26.Bölüm/Söz

2.2K 130 24
                                    

Slm!

Keyifli okumalar...

---

Hayır benim için önemli.✨

"Kuzen olmamız evlenmemize engel değil tatlım, ayrıca sana ilk görüşte aşık oldum." Dediğinde dehşete düşmüş bir şekilde geriye doğru adımladım.

Ne yapacağımı,ne düşüneceğimi bilmiyordum. Kahretsin olmayan beynim durdu şuan!

Sonra aklıma gelen şeyle boğazımı temizledim.

"İMDAT!"

Ben bağırır bağırmaz direk elleriyle ağzımı kapatmaya çalıştı.  "Ne bağırıyorsun kızım! Görende taciz ediyoruz sanacak." Dedi kaşlarını çatarak. Tam ona cevap verecek iken kapı hızla açıldı ve tüm ev ahalisi içeriye girdi. Bizi bu şekilde gören herkesin kaşları çatılmıştı. Çünkü şuan Kuzey abi ağzımı kapatmış ve ben az önce 'imdat' diye bağırmıştım.

"Ne oluyor burda?" Diye soran babam ile Kuzey -artık ona abi demeyeceğim- hızla ellerini ağzımdan çekti. O ellerini çeker çekmez hızla babama doğru koşup sıkıca beline sarıldım.

"Baba beni bu manyaktan koruyun, beyin özürlü bu manyak!" Dedim beline daha sıkı sarılırken.

"Naptın lan sen kardeşime!" Diye Çağan'ın sesini duydum. Onlara doğru döndüğümde Batu ve Deniz Çağan'ı tutuyordu.

"Ben bir şey yapmadım,sadece konuşuyorduk." Dedi Kuzey sanki çok normal bir şeymiş gibi. Lan bu az önce seninle evleneceğim diyordu!

"Ne konuştuğunu da söylesene!" Diye bağırdığımda herkes bana döndü. "Ne dedi kızım sana?" Dedi babam. Ben şimdi nasıl söyleyeyim ya! Sinirden elim ayağım titriyor resmen!

"Benimle evleneceğini söyledi mal!" Dediğimde Çağan'ı tutan Deniz ve Batu onu bıraktılar ve üçü birden Kuzey'e daldılar.

"Lan şerefsiz senin ağzına sıçarım!"

"Sen kimin kardeşiyle evleniyorsun lan!"

"Kardeşime bakan o gözlerini oyarım lan senin!

Kelimeler havada uçuşuyordu, dayım ve babam abimleri tutmaya çalışıyordu. Ortamda büyük bir kaos vardı resmen. Babam da abimlerin yanına gidip onları ayırmaya çalıştı.

Annem yanıma gelince hızla kollarımı ona sardım. "Annem." Dediğimde o da bana sıkıca sarıldı. "Korkma kızım,kimse senin isteğin dışı seninle evlenemez hem biz izin vermeyiz." Dediğinde kafamı kaldırıp ona baktım. "Teşekkür ederim." Dedim. Annem de gülümseyip cevap verecek iken Çağan'ın konuşması ile o tarafa döndük.

"Baba bu şerefsizi evden atmazsan elimde kalacak!" Diye bağırdığında babam Çağan'ı sertçe çekip Kuzey'den uzaklaştırdı. "Yeter! Durun üçünüzde. Sakin olun adam akıllı konuşalım bu konuyu." Dediğinde Çağan daha da sinirlendi.

"Ne adam akıllısı baba,adam olmayan ile adam akıllı konuşulur mu?!" Dedi ve tekrar Kuzey'in üstüne atladı ama babam izin vermedi.

"Nazlı siz odadan çıkın biz erkek erkeğe burda konuşacağız." Babamın otoriter çıkan sesi ile annem,ben ve Ayşen yenge odadan çıktık.

"Çok özür dilerim kızım, Kuzey normalde böyle biri değildir. Belli ki sana aşık olmuş ama sen bunu sorun etme ben konuşurum onunla senden uzak durur." Dedi Ayşen yenge merdivenlerden inerken.

"Lütfen oğlunun yaptığı hata için sen özür dileme Ayşen yenge ve konuşsan iyi olur çünkü bu yaptığı cidden hoş bir şey değil." Dediğimde üzgünce başını salladı.

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin