40.Bölüm/Aşk mı?

1.7K 128 49
                                    

Slmmm...

(Multi'de Kaan var.)

MUTLAKA OKU:
- Hepinizin beklediği sahne geliyor lütfen kalp krizinden ölmeyin.

Keyifli okumalar diliyorum...

---

"Duru'cum yerine geçsene niye kapının önünde dikiliyorsun?" Buğra hocanın arkamdan konuşması ile kendime gelip hocadan özür dileyerek hızla yerime geçtim. Kısa bir günaydın faslını geçtikten sonra hoca derse geçmişti.

Kafamı bir kere bile Savaş'ın olduğu tarafa çevirmemiştim. Neden bilmiyorum ama içimde ufak bir öfke vardı. Yani neden sinirleniyorum ki zaten? Savaş istediğini yanına alabilir,belki de instasında yazdığı sözler eski sevgilisi içindi.

Sürekli 'bekliyorum,tek yaptığım beklemek' gibi sözler atıyordu. Belki de eski sevgilisinin dönmesini bekliyordu. Ama ben niye bu kadar kırgın ve kızgındım?

Sıranın altındaki telefonum titrediğinde önce Buğra hocaya baktım. Tahta ile uğraşıyordu. Hızla telefonu aldığımda mesaj geldiğini gördüm.

Zorbik: Ben istemedim yanıma oturmasını. Sınıftaki tek boş yer benim yanım olduğu için yanıma oturdu.

Mesajını gördüğümde başımı kaldırıp Savaş'ın olduğu sıraya baktım. Duvar kenarında Savaş onun yanında da Elzem vardı, Elzem onunla konuşurken onun bakışları benim üzerimdeydi.

Şirine:Neden bana açıklama yapıyorsun ki?

Şirine: İstediğin kişi ile oturabilirsin beni ilgilendirmiyor.

Yazıp telefonu tekrar sıranın altına koydum. Buğra hocaya döndüğümde tahtadan bir kelime listesi açmış yazmamızı istiyordu. Tam kalemlerimi çıkarıp bende yazmaya başlayacaktım ki telefonum tekrar titredi.

"Kiminle yazışıyorsun sen?" Dedi Deniz abim sessizce.

"Arkadaşım." Diye kısaca cevapladım ve telefonu tekrar elime aldım.

Zorbik:O yüzden mi sınıfa girdikten sonra yüzüme bile bakmadın?

Şirine:Senin sevgilinle olan şeyler beni ilgilendirmiyor Savaş.

Zorbik:Eski sevgilim!

Zorbik: Ayrıca kim sana söyledi bunu?

Zorbik: Kesin o ego yığını söylemiştir. Beş dakika ağzı boş kalmıyor.

Şirine:Neden hemen suçu Kaan'a atıyorsun ki?

Şirine: Ayrıca o söylemedi.

Şirine:Sevgilinle zaten karşılaştık bu sabah.

Zorbik:Eski! Anlamıyor musun eski diyorum!

Şirine:O zaman neden sana hâlâ yakın davranıyor?

Zorbik: O onun sorunun. Benim ona yakın davrandığımı gördün mü?

Şirine: Tamam Savaş bir şey demiyorum.

Zorbik: Teneffüste müzik odasına git.

Şirine:Nedenmiş o?

Zorbik: Konuşacağız.

Şirine: Emredersiniz!

Zorbik: Aferin böyle akıllı ol.

Şirine: Göstereceğim ben sana akıllı olmayı sen dur!

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin