Bakmadan attım.. ❤️"Bugün banyo günü gençler" dedi Alperen. Her gün banyo yapabilirlerdi ama bugün sıcak su olacaktı. O yüzden herkes eşyalarını hazırlayıp, sıraya girdiler. O sırada Cihat, Caner'in yanına gitmek için yatağından kalktı. Caner'in eşyalarını hazırlığını gördü. Gülümseyip, yatağına oturdu. Caner ilk irkilse de Cihat'ın geldiği görünce gülümsedi..
"En son biz girelim güzelim" dedi Cihat. Göz kırpıp, manalı bir gülüş sundu.. Caner dudakları kıvrıldı. Başını aşağı yukarı sallayarak onayladı, onun için hoştu. Dünden beri öpemediği dudaklara kavuşacağı için de, içinde çocuksu bir heyecan vardı.
"Aklından neler geçiyor senin" dedi Cihat. Ses tonu kısık ama bir o kadar da kışkırtıcıydı.
"Bilmem. Neler geçmesini isterdin sevgilim" dedi. Dudakları alaylı bir şekilde kıvrıldı. Cihat duyduğu telaffuz ile donup kaldı. Alışması o kadar zordu ki, her söylediğinde böyle tepkiler vereceğini biliyordu. Şaşkınlıktan ağzı açılmış, kirpiklerini kırpıştıran sevgilisine gülümsedi Caner. Onun tatlılığına dayanamayarak etrafına baktı ama ne yazık ki banyo sırası bekleyen insanlar olduğu için şu an öpemezdi. Duşa girer girmez yapacağı ilk şey, o dudakları parçalamak olacaktı..
" Böyle bakma gözünü sevdiğim, dayanamıyorum. Şuracıkta öpeceğim seni ve yakalanacağız" dedi baygın bakış atarak. Cihat iki kez yutkunduktan sonra kendini toparladı.
"Alışamıyorum güzelim. Ne yapayım" dedi Cihat çocuksu bir sevinçle.
Aradan bir saat geçtikten sonra, herkesin boya yaptığını anladılar. İçlerindeki o heyecan ile duşakabını girdiler. İlk üstünü çıkaran Caner oldu. Çünkü Cihat şuan gözleri ile Caner'i yemek ile meşguldü. Aslında biraz utansa bile bunu arka plana attı. Bir daha zor yakalayacakları bu durumu ihmal etmek aptallık olurdu.
"Aşkım hadi. Zatenn az zamanımız var." dedi Caner. Sevgilisi bakmaktan halen giyinikti, bu durum Caner'i biraz huzursuzlaştırdı. Çünkü onun da gözleri bayram etmeliydi.
Cihat, başını sallayıp sadece baksır ile kalasıya kadar soyundu. Caner'de aynı şekilde olduğu için, iç çamaşırını çıkarmadı. Şuan ikisi sadece birbirlerini bakıyordu. Başlarda göstermeyen utangaçlık, şuan baş gösteriyordu.
Caner daha fazla beklemek istemimiş olacak ki hızlı bir şekilde yaklaştı ve karşısında ki kıpkırmızı dudaklara dudağına bastırdı. Cihat istediğini almanın verdiği duygu ile mırıldanıp, Caner'in alt dudağını dudaklarının arasına aldı. Alt dudağını yaptığı her şeyi, sevgilisi de onun üst dudağına yapıyordu. Emdiği o et parçasını ısırdı. Diline gelen tat ile kanattığını anladı Cihat. Ama bu onu daha çok zevke getirmiş olacak ki onu duvara fırlatıp hırçın bir şekilde öpmeye başladı. İşte şimdi tüm hakimiyet ondaydı. Onun bu hırçınlığını Caner, dudakların içine gülümsedi. Onun bu baskıcı tavrı ile, alt tarafında olan kıpırdanma sevdiğini ele vermişti. Bunu hisseden Cihat, elini aşağı indirmeye başladı. İlk karın kaslarında gezen parmaklar, sonra ki durağı baksırdan belli olan kabarıklıktı. İlk parmaklarını orada gezdirdi. Ve bu hareketi ile Caner, Cihat'ın ağzının içine doğru boğuk bir şekilde inledi.
"Immhh. El-elini hareket ettir sevgilim" dedi boğuk bir sesle Caner.
Cihat almış olduğu izin ile baldırını indirip, elini sıcacık ve zevk suyunun aktığı alete iri ellerini sardı. Caner, hissettiği sıcak el ile derinden gelen ses ile inledi. O sırada üstlerinden akan sıcak su, seslerini duymasını engelliyordu...
Caner'de, Cihat'ın aletini parmaklarını sararak çekmeye başladı. Cihatta aynı şekilde inleyerek su sesine sert sesi ortak olmuştu.
İkisi sonuna geldiğini, elinin altında ki organın seğirmesi ile anlamışlardı. Ellerinin hızına, doğru orantılı olarak birbirine talan eden dudakları eşlik ediyordu. Uzun süre boşalmanın acısını şuan çıkartıyorlardı.
İkisi boşalmanın verdiği haz ile bir süre derin nefesler almaya çalıştılar. Elleri halen aletlerindeydi.
"Hadi temizlenelim bebeğim" dedi Cihat. Dudaklarını sert bir şekilde öpüp, elini çekti. Ve duş alıp, koğuşa gittiler.
Ve ikisi hem boşalmanın hem de sıcak suyun vermiş olduğu mayışma ile uyudular...
................
Oldu mu bilmiyorum ama benden bu kadar çıkıyor abi. Olmadı siz canlandırın abi başka bir şekilde..
Öptüm bay..
Birazdan başka bölüm daha yazarım. Geciktiği için kusura bakmayın.. ❤️
Biraz işim vardı da... ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Küçük Gün Işığı
General FictionTamamlandı..!!! Ülkücülerle dolu koğuşa düşen Mardin'li Caner'in hikayesi. Hapishane kurgusudur!!!