17.Bölüm/Sevgilim

3.6K 167 11
                                    

Selam!

Bölümü @vaybeaw'a ithaf ediyorum ve kendisine çok teşekkür ediyorum oy verdiği için.

---

"Daha iyi misin kızım?" Diyen annemle yerimde doğruldum. "Anne kaç kere diyeceğim, iyiyim." Dedim bıkkınlıkla.Kerem abinin bana Batu abimin alerji ilacını vermesi ile iyileşmiştim ve şuan misafir odalarından birinde uzanıyordum. Dün akşam bayıldığım için burda kalmıştık,en azından bugün okula gitmedim, yarın da hafta sonu. Zaten bu akşam kafamdaki sargıyı da çıkaracaktık.

"Merak etmeyin,bir şey olmaz benim torunuma. Turp gibi maşallah, ne de olsa nenesine çekmiş." Dedi babaannem gülümseyerek. Annem nenemin sürekli 'bana çekmiş ' demesinden hoşlanmıyordu çünkü benim neneme değil ona çektiğimi düşünüyor ve nenem de sürekli bana çekmiş deyince kıskanıyordu.

"Anne,benim kızım bana çekmiş. Baksana saçlarına,burnuna, kaşına, dudağına bana çekmiş bana." Dedi annem. "Hadi be ordan, oğul geline söyle torunum bana çekmiş." Diyen babaannem ile odadaki herkes güldü.

"Tamam yeter bu kadar hadi biraz yalnız bırakalım da dinlensin." Dedi Kerem abi ve herkesi odadan çıkardı. En son abilerim ve Kerem abi odada kaldı. "Duru." Diyen Batu abime döndüm. "Efendim?"

"Tarçına alerjin olduğunu bilmiyor muydun?" Dedi yanıma gelerek. Başımı iki yana sallayıp,"Daha önce hiç yememiştim." Dediğimde hüzünle gülümseyip alnımdan öptü. "O kadar çok korktum ki." Dedi saçlarımı okşarken.

"Tek sen mi korktun,ben korkudan altıma yapacaktım az kalsın." Diyen Deniz abi ile hafifçe güldüm. "Ben de diyorum bu koku nerden geliyor." Dedi Çağan abim ve eliyle burunu kapatıp Deniz abiden uzaklaşınca biz daha da güldük.

"Lan! Ben altıma yapmadım yalan söylüyor, şakasına dedim ben!" Dedi Deniz abim inkar ederek ve Çağan abimin yanına gidip çok sert olmayacak bir şekilde vurdu. Kerem abi yanıma gelip elini alnıma koyup ateşim olup olmadığına baktı. "Ateşin yok, boğazın ağrıyor mu?" Dediğinde hafifçe başımı salladım. "Biraz." Dediğimde o da başını sallayıp,"Merak etme birazdan geçer." Dedi ve geçmiş olsun diyerek odadan çıktı.

Çağan abim de diğer yanıma gelerek oturdu ve beni göğsüne yasladı. "Bundan sonra sana tarçın yasak küçük prenses." Dedi saçlarımı okşarken. Ay bu kadar ilgi de en bileyim insan bir şımarıyor.

"Canın bir şey istiyor mu güzelim?" Dedi saçımı okşamaya devam ederken. Aklımdaki sinsi planlar ile sırıttım. "Aslında evet,canım çikolata çekiyor. Bana gidip alabilir misin?" Dedim ona doğru dönerek. Hızla başını sallayıp yanağımdan öptü.

"Sen istersin de ben almaz mıyım?" Dedi ve ayağa kalktı. "Ama Karam al tamam mı? Bir de Pepsi al yanında da Doritos." Dediğimde gülüp yanağımdan makas aldı.

"Minik'e bak sen hastalığından faydalanıyor." Dedi Deniz abim. "Ay kıskanma çalış..." Lafımı Deniz abinin kesmesi ile sustum. "Ay yeter! Artık bu kelimeyi duymak istemiyorum. Tamam kıskanıyorum seni ama sende bunu yüzüme vurma be gülüm. Küstüm hepinize bana güldünüz." Dedi kollarını göğsünde bağlayarak ve odadan çıktı.

Batu abime baktığımda gülüyordu. "Merak etme sen akşama her şeyi unutur,yine eski Deniz olur." Dediğinde Çağan abime döndüm. "Ben gidip güzelliğin isteklerini yerine getireyim." Dedi ve o da odadan çıktı. Bana güzellik demesi hoşuma gitmişti.

"Bende bir lavaboya gidiyim,geliyorum." Dedi Batu abim ve ayağa kalkıp alnımdan öptü, ardından odadan çıktı.

Beş dakika sonra kapı tekrar açıldığında içeri Lara girdi. Tam gelip yatağımın ucuna, karşıma geçti. "Bilerek yaptın değil mi?" Diye sorduğunda anlamadığım için kaşlarım çatıldı. "Neyi bilerek yapmışım?" Diye sordum bende.

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin