En çok Duru-Savaş sahnesi olan bir bölüme hoş geldiniz!
Keyifli okumalar aşko kuşkolarım...
---
✨"Seni sevgilim ilan ediyorum ve sende kabul ediyorsun. Tamam?"✨
"Benim öpebileceğim tek bir kişi var Şirine. O da sensin." Demişti ve hemen ardından sert bir şekilde dudaklarını benim dudaklarımla birleştirmişti.
Bu şimdi benim ilk kiss'im mi?
"Lan!"
"Oha!"
"Şerefsiz! Sikicem lan seni!"
Ben şoktayken kolumdan tutulduğumu hissettim. Ardından hızlı bir şekilde çekiştirilmiştim. "Koşsana kızım! Ölmemi mi istiyorsun?" Dedi Savaş kolumu çekmeye devam ederken aynı zamanda Koşuyorduk da daha doğrusu o beni çekiyordu.
Kendime gelip koşmaya başladığımda arkama baktım. Aman Allah'ım! Arkamdaki kırmızı görmüş üç boğa benim abimlerim mi?
"Azrailin olacağım lan senin!" Çağan abim çok sinirliydi. Heleki Batu abim,hani bir şey demiyordu? Demek ki onunda tahammül seviyesi buraya kadarmış. Özellikle Deniz abime şaşırıyorum, çocuk önce şoka girip ardından kendine tokat atmıştı daha sonra olayın gerçek olduğunu anlayıp Savaş'a saldırmaya hazırlanmıştı.
"Öleceğini bildiğin işlere niye giriyorsun o zaman?" Dedim koşmaya devam ederken. Mekândan çıkmış sokaklara dalmıştık.
"Tehlikeleri şeyleri seviyorum diyelim." Dediğinde hafifçe güldüm.
"Dayak yiyeceksin hemde ne dayak. Sırayla üçü de seni fena benzetecek." Dediğimde sağa sapıp başka bir sokağa girmiştik.
"Olsun. Değdi mi değdi." Dedi ve ara bir sokağa girip durdu ardından beni de durdurdu. Beni kenara çekip duvardan kafasını çıkarıp geldiğimiz yöne doğru baktı. Bense nefesleniyordum.
"Sanırım atlattık." Dedi o da nefes nefese. Bense pek fazla konuşamıyordum, kahretsin ki utangaçlığım yine tutmuştu. Konuşmadığımı görünce kaşlarını çattı. "Niye konuşmuyorsun?"
"Ne yapayım yani? Abimlerden kaçıyorum burda göbek atacak halim yok ya." Dedim sitemle. Onları evde çekecek bendim. Kendisi mis gibi dayağını yiyip yerine oturacaktı ama ben?
Onlardan kaçtığım için daha çok azar işitecektim!
"Seni öpmemden rahatsız mı oldun?" Diye sorduğunda yerdeki bakışlarımı gözlerine çevirdim hemen. Gözleri hayır dememi bekliyordu sanki.
"Emin ol eğer rahatsız olsaydım seni daha bana yaklaşmadan iterdim." Dediğimde sırıtıp yüzünü bana doğru indirdi.
"Demek seninde hoşuna gitti seni öpmem. İlkti değil mi?" Diye muzipçe sorunca kaşlarımı çattım.
"Ne ilk miydi?"
"İlk öpücüğün müydü?" Dediğinde gözlerimi kaçırdım.
"İlkti çünkü çok acemiydin. Of resmen ilk öpücüğün benim oldu! Sana da öğretmemi ister misin bak çok tecrübeliyimdir bu konuda." Dediğinde kaşlarım çatıp omzuna vurarak onu biraz kendimden uzaklaştırdım.
"Pislik! Çok istiyorsan dışarda bir sürü kız var git onlara öğret tecrübelerini!" Deyip gideceğim sırada kolumdan tutup beni geri çekti ve duvara yaslayıp üzerime eğildi tekrar.
"Bu öğretmen sana özel ama. Ücreti de küçük bir öpücük." Dedi sırıtarak.
"Savaş. İşin ciddiyetinin farkında mısın?" Dediğimde kaşları çatılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilitli Kalp
ChickLitKlasik bir abilerim ve gerçek ailem kitabı ama ana konu dışında bütün fikirler şahsıma aittir. ... Bende kilitli bir kalp onda ise her kilidi açan bir anahtar vardı. Ama ben, o kilit sadece benim kalbimi açsın istiyorum başka kalplere gitmesini iste...