Giriş+1.Bölüm/Kumral

16.3K 523 288
                                    

Selam arkadaşlar yeni bir kurguyla yine beraberiz. Öncelikle şunu belirteyim kitabın iki konusu var.

1. Biyolojik aile,abiler,kıskançlık falan

2.On yedi yıl boyunca kalbi kilitli olan Duru'nun yani daha önce hiç aşık olamamış bu kızımız aşk nedir pek bilmez ve bizim beyaz atlı prensimiz elindeki anahtarla bu aşkı bilmeyen kızımıza gerçek aşkı öğretecek.

Kitap bu şekilde ilerleyecek.

Keyifli okumalar...

---

Giriş:

17 yıl önce...
(Yazarın anlatımıyla)

"Yok! Mert kızımız yok!" Diye bağırdı Nazlı Hanım. Dün akşam beşiğinde mışıl mışıl uyuyan kızları şimdi yoktu.

"Ne demek yok!" Diye içeri girdi Mert Bey, karısını kızlarının beşiğinin yanında ağlarken görünce hemen yanına gitti."Nazlı sakin ol tamam mı? Belki Batu ve Çağan'ın yanındadır." Dediğinde Nazlı Hanım hemen ayağa kalkıp oğullarının odasına girdi ama ikisi de uyuyordu.

En son küçük oğlu Deniz'in odasına girdi ama orda da yoktu yedi aylık bebek kuş olup uçacak değildi ya. Nazlı Hanım daha da telaş yapmaya başladı, Mert Bey arkasından gelip kızlarının orda da olmadığını görünce ona da bir telaş dalgası geldi.

Hemen hızlıca yardımcıları olan Suna'yı karısının yanına gönderip dışardaki korumaların yanına gitti. Kapının önündeki iki korumayı yanına çağırdı. Yanlarına gelince direk konuşmaya başladı.

"Eve kimse girdi mi!" Diye bağırdı, korumalar şaşırsada başlarını iki yana sallayıp aynı anda,"Hayır efendim." Dediler.

"O zaman nerde benim kızım! Gece hiç mi biriniz bir şey görmediniz." Deyince korumalar daha da şaşırdı.

"Hemen kamera kayıtlarını izleyin!" Diye devam etti Mert Bey.

O sırada küçük bebek Duru babasının eski ortağı olan Karamanların elindeydi.Mert Bey'in bütün parasına göz koyan Onur Karaman,Mert'in kızını kaçırıp ondan fidye isteyecekti.

Aynı zamanda aklında başka planları da vardı mesela onu ortaklıktan men eden Mert'e kızını fidyeyi almasına rağmen vermemeyi düşünüyordu.

Elindeki telefon ile eski ortağını arayan Onur Karaman sırıtıyordu kendince öcünü bu şekilde alıyordu,tek kızlarını ellerinden alıyordu.

Telefon ikinci çalışta açıldı.

"Ne var!"

"Eski dostum!"

"Ne istiyorsun Onur."

"Dur ya bir,nefes al ne oluyor. Görende kızını kaçırmışlar diyecek."

"Sen..."

"Ne oldu?"

"Sen yaptın değil mi? Kızımı sen kaçırdın!"

"Ohoo Mert Bey daha yeni uyanmış,ben sana bana yaptığının hesabını vereceksin demedim mi?"

"Ulan ben senin... Bana bak kızımın saçının teline bir zarar gelsin dünyanı başına yıkarım anlıyor musun!"

"O zaman dediğim parayı dediğim saatte dediğim yere getireceksin."

"Çabuk!"

"Mesaj atacağım."

"Ne bok yiyorsan yap bana kızımı ver!"

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin