Multimedya:Zorbik
Bu bölümde adını da öğreneceğiz ;)
Selam arkadaşlar nasılsınız?Bende iyiyim sorduğunuz için teşekkürler.
Keyifli okumalar...
---
Abi ev desen şato, odalar desen kral odası gibi ama okul! Koca Atakul Koleji,kesin Kumral'ın babasının okulu falandır. Yok ben gerçekten dayanamıyorum bu kadar zenginliğe.Bana ters bu zenginlik bende alerji yapıyor herhalde çünkü herkes normal normal yürürken ben mal gibi okula bakıyorum.
Fakirliğin gözü çıksın!
Hayatımda bu kadar büyük ve ihtişamlı bir okul görmedim! Şimdi herşeye de böyle tepki verme salak gibi görünüyorsun diyorsunuz ama cidden benim bildiğim, gittiğim okul böyle değildi. Her neyse abilerimle okula geldikten sonra benim yüzümden şuan kapının girişinde duruyorduk.
"Abicim,daha ne kadar durmayı planlıyorsun orda?" Diyen Batu'ya döndüm. Kafamı iki yana sallayıp dik duruşumu sergiledim. Bari girişte bir havamız olsun.
"Geliyorum geliyorum." Deyip yanlarına gittim. Okula zaten arabayla havalı bir giriş yapmıştık Batu abim sağolsun (!) Şimdi de içeri ultra havalı bir giriş yapacağız. Çağan abim sol yanıma Batu abim sağ yanıma ve Deniz abim de önden önden elleri cebinde yürüyordu daha doğrusu kızlara bakıyordu.
Biz yürürken etraftaki kızların ve erkeklerin seslerini duyuyordum.
'Bu kız da kim?'
'Hadi Çağan ve Deniz'i anladım ama Batu yanına kız almazdı kim acaba?'
'Kim olacak kesin sürtüğün tekidir.'
'Çok da güzel kız.'
'Hadi be ordan ben daha güzelim.'
'Yazık olmuş,böyle güzel bir kızı ben almak isterdim.'
Bunun gibi bir sürü laf söyleyenler, aralarında fısıldaşanlar çok vardı ben onlara kötü bakışlarımı atarken Batu abim onları hiç umursamıyordu.
"Ben şimdi bunların ağzına bir sıçacağım görecekler. Yok güzelmiş,yok yazık olmuş. Sıçtığımın pezevenki " Diye dişlerinin arasından konuştu Çağan abim.
"Merak etme senden önce ben ağızlarına edeceğim." Dedi Batu abim Çağan'a sahte bir gülümseme ile.
Merdivenlerden sonra üçüncü kata çıkmıştık ve bu süre boyunca herkesin gözü üstümdeydi. Bir sınıfın önünde durunca kafamı kaldırıp baktım.
11/D
Ay baş harfim sınıfımla aynı şansa bak! Abilerim bana döndüler. "Sınıfın burası, Deniz ile aynı sınıftasınız biz Çağan ile bir üst katta 12/A ' dayız her teneffüs buraya geleceğiz zaten. Sen sadece Deniz'in yanından ayrılma tamam mı küçük." Dedi Batu. Son dediğine kızsam da sesimi çıkarmadım sadece başımı salladım.
"Hadi iyi dersler." Dedi ikiside ve Çağan ile birlikte yukarı merdivenlere doğru yürüdüler. Bende Deniz abime döndüm. "Dersin başlamasına kaç dakika var?" Diye sordum. Telefonunu açıp saate baktı. Ardından bana döndü.
"On dakika var. Hayırdır? Neden sordun?" Diye sorunca çantamı ona verip, "Lavaboya gitmem gerek." Deyip koridorun başında gördüğüm lavaboya doğru hızla yürüdüm.
Arkamdan çantamı ona taşıttığım için homurdanmalarını duysam da takmadım, direk lavaboya girip işlerimi hallettim ve elimi yıkamaya geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilitli Kalp
ChickLitKlasik bir abilerim ve gerçek ailem kitabı ama ana konu dışında bütün fikirler şahsıma aittir. ... Bende kilitli bir kalp onda ise her kilidi açan bir anahtar vardı. Ama ben, o kilit sadece benim kalbimi açsın istiyorum başka kalplere gitmesini iste...