(Multi'de Deniz aşko var.)
Selamito aşkolar!
Daha fazla bekleyemedim hemen yazıp atayım dedim.
-Çok güzel düşünmüşüm değil mi?
ÇOK ÖNEMLİ BİR ŞEY VAR!
-bölümde KİSS VAR!!!Neyse keyifli okumalar diliyorum hepinize<333
---
✨"Benim öpebileceğim tek bir kişi var Şirine. O da sensin."✨
"Savaş? Senin burda ne işin var ya?" Dedim gergince gülerek.
"Aşk olsun rahatsız mı oldun?" Deyip beni kenara iterek içeri girdi. Ben arkasından ağzım bir karış açık bakarken o salonun ortasında bağırıyordu.
"Deniiiiz! Bir gelir misin kankacım!" Diye bağırdığında annem mutfaktan çıkmıştı.
"Hoşgeldin evladım.Denizle Çağan yukarda,cezalılar sen istiyorsan bu anahtarı al ama dışarı çıkarma ikisini." Deyip elindeki anahtarı Savaş'a uzatan anneme şaşkınlıkla bakıyordum.
Lan bunlar hangi alemde?
"Sağol Nazlı abla." Dedi Savaş gülümseyerek ve annemin elindeki anahtarı alıp hızla merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.
"Anne nasıl bir savaş başlattığından haberin yok." Deyip bende Savaş'ın peşinden gittim. Hızla merdivenleri çıkarken Deniz abimin odasından gelen sesleri duyabiliyordum.
"Affet abi! Bir daha olmaz! Bak valla bir daha olmaz!" Deniz abim çığlık çığlığa bağırırken Çağan abimin gülme sesleri geliyordu.
"Yalvarman hoşuma gitti. Bir daha yap!" Odanın önüne geldiğimde kapının kulpunu aşağı çektim ama kapı kilitliydi.
"Hey! Kapıyı açın! N'apıyorsunuz abime!" Yani ne kadar da cezasını çekmesini istesem de çığlıkları ona acımama neden oluyordu.
"Kurtar beni kardeşim! Bunlar burda beni yiyor!"
"Sus lan!" Bir enseye şaplak atma sesi duydum.
"Ne vuruyorsun lan!"
"Sus! Pezevenk! Bir daha yapacak mısın ha!" Çağan abimin konuşmasından sonra bir inleme sesi geldi.
"Yapmayacağım."
"Duyamadım?" Dedi Çağan abim.
"Yapmayacağım!"
"Aferin. Çektin mi?" Çağan abim konuştuktan sonra Savaş'ın sesini duydum.
"Hemde ne çektim." Dedikten bir iki dakika sonra kapı açılmıştı. Deniz abim yerde yatıyor, Çağan abim ve Savaş da gülüşerek odadan çıkmıştı.
"N'aptınız oğluma?" Dediğimde abim gülerken Savaş'ın sert bakışları bana çevrilmişti.
Savaş'ın oğlum kelimesi ile sanırım bir derdi vardı. Kim sebep oldu acaba?
Tanıyor musunuz?
"Bir şey yapmadık ya." Dedi Çağan abim gülerken.
"Nasıl yapmadınız! Vıccıkım çıktı burda! Böbreklerim yer değiştirdi!" Diye uzandığı yerden isyan etti Deniz abim.
"Abart abart." Dedi Savaş ve bana döndü. "Sıra sende." Dedi gözlerini kısarken.
"B-bende derken?" Dedim korkuyla bir adım geri giderken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilitli Kalp
ChickLitKlasik bir abilerim ve gerçek ailem kitabı ama ana konu dışında bütün fikirler şahsıma aittir. ... Bende kilitli bir kalp onda ise her kilidi açan bir anahtar vardı. Ama ben, o kilit sadece benim kalbimi açsın istiyorum başka kalplere gitmesini iste...