Keyifli okumalaaaaar...
(Yazım yanlışı olabilir kontrol etmedim.)
---"Ne yapıyorsunuz siz orda?" Tuna'nın sesini duymamla hızla geri çekildim. Tuna'ya döndüğümde bize gözlerini kısarak baktığını gördüm. "Yoksa barıştınız mı? Oğlum senin biraz naz yapman gerekiyordu ya." Dedi son cümlesini Savaş'a hitaben.
"Sence ben bu güzelliğe trip atabilir miyim? Asıl o bana trip atar." Dediğinde ben hafifçe gülerken Tuna göz devirerek gelip üçlü koltuğa oturdu. Onun ardından Savaş da oturmuştu
"Eee ne yapalım benim canım sıkıldı." Diye konuştuğumda ikiside bana döndü.
"Bilmem. Aklıma bir şey gelmiyor." Dedi Tuna. Umutla Savaş'a baktığımda o da dudaklarını birbirine bastırıp başını iki yana salladı. Oflayıp tekli koltuğa oturduğumda telefonumun titremesi ile cebimden çıkardım.
Yol arkadaşım 2: Naber?
Akın'ın mesaj attığını görünce aklıma onunla uzun zamandır görüşmediğimiz geldi. Direkt cevap verdim.
Can yoldaşım: İyi senden?
Yol arkadaşım 2: Ben pek iyi değilim galiba :(
Can yoldaşım: Ne oldu ki? Neyin var?
Yol arkadaşım 2: Kendimi çok yalnız hissediyorum.
Can yoldaşım: Nasıl yani?
Can yoldaşım: Annen yanında değil mi?
Yol arkadaşım 2: Hayır.
Yol arkadaşım 2: Bir hafta önce yurt dışına geri döndü iş için.
Can yoldaşım: Neden bunu bana söylemedin?
Yol arkadaşım 2: Bilmem.
Yol arkadaşım 2: Önemsiz bir şey olduğu içindir.
Can yoldaşım: Ne demek önemsiz?!
Can yoldaşım: Akın beni getirtme oraya!
Can yoldaşım: Sen benim için çok değerli bir yol arkadaşısın.
"Akın kim?" Yanı başımda duran iki zebellaha kafamı kaldırıp baktım. Ardından hızla telefonumu göğsüme çekip kaşlarımı çattım.
"Siz benim mesajlarımı mı okuyorsunuz!?" Diye kızdığımda Tuna başını kaldırıp ıslık çalarken Savaş'ın çatık bakışları telefonumdaydı.
"Duru. Kim o Akın denen şerefsiz?" Diye sakin bir şekilde sordu.
"Arkadaşım Savaş. Arkadaşım." Diye konuştuğumda tek kaşını kaldırdı.
"Nasıl bir arkadaş?" Dediğinde gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum.
"Hani iki kolu iki bacağı olan insan var ya ondan." Diye alayla konuştuğumda benim yerime o gözlerini devirdi ve geri çekilip karşımdaki koltuğa oturdu.
"Öyle olsun. Sen bir ara bizi bir tanıştır şu Akın arkadaşın ile." Dedi imayla. Bakışlarımı tekrar telefona çevirdiğimde Akın'ın mesaj atmaya devam ettiğini gördüm.
Yol arkadaşım 2: jahsgshkdshsbjs
Yol arkadaşım 2: Sende benim için çok değerli bir can yoldaşısın.
Yol arkadaşım 2: Bu arada evde misin? Yanına geleyim özlemişim seni.
Can yoldaşım: Hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilitli Kalp
ChickLitKlasik bir abilerim ve gerçek ailem kitabı ama ana konu dışında bütün fikirler şahsıma aittir. ... Bende kilitli bir kalp onda ise her kilidi açan bir anahtar vardı. Ama ben, o kilit sadece benim kalbimi açsın istiyorum başka kalplere gitmesini iste...