2.Bölüm/Junior Superman

11.1K 472 240
                                    

Bölümü her bölümüme oy veren @Zeyyzeyerva'ya ithaf ediyorum ve kendisine teşekkür ediyorum.

Keyifli okumalar<3

---

Abi bana bir hı?

Ne demek yeni sahibi! Ben şimdi buranın yeni sahibine mi onca laf ettim. Ay dilim tutulaydı da o lafları etmeyeydim!

"Siz? Şimdi buranın yeni sahibi misiniz?" Diye sordum teyit ederek.

Kafasını sallayıp sırıttı."Sence de o lafları ettikten sonra seni kovmam gerekmez miydi?" Diye sorunca yutkundum.

"Kovun o zaman! Ne duruyorsunuz kovsanıza!" Diye çıkışınca başını iki yana salladı. "Maalesef kovamam." Deyince kaşlarım çatıldı.

"Ne demek kovamam?" Diye sordum

"Önce bana o lafları ettiğin için dediğim bir şeyi yapmak zorundasın. Sonra eminim ki şuan işten kovulursan iş bulman biraz zorlaşır." Dedi. Gayet mantıklı konuştu, güzel konuştu ben yedim mi peki hayır!

"Ne demek iş bulamam! Elimi sallasam ellisi." Deyince güldü.

"O laf sanki başka bir şey için kullanılıyordu." Dedi gülmeye devam ederken. Bana yine geliyorlar ve ben kendimi zor tutuyordum.

Tam cevap verecektim ki Tuna geldi."Duru! İyi misin?" Diye sorunca başımı salladım."Altı üstü adama yumruk attım merak etme." Deyip kıkırdadım.

Kolumu tutup beni yanına çekti. "Rahatsızlık için kusura bakmayın Kaan Bey izninizle biz işimize dönelim." Dedi ve tam beni de yürütmeye başlayacaktı ki Kumral kolumdan tuttu.

"Daha konuşmamız bitmemişti." Dedi ve beni kendine doğru çekti. Lan şuan dizilerdeki gibi iki erkek kolumdan tutmuş kendi tarafına çekiyordu! Tek eksik burda bir aşk üçgeni yok.

"Bana göre bitti,merak etmeyin çıkışta istifamı bırakırım masanıza. Tabii bir masanız varsa bu cafede hiç görmedim de." Deyip kolumu kurtardım elinden. Sonra Tuna'yı da çekip yürümeye başladım.

Kaan'ın anlatımıyla...

Arkasını dönüp gittikten sonra öylece orda durduğumun farkında değildim. Bu kız az önce bana laf mı soktu?

Siktir!

Ama benim de adım Kaan'sa seni bu işe geri döndüreceğim kızım!

Sinirle arabama doğru yürüdüm. Kapıyı açıp bindim ve Batulara sürdüm.

Yolda giderken sürekli o Bücür'ün lafları aklımdaydı.

' Tabii bir masanız varsa daha önce hiç görmedim de.'

Acilen bu cafede kendime bir masa hazırlatmam lazım hemde hemen. Yani dışardan bakınca buranın sahibi gibi pek durmuyorum çünkü sadece arkadaşlarla buraya takılmaya geliyorum. İdari işlerle ilgilenmeyi pek sevmem çünkü.

Evin önünde durunca korumalar demir kapıyı açtı ve yanıma biri geldi. Arabadan inip anahtarı verdim ve içeri adımladım. Batuları bahçedeki armut koltukların orda görünce yanlarına gittim.

Direk Batu'nun karşısındaki mindere oturdum. Hepsi bana döndü.

"Hoşgeldin bro!" Dedi Çağan ve omzuma dostça bir yumruk attı.

"Hiç hoş gelmedim bro." Dedim ve ellerimi çimlere yaslayıp başımı arkaya doğru attım.

"Ne oldu hayırdır? Yoksa yine bir kız tarafından terslendin mi?" Diyen Deniz ile kaşlarım çatıldı.

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin