkuşlarım ❤️

💞💞

İnsanın istemediği ot burnunda bitermiş lafı çok doğru gelmişti Caner için. Sanki bilerek tıkmışlardı onu cihat denen adamla hücreye. Zaten sürekli dövmek için yer arıyordu. Birde şuan ikisi aynı hücrede tek başınaydı.

Cihat ise kafasını duvara dayamış sabır çekiyordu. Hapishane müdürü olayı anlayınca çözümü böyle bulmuştu. Bu sikik davranışı yüzünden neler olabileceğini farkında bile değildi. Şuan Canerin ağzını burnunu kırmak isteyen biriydi. Nefes alma sesine bile tik olmuştu.

"nefes alma piç " gözünü bile açmadan konuşmuştu.

Caner ise içinden bir sabır çekti. Ne dayak yemek istiyordu ne de onunla uğraşmak. O yüzden sesini dahi çıkarmamıştı. Ama bu hareketi bile batmıştı demek ki yine onun sesini duymuştu.

"Sen kimsinde beni siklemiyorsun lan" bu sefer yayıldığı yerden doğruldu. Kaşlarını çattı.

"Bu kadar kaş çatmakla başın ağrımıyor mu?" yüzü düz olsa bile meraklı çıkmıştı sesi. Hiç güldüğü görmemişti ki. Sürekli kaşlarını çatık duruyordu.

Cihat ise sorduğu sorunun saçmalığı ile şaşırdı. İki kez ağzını açmıştı ama konuşamadı bile.

Caner ise gülümsedi. Aslında konuşmasa iyi adamdı. Tamam kabul çok az iyi adamdı. Esnemeye başladı Caner. Zaten yorgun olan vücudu uykuya yenik düşüyordu. En azından uyarsa ülkücü ile uğraşmaz en azından. Gözlerini kapatıp uyku moduna girdi. Ama yine o ses çınladı kulağına.

"Sen neden ceza aldın lan" sesi ilk defa düz çıkmıştı. Gözlerini açıp doğruldu Caner. Uyutmayacaktı belli

"Ne o beni mi merak ettin" alaylı bir şekilde kıvrıldı dudaklarının kenarı. Canı sıkıldığı için konuştuğunu anlamıştı zaten.

Cihat ise gerçekten sıkıldığı için sormuştu. O yüzden alayına görmezden geldi.

"Kürt soru sordum" sesi hafif sinir barındırsa da kaşları çatık değildi. Caner gerçekten meraklandığını anladığı için ciddiyetle baktı ülkücüye. O da sıkılmıştı. Burada ne kadar kalacakları belli olmazdı.

"Amcamı vurdum " başı dik bir şekilde konuştu. Asla yaptığından utanç duymazdı o piç her şeyi hak ediyordu. Ölmemişti ama en azından ona güzel bir ders vermişti.

"Nasıl vurdun . Neden" işte sesi şimdi meraklı çıkmıştı. Karşısında ki kişinin kavgacı birine rağmen naif bir şey olduğunu anlaması zor olmamıştı.

Caner, gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.

"Penisinden vurdum" sesi o kadar normal bir şeymiş gibi çıkmıştı ki Cihat ilk defa afallamıştı. İlk defa ona öfkeyle değilde merakla bakmıştı.

"Nee. Neden ki" soruları bitmiyordu ki cihatın. Acayip merak etmişti.

"Benim babam ben 5 yaşında iken ölmüş. Pek hatırlamam ama az buçuk anılar var zihnimde. Her neyse annem eşsiz kalınca o zamanlarda 20 yaşında olan en büyük abim yaptı babalığını. Kendi hayatını hiçe saymış, bize adamıştı. Annem 35 yaşında dul kalmış. Çok güzel bir kadındır annem. Herkesin dilinde olan biriymiş zaten. Babamla severek evlenmiş hatta. "bacaklarını kendine çekip duvarda olan gözlerini Cihat'a çevirdi. Baktığında ise ona merakla bakan birini gördü. Gülümsedi. Neden ona bunları anlattığını bilmese bile anlatmak istemişti.

" İşte bu böyle devam etti. Ben 20 yaşıma geldiğimde abim rahatsız olduğu için işleri ben devam ettim." sesini Cihat'ın bölmesi ile ona baktı tekrardan.

"Peki ne işiniz vardı" merakına yenik düşmüştü Cihat.

"Tarla hayvancılık ve birde tamir dükkanımiz vardı. Onlar işte. Her neyse 2 sene kadar ben baktım ama annem okumam için çok baskı yapıyordu. Durumumuz kötü değildi ama benim başka yerde okuyacak kadar iyi değildi. Tabi annem beni ikna etmişti. Bende onu kırmamak için çalıştım. İstanbulda makine mühendisliğini okuyordum. İşte iki senem bitmişti. Bu yaz tatilinde eve gittim. Gittiğim zaman çok heyecanlıyım "gözleri dolmuştu. Şuan ağlamak istemese bile gözleri ona ihanet ediyordu. Bir bir aktı yaşlar gözünden. Burnunu çekip devam etti.

" Eve girdiğimde kapı açıktı. Benim kız kardeşim var. Büyük ihtimalle o bırakmıştır diye düşündüm. Girdim içeri sürpriz yapacaktım sözde. Annem bu saatlerde mutfakta olurdu. Adımlarımı oraya atarken acılı bir inleme sesi duydum. İlk ne olduğunu anlamadım. Ama sonra o orospu çocuğunun sesine duydum." Tüm vücudu yine titremişti sinirden. Ellerini yumruk hale getirip sıktı. Yüzünün öfkeyle kasıldığını biliyordu. Ama devam etti yine de.

" Yatak odasından geldiğini anlamıştım sesin. Koşarak gittim. Açtım kapıyı. Açtığımda ise gördüklerim ile donup kaldım. Annemi yatağa bağlamıştı. Annemin yüzü kanlar içinde kalmış. Hem dövüp hemde tecavüz etmiş orospu çocuğu. Amcam beni görür görmez annemin üstünden kalktı. Yanıma gelmeye başladı. İlk donup kaldığım için kaçmaya çalıştı. Sonra kendime gelip onu yakaladım. Zaten çıplaktı şerefsiz. Her yerini kırasıya kadar dövdüm. Sonra hıncımı almamış olmamdan dolayı odaya gidip babamın bize bıraktığı silahı aldım. Gözüm öyle dönmüştü ki etrafımda beni engelleyen kim varsa yumruğu çaktım. Sonra onu dışarı sürükledim. Zaten bizim ev köy meydanında olduğu için onu meydana getirdim. Cümle aleme ders olsun diye onu penisinden vurdum. Zaten darbeler sonucunda kanamıştı. Sonra annem 2 seneden beri tecavüze uğradığını öğrendim. Benim hayatım mahvolmasın diye uzaklaştırmış beni. Abimde zaten hasta olduğu için, eşiyle kaldığı evden dışarı çıkmadığı için anlamamış. " derin bir nefes alıp göz yaşları sildi. Yaptığı hiçbir şeyden pişman değildi. Onu öldüremediği için pişmandı. Kafasını yana çevirip baktı. Cihat'ın da gözlerinden yaşlar dökülüyordu. Gözlerinde ikinci kez farklı baktığını fark etti.

Üzüntü...

Cihat ayağa kalkıp Caner'in yanına gitti. Şuan hiç bir şey düşünmeden hareket ediyordu. Gidip sarıldı Caner'e. Tüm acısını almak istercesine sıktı kollarını.

Caner ise yarım saat ince kavga eden adama karşılık verdi. Kollarını beline sardı. Yüzünü onun boynuna gömüp nefesler almaya başladı. Şuan tek ihtiyacı sığınacağı birinin olmasıydı. Kokusu ile mayışan Caner uyumadan önce tek hissettiği saçına konulan öpücükler, sırtını okşayan ellerdi.







Canlar merhaba 👋

Canerin hikayesiyle karşınızdayım.

Caner anlatırken soğuk kanlı bir şekilde anlattı. Ağladı ama anlatırken dik durmaya çalıştı.

Aklınızda soru olursa sorun bebekler😘

Bir Küçük Gün Işığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin