34.Bölüm/İkinci Kavga

1.8K 129 24
                                    

Selammm...

Bugün keyfim yerinde ve bende hemen bölüm yazayım dedim. Görüyorsunuz bir gün mutsuzken ertesi gün mutlu olabiliyorum.

Sanırım biraz dengesiz biriyim jshdhjshjsksnksn.

Her neyse keyifli okumalar diliyorum...

------

Siz insan değilsiniz! Siz sadece gördükleri ile ya da duydukları ile direk insanı yargılayan canavarlarsınız!✨

Savaş arkasını dönüp hafifçe sırıttı. Çağan'a doğru yürüyüp önünde durdu ve duruşunu dikleştirerek Çağan ile yüzlerini eşitledi. Ben ikisinin yanında sanırım cüce kalıyordum.

Abi bunlar hormonlu hormonlu! Bu yaşta bu boy bu kas nerden geliyor anlamıyorum ki!

"Ne yaparsın? Kardeşinden uzak durmuyorum, sürekli peşinde olacağım. Ne yapabilirsin ki?" Savaş bilerek Çağan'ın damarına basıyordu ve Çağan da ona istediğini veriyordu. Elleri yumruk bir şekilde hızlı nefesler alıp veriyordu.

"Ne yapacağımı çok iyi biliyorsun aynı zamanda onun yanında yapamayacağımı da biliyorsun." Dedi başı ile beni gösterirken. Savaş sırıtmaya devam edip Çağan'a iyice yaklaşıp burnunun dibine girdi.

'Ay kesin öpüşecekler!'

'Saçmalaz mısın Pakize,gay değil onlar!'

"Evet. Bunu iyi bildiğim için senin üstüne geliyorum ve senin bu hallerin beni çok güldürüyor." Deyip kahkaha attığında Çağan tam elini kaldırmış yumruk atacakken kolunu tuttum ve kendime doğru çektim.

"Nöbetçi öğretmen." Dedim kulağına. Hoca tam da bizim tarafı kaşları çatık bir şekilde izliyordu çünkü. Çağan dediğim yere bakıp yutkundu.

"Okuldan atılırsam seni koruyamam." Dedi kendi kendine ve Savaş'a döndü. "Bu burda bitmedi Savaş Barçın,elbet elime düşeceksin." Deyip kolumdan tutarak beni sınıfıma doğru yürütmeye başladı.

Sinirli olduğu için bir şey dememeye karar veriyorum çünkü bana patlayabilir. Sınıfa girdiğimizde hoca da arkamızdan girmişti, Çağan beni Deniz abimin yanına bırakıp onu tembihledikten sonra hocadan izin isteyerek dışarı çıktı.

Onun ardından da Savaş içeri girmişti,direk sırasına gidip oturunca hoca onun bu davranışına alışmış olacak ki bir şey demedi ve yoklamayı almaya başladı.

°°°

"Evet çocuklar hazır mısınız yarın gidiyoruz." Diyen edebiyat hocası ile kendime geldim. Nedense edebiyat derslerinde sürekli kafam başka şeyleri düşünüyordu,hep dalıyordum.

"Nereye hocam?" Dediğimde hoca dahil sınıftakiler de gülmeye başladı. "Yanlış bir şey mi söyledim?" Dedim safça. Ben niye yine bir şey anlamadım?

"Hani kazandığınız bir yarışma vardı,hani hafta sonu adalara gidiyorduk ya." Dediğinde jeton yeni düşmüştü.

"Haaaa siz onu diyorsunuz,ben unutmuşum ya bence gitmesekte olur." Dediğimde bir kaç kişi kendi arasında güldü. "Ne var komik bir şey mi söyledim." Ben o gülenlere kaşlarımı çatmış bakarken Deniz önüme geçerek görüntümü kapatıp şirince gülümsedi.

"Geri dönüşü yok kızım,ben bir kere otelden yer ayırttım. Yarın sabah erkenden yola çıkıyoruz." Demesiyle şok içinde hocaya bakıyordum.

Ne yani ben hafta sonu okul olmamasına rağmen sabah erkenden mi uyanacağım?

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin