41.Bölüm/Kilitli Kalp

1.8K 129 33
                                    

Maşallah 41. Bölüme gelmişiz!

(Multimedya da Savaşı'm var.

Anlık Savaş;

Ne oluyoruz aq? <3)

Aslında bölüm bugün daha erken gelebilirdi ama yarısını yazdıktan sonra bu lanet okul yüzünden yorgunluktan öldüğüm için uyuya kalmışım böyle ekran açık. Beş gibi uyumuştum bir de baktım saat sekiz buçuk olmuş ki ben gündüzleri asla uyuyamayanlardanım.

Gelde okuldan nefret etme. Bir kere uyku düzenim bozuluyor abi! Okul kötü arkadaşlar sağlığımız bozuluyor gitmeyelim bence sjsjjsgsjhyejjshsjsh.

Neyse keyifli okumalar diliyorum hepinize<333

---

✨Bende kilitli bir kalp onda ise her kilidi açan bir anahtar vardı.✨

"Burası acıyor mu?" Dedi hemşire abla. Başımı iki yana salladığımda bu sefer acıyan yere elini bastırdı. "Burası?" Dediğinde bu sefer başımı salladım ve biraz da yüzümü buruşturmuştum.

Çünkü acımıştı.

"Tamam. Çok büyütülecek bir şey yokmuş sadece incinmiş. Şunu sürelim, kolunu da çok oynatma kısa sürede geçer." Dedi eline bir merhem alırken.

Düştükten sonra Çağan abim sanki bacağım sakatmış gibi beni kucağına alıp koşarak revire getirmişti. Şimdi ise bu hemşire abla koluma merhem sürüyordu.

Tüh! Matematik dersini de kaçırdım.

Ay ne ka üzüldüm ne ka üzüldüm!

Kadın sırf bana takmış anasını satayım. Her derse girdiğinde ilk işi benim sıramı kontrol etmek oluyor sonra da derse başlamadan önce bana soru soruyor.

Anlamıyorum ki aq niye ben?

"Bitti. Bu kağıdı da hocana götür ki yok yazılmayasın." Diyen hemşire ablanın elindeki kağıdı aldım.

Çok ta umrumda sanki yok yazılmak.

Ayağa kalkıp kapıyı açarak dışarı çıktığımda abimleri ve Kaan'ı gördüm ama Savaş'ı görememiştim. Burda olmasını isterdim ama maalesef ki yoktu.

"İyi misin abicim ne dedi hemşire abla?" Dedi Çağan abim direk yanıma gelerek.

"Bir şeyin yok değil mi?" Dedi Batu abim de yanıma gelirken.

"Kırmadın değil mi kolunu o bize lazım." Diyen Deniz abiden başkası değildi. Aklınca ortamı yumuşatmaya çalışıyordu.

"Kırılsa bile onun yüzünden değil Savaş yüzünden." Diyen Kaan ile gözlerimi devirdim.

Yav sanane çocuğum! Ben biliyorum isteyerek yapmadığını sana ne oluyor? Hı?

"İyiyim sadece incinmiş. Bir merhem sürdü, çok oynatma dedi o kadar." Dedim abimlere hitaben.

"Tamam. O zaman seni eve bırakayım bir güzel dinlenirsin." Diyen Batu abime döndüm.

"Olur bende çok yorgunum zaten." Dediğimde başını salladı ve gelip diğer koluma girerek beni yürütmeye başladı.

Bizim gelinle kaynaşma işi de iptal oldu ya. Ne güzel Zeynep'i daha iyi tanıyacaktım. Neyse en azından bir daha ki günü belirlediğimiz de Melih gelemeyecek çünkü ona iptal ettiğimizi söyleyeceğiz, hiç haz almıyorum çocuktan ya.

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin