Bakmadan attım.. ❤️
Yüzüne konulan öpücükler ile gözlerini kırpıştırdı Cihat. Gözlerini yavaş yavaş açtı. İlk bulanıklaşan görüntü somradan netleşti. Karşısında onu tatlı tatlı gülümseyerek bakan sevgilisine gülümsedi.
"Günaydın aşkım" dedi Caner, o sırada dudağına sert bir şeklide öptü.
"Günaydın bebeğim" esneyerek yataktan doğruldu. Etrafına baktığında kimsenin olmasından dolayı rahat davrandığını anladı.
"Çok uyudun aşkım." dedi elinin tersiyle yanağına okşayarak..
"Uzun aradan sonra ilk defa bu kadar huzurluyum bebeğim." dedi yanağında ki eli iyice yasladı.
"Koğuş nerede" dedi Cihat. Normalde bu saatlerde herkes burada olurdu..
"Seninle sevişebilmek için gönderdim." dedi ciddi bakışlarını sevgilisine dikerek.
Cihat, duyduğu şey ile nefesini tuttu. Gözlerini şokla açmış derin nefesler alıyordu. Ki sevgilisi şuan çok ciddi bakıyordu.
"N-ne d-dedin s-sen" Kalbi duracaktı şuracıkta.
"Şaka yapmıştım ama sen böyle baktıkça seni yiyesim geliyor sevgilim" dedi ve burnunu ufak bir öpücük kondurdu. Cihat bu öpücük ile gülümseyip, Caner'e sıkıca sarıldı.
"Neden korktun ki sen. Olacak zaten enin sonunda aşkım" dedi boynuna sıkı bir öpücük kondurdu...
"Korkmak değilde heyacanlandım" dedi ve kokusunu içine çekti.
"Öyle olsun bakalım. Hadi gel kahvaltı yapalım" dedi ve elini tutarak masaya ilerledi.
"İyi de nereye gittiler diğerleri." dedi gülümseyerek. Ellerinin uyumuna bakıyordu. Böyle olacaklarını hiç ihtimal vermiyordu. Şuan ellerini tutabiliyordu. Ve en önemlisi kokusunu istediği zaman koklayabilirdi.
" Niye gülümsüyorsun aşkım" dedi. O da gülümsüyordu. Bu aralar sürekli gülüyordu zaten.
"Hiçç. Güldüm öylesine" dedi omzunu silkerek. Onun bu tatlılığına dayanamayan Caner, tuttuğu elini kendine çekip dudaklarını kapandı. Alt dudağına ağzının içine aldı. Öyle bir öpüyordu ki Cihat yetişemiyordu..
Dakikalar süren öpücüğü Cihat bitirdi. Kesik nefesleri, Caner'in ıslak dudaklarına çarpıyordu.
"Yetmiyor amk yetmiyor" dedi ve Cihat'ın bir şey demesine izin vermeden tekrar dudaklarına kapandı.
"Imhhh. D-dur Caner'im" sesli bir şekilde ayrılan dudaklar ile inledi Caner. Bu aralar libidosu tavanlardaydı. Yoksa şu sesten bile azmak akıl kârı değildi..
"Hadi yapalım şu kahvaltıyı sevgilim" dedi Caner masaya geçerek. Yoksa hiç iyi şeyler olmayacaktı.
Masaya oturan ikili kahvaltısını yapmaya başladı. İlk sessizce yenilen kahvaltı,Cihat'ın konuşması ile son buldu.
"Neden bu saatte havalandırma verdiler"dedi çayından bir yudum alarak.
" Bilmem. Büyük ihtimalle değişti yine "diyerek ayağa kalktı. Çay ocağına giderek çayını doldurdu ve masaya geri döndü. O sırada onun her hareketini izleyen sevgilisine göz kırptı.
" Neden baktın öyle. "dedi ve kahvaltısına döndü.
" Nasıl böyle olduğumuzu düşünüyorum. Hiç ihtimal vermemiştim ben. Ama şimdi böyke olunca.. Sanki hayal gibi.. İnanması zor. " dedi. Gözleri dolduğu için başını eğdi. Sandalyenin çekildiğini duymuştu ama başını kaldırmadı.
Caner yanına oturdu ve ellerini tuttu. Ve iki elini sıkıca öptü.
" Bana bak bebeğim. Eğme başını "dedi ve elinin birine onun çenesine getirerek başını kaldırdı.
Cihat burnunu çekerek, dolmuş gözleri ile Caner'e baktı. Ona endişe ile bakıyordu. Her ne kadar olanları umutmak istese de olmuyordu.
" Neden ağlıyorsun aşkım "dedi tekrardan ellerini öptü. Cihat burnunu çekip Caner'e baktı.
" Sana yaşattığım her şey için çok özür dilerim. Olanları keşke silebilsem. Keşke geriye dönüp sana bunları yaşatmasam. Çok özür dilerim Caner. Biliyorum affettin ama ben kendimi affedemiyorum ki. Çıkmıyor aklımdan." dedi. Caner iki elini onun ıslanmış yanaklarını getirdi ve baş parmağı ile okşadı. Derin bir nefes alarak dudaklarını hafif bir öpücük kondurdu.
" Cihat bunları konuştuk sevgilim. Yapma gözünü seveyim. Ben affettim seni. Hemde tüm kalbimle. Lütfen bunları düşünüp ağlama." dedi gözlerine birer öpücük kondurarak. Sonra burnunu da öptü. Ve en son ki durağı dolgun kırmızı dudakları oldu. Tadını daha çok almak istercesine sömürdü dudaklarını. Acısını almak istiyordu. Onu öpücükleri ile iyileştirmek istiyordu.
Tabi birden küfür sesi duyasıya kadar.
"Hassiktirrr amk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük Gün Işığı
General FictionTamamlandı..!!! Ülkücülerle dolu koğuşa düşen Mardin'li Caner'in hikayesi. Hapishane kurgusudur!!!