12.Bölüm/Cesur Kız

4.7K 203 14
                                    


Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın.

Keyifli okumalar...

---

"Hayır abicim, soyulduğu için gider." Dediğimde gözlerini iki saniyeliğine kapattı ve olan da o anda oldu. Batu abim ani bir frenle arabayı durdurdu.

Çünkü önümüze bir şey atlamıştı!

Önümüzden koşarak giden köpeğe şaşkınlıkla baktım,boynunda tasması da vardı. Acaba sahibinden mi kaçıyordu?

"Duru! İyi misin!?" Batu abim. Araba fren yaparken bana siper olmuştu ve şuan dibimde duruyordu. Hızla başımı sallayıp onayladım. "İyiyim. Sen?" Diye sorduğumda o da geri çekildi. "Beni boşver de,o köpeğin yolun ortasında ne işi vardı?" Der demez bu sefer silah sesleri duyuldu.

Batu abim hızla başımı eğip,"Eğil!" Diye bağırdı ve kendi de üstüme eğildi. Bir süre sonra silah sesleri susunca adım sesleri duyuldu. "Arabada kal ve sakın çıkma!" Deyip arabadan indi Batu abim. Hızla arabayı da kilitledi, arkamı döndüğümde üç siyah araba ve önlerinde silahlı adamlar Batu abim ile konuşuyorlardı.

Hızla babamın numarasını tuşladım. İlk çalışta açtı.

"Efendim güzel kızım?"

"Baba saldırıya uğradık, silahlı adamlar var Batu abim onlarla konuşuyor ama ben Batu abime bir şey olacak diye çok korkuyorum lütfen yardım et çabuk ol!"

"Tamam. Sen sakin ol kızım,şimdi bana hemen konum at geliyorum!"

"Tamam."

Deyip kapattım ve hemen konumu yolladım umarım çabuk gelirlerdi.Tekrar arkamı döndüğümde öne çıkan bir adam benim olduğum arabayı işaret edip silahını Batu abime tutunca sinirlerim tavan yaptı.

Lan sen kimsin benim abime silah tutuyorsun! Şerefsiz puşt! Hızla arabada yedek bir anahtar varmı diye kontrol etmeye başladım. Torpido gözüne baktığımda gözüme çarpan anahtarı hemen aldım ve yanında bir de silah vardı. Resmen Batu'nun arabasında silah vardı yuh! Hemen onu da aldım ne olur ne olmaz. Arabanın kapısını açıp silahı arkama saklayarak arabadan indim. Batu abimin arkasına doğru yürüdüğümde adamın bakışları bana döndü ve dakikasında sırıttı.

"Cesur kıza bak sen arabada ararken karşımızda bulduk." Dedi espiri anlayışı bok gibi olan adam. Adamın konuşmasıyla Batu abim hızla bana döndü. Gözleri şokla açıldı."Sen nasıl çıktın o arabadan?! Hem ben sana arabadan inmeyeceksin demedim mi!" Diye sessizce bağırdı. Nasıl yaptıysa artık.

"Sana silah çekti ne yapsaydım oturup izlese miydim?" Dedim bende aynı şekilde ve Batu abime silah tutan adama döndüm. "Ulan şerefsiz puşt oğlu piç sen kimsin benim abime silah tutuyorsun lan!" Deyip arkamdaki silahı adama doğrulttum.

"Ooo cesur kızımız çetin ceviz çıktı,ne yapacaksın beni gerçekten vuracak mısın?" Dedi benimle alay ederek. Bende sırıtıp, "Neden olmasın?" Diye sorunca Batu abim kolumdan tutup yanına çekti.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!" Dedi kulağıma. Bende aynı şekilde kulağına,"Zaman kazanmaya çalışıyorum." Deyip adama döndüm. "Eee ne istiyorsunuz benden, tanımam etmem sizi , kimsiniz, kimlerdensiniz, necisiniz?" Diye dedikoducu teyze edasıyla konuştum. Bu sorularıma şaşırmış olcak ki elindeki silahı indirdi.

"Anlamadım? Seni kaçırmaya gelmişiz sen bize necisiniz diye mi soruyorsun?" Dedi meymenetsiz. Evet bu adama meymenetsiz diyeceğim, çünkü bok gibi sıfatı var.

'Sanki sen çok güzelsin!'

'Evet? Tabiki de güzelim, şimdi defol git sırası değil!'

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin