39.Bölüm/Savaş ve Kaan

1.8K 132 56
                                    

Slmmm!

(Multi'de Tuna aşkım var.)

Keyifli okumalar diliyorum<333

---

"Duru, abicim şu kapıyı açar mısın?" Çağan abimin sesini duyduğumda geri çekilip Savaş'a baktım. Kaskatı olmuş şekilde bana bakıyordu.

İşte adamı öyle değil böyle deli ederler!

"Duru kapıyı kırmamızı istemiyorsan aç şu kapıyı,hadi güzelim." Batu abimin de konuşması ile bakışlarımı Savaş'ın üstünden çekip kapıya yöneldim. Kapıyı açar açmaz Çağan abim hızla içeri girip etrafa baktı. Gözleri en son Savaş'ta durdu.

Yok artık bizim burda fesat bir şeyler yaptığımızı mı düşündü o? Hem biz Savaş ile sevgili bile değiliz!

"Eee?" Dedim odama tamamen girmiş olan abimlere ve Kaan'a. "Kontrolünüz bittiyse artık çıkabilir misiniz? Arkadaşımla konuşuyoruz da." Dediğimde Savaş'ın bakışları bana çevrilmişti.

"Arkadaşın?" Dedi Çağan abim şaşkınlıkla. "Siz ikiniz cidden arkadaş mısınız?" Dediğinde ben 'evet' derken Savaş 'hayır' deyince Çağan ikimize birden bakmaya başladı.

"Ne demek hayır?" Diye Savaş'a döndüm.

"Karar verin arkadaş mısınız değil misiniz?" Diye sordu Batu abim.

"Arkadaşız."

"Değiliz."

"Sen delirdin herhalde? Arkadaş değilsek ya neyiz Savaş? Anne oğul mu?" Dediğimde kaşlarını çatmıştı. Ardından 'sen görürsün ' der gibi başını sallayıp abimlere döndü.

"Arkadaş değiliz çünkü sevgiliyiz."

Abi bana bir hı?

Şu an kalp krizinden ölebilir miyim?

Bu çocuk ne diyor?

"Yanlış mı duydum?" Dedi Deniz abim şaşkınlıkla.

"Herhalde. İmkansız bir şey söyledi çünkü." Dedi Kaan da. Allah Allah niyeymiş o benim bir sevgilim olamaz mı?

'Olamaz çünkü sen daha aşık olduğun kişiyi bile bilmiyorsun.'

'Ne demek aşık olduğum? Ben kimseye aşık değilim!'

'Hı hı sen öyle san. Ateş bacayı çoktan sarmış.'

'Ne diyorsun sen be! Defol gözüm görmesin seni!'

'Bende seni görmek için can atıyorum zaten! Salak!'

'Salak sensin şırtan!'

Şoku atlatan abimlerin hepsi küfürler yağdırıp Savaş'ın üstüne yürüyecek iken Savaş'ın önüne geçip ellerimi kaldırıp öne doğru uzattım.

"Durun! Açıklayabilirim." Dediğimde Çağan abim olabilirmiş gibi daha da çıldırdı.

"Lan bir de açıklayabilirim diyor!" Deyip Batu abime döndü. "Duyuyor musun?" Dedi. O çıldırırken Savaş arkamda gülüyordu,beni düşürdüğü durumun hesabını ona daha sonra soracağım! Burnundan fitil fitil getireceğim!

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin