Heyyoo!
Sevgili okurlarım biraz entrika biraz kaos istemiş. Peki ben öylece oturur muyum?
Hayır.
Tabiki de size bol entrikalı bir bölüm yazdım.<333
Keyifli okumalar diliyorum<333
---
Kaan'ın anlatımıyla...
Spor salonunda tek başıma basket oynuyordum. Herkes derste iken ben burda tek başıma aklımdaki düşüncelerden kurtulmaya çalışıyordum.
Daha doğrusu düşünmemeye çalışıyordum. Ama ne kadar istemesemde sürekli aklıma geliyordu. Müzik odasına o öğrenciyi o odaya ben göndermiştim ve geri geldiğinde bana söylediklerini zor da olsa sindirmeye çalıştım.
Neden?
Neden beni değilde onu seçti?
Anlamıyorum.
Siktiğimin şerefsizi onun abisine bıçak çekti!
Ama o yine de ona... Aşık oldu.
Bende olmayıp da onda olan neydi anlamıyorum.
Potaya bir basket attığımda arkamdan bir alkış sesi duydum. Hızla arkamı döndüğümde Savaş'ın eski sevgilisi Elzem'i görmemle kaşlarım merakla çatıldı.
"İyi atıştı. Ama hayat o kadar da iyi değil,değil mi?" Dediğinde bu sefer yüzümde 'bu kız ne diyor ya?' ifadesi oluştu.
"Ne saçmalıyorsun?" Diye konuştuğumda hafifçe gülüp yanıma doğru yürüdü. Önümde durduğunda kollarını göğsünde bağlayıp gözlerime baktı.
"Lafı fazla uzatmadan konuya geçeyim o zaman. İkimizin de istediği birileri var ve o birileri de birlikteler. Birbirimize yardım edeceğiz ve bu işin sonunda ikimizde kârlı çıkacağız." Dediğinde beynimde şimşekler çakmıştı.
Bu kız Savaş'ı geri istiyordu. Peki benim Duru'ya aşık olduğumu nerden biliyor?
"Benim birini istediğimi de nerden çıkardın?" Diye sordum tek kaşımı kaldırarak.
"Ah yapma ama! Bütün okul farkında senin Duru'dan hoşlandığından. Yani sizi tanımayan biri bile bunu anlayabilir."
Ama Duru anlayamıyor...
Sanırım Duru gerçekten de aşk konusunda çok saf.
"Peki sana yardım edeceğimi de nerden çıkardın?" Dediğimde yüzündeki ifadeyi silmeden sırıtmaya devam etti.
"Hadi ama Duru'yu istemiyor musun? E bende Savaş'ı. Gel birlikte ikisinin arasına girelim. Aklımda çok güzel bir plan var." Duru'yu zorla kendime aşık edeceğime onu uzaktan severdim daha iyi.
"Ben bu işte yokum. Onu kendime zorla aşık falan edemem. Bir kere birini sevdiyse onu unutamaz." Dediğimde kaşlarını çattı.
"Onu kendine zorla aşık etmeyeceksin seni geri kafalı!" Dedi eliyle yavaşça başıma vururken. "Sen sadece ben Savaş'a yakın olduğum bir anda Duru'yu bizim yanımıza getirecek o anı görmesini sağladıktan sonra onu yanımızdan götüreceksin. Daha sonrada onu teselli edecek ve yanında olduğunu hissettireceksin." Dedi ve devam etti.
"Kısaca Duru ihanete uğramış olacak ve yanında ki kişiden destek alacak. Sende ona sarılıp onu teselli ederken bende o sırada Savaş'ı getireceğim ve o da yanlış anlayacak. Böylece ikisinin arası açılacak. Daha sonra sürekli onların yanında olacağız ve onlara yakın olacağız. Sonunda da BUM! Savaş benim Duru da senin. Nasıl plan?" Deyip lafını bitirdiğinde ben şaşkınlıkla ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilitli Kalp
ChickLitKlasik bir abilerim ve gerçek ailem kitabı ama ana konu dışında bütün fikirler şahsıma aittir. ... Bende kilitli bir kalp onda ise her kilidi açan bir anahtar vardı. Ama ben, o kilit sadece benim kalbimi açsın istiyorum başka kalplere gitmesini iste...