56.Bölüm/Gaz bombası

1.3K 104 32
                                    

Slmmm...

Bir şey söylemek istiyorum;

Bu aralar içimde hiç yazasım yok çünkü biri tüm yazma hevesimi kırdı. Kitabı 60.Bölümde bitirecektim ama vazgeçtim bir yada iki bölüm sonra final yapacağım.

Bilginiz olsun.

Keyifli okumalar...

---

"Fight Show mu? Hemde bensiz? Çok ayıp." Diye arkamızda Deniz abimin sesini duyunca bu sefer ona döndük. "Kardeşime ve aileme laf atan daha anasının karnından doğmadı oğlum!"

Şuan bir yanımda Çağan abim diğer yanımda Batu abim onun yanında da Deniz abim ve karşımızda üvey babam. Dört kişi olmamızla korkan üvey babam geri geri giderken Çağan abim hemen ensesinden yakalayıp önümüze doğru fırlattı.

"Hadi bismillah." Dedi Batu abim boynunu kütletip elini yumruk yapıp diğer elinin avucuna vurdu.

°°°

Dördümüz de yorgunluktan yere çöktüğümüzde nefes nefeseydik ama iyi dövmüştük ve yüzü şuan tanınmayacak haldeydi. Valla abimler diye demiyorum ama çok iyi dövüyorlar.

Benim dövmeme bu sefer izin vermişlerdi ve ben hayatımda hiç kimseyi dönmediğim kadar dövmüştüm.

Valla içimin yağları eridi.

Gebersin!

"Eee şimdi ne yapıyoruz?" Diye sordu Çağan abim.

"Sizi bilmem ama ben yoruldum. Zaten yarın okula gideceğim uyumam lazım." Dediğimde üçü de bana döndü.

"Ne okulu? Hastasın sen evde yat." Dedi Batu abim.

"Aynen katılıyorum." Dedi Çağan abim başını sallayarak.

"Bence de." Dedi son olarak da Deniz abim.

"Ya ben iyileştim. Turp gibiyim,adam bile dövdüm sizde gördünüz. O yüzden yarın okula gideceğim, şimdi beni eve götürün." Dediğimde abimler beni ikna edemeyeceklerini anladıklarından kabullenip ayağa kalktılar.

Bende hemen ayağa kalktığımda beraber arabaların oraya gittik. Arkama baktığımda hâlâ yerde yatıp bize bakan üvey babamı gördüğümde sırıtıp hareket çektim.

Puşt herif!

Eve yine Çağan abimin arabası ile gelmiştim ve üvey annemle üvey abim gitmişlerdi. Annem ise salonda bizi bekliyordu. Beni görünce hızla yanıma gelip sarılmıştı.

"Neden her şeyi tek başına yapmaya çalışıyorsun ki? Ya sana bir şey yapsaydı?" Endişeli bir şekilde konuşmasına gülümseyip yanağını öptüm.

"Merak etme anne. Bodyguard gibi abimler varken kimse bana bir şey yapamaz." Dediğimde gülmüştü. Abimler ise onları övdüğüm için böbürleniyorlardı.

"Şimdi ben odama gidip biraz uyuyacağım. Babam gelince uyandırırsınız daha yarın okula gideceğim." Deyip asansöre yöneldiğimde annem arkamdan "Ne? Bu halde mi gideceksin?" Diye soruyordu.

Ben asansöre bindiğimde Batu abim annemle konuşuyordu. Sanırım beni ikna edemeyeceğini anlatmaya çalışıyordu. Yukarı çıkıp odama gittim ve direkt olarak lavaboya girdim.

Ardından üstümü değiştirip yatağıma uzandım. Kafamı yastığa koyar koymaz telefonuma bildirim gelmişti. Elime alıp havaya kaldırdım ve telefonu açtım.

Zorbik: N'apıyorsun?

Bebeğim: Uyuyacaktım.

Zorbik:Bu saatte mi?

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin