Selam!
Bölümü sevgili @1helltheoffline1 adlı okuyucuma ithaf ediyorum ve kendisine çok teşekkür ediyorum bölümlere oy verdiği için. <33
---
Çağan abim Kaan'a yumruk attıktan sonra,zorla onları ayırır ayırmaz bu sefer de Deniz abim yumruk atmıştı. Onlar vurduktan sonra yere düşmüştü bende içimde kalmasın diyerek bir tekme de ben attım ohh canıma değsin. Bir de gelmiş elimizi tutuyor şerefsiz!
Dayak yeme seansı bittiğinde Sibel'e döndüm şokla bize bakıyordu kimsenin onu evden göndermeyeceğini bildiğimden kızı yaka paça dışarı attım ve bizimkilerin yanına geri döndüm.
"Duru ne diyor bu!?" Diye bağırdı Çağan abim. Bağırmasına şaşırarak bende kaşlarımı çattım. "Sen cidden bu geri zekalı ile sevgili olduğuma inandın mı!?" Diye de ben bağırdım.
"Hey! Bir sakin olun önce. Kaan sende kalk ayağı düzgün bir şekilde konuşalım bu konuyu." Diyen Batu abime içimden teşekkür ettim. O olmasa biz birbirimizi yiyecektik.
Kaan ayağa kalkıp yanındaki tekli koltuğa oturdu. "Biliyorsunuz annem ben sevgili yapana kadar bana o kızları sürekli yollayacak,bende artık istemiyorum o yüzden Sibel'e öyle söyledim. Çünkü direk gidip anneme yetiştirecek,bende bu kızlardan kurtulacaktım. Kusura bakmayın aklıma bir tek bu geldi." Diye konuştuğunda şaşkınlıkla ona baktım.
"Oğlum sen değil miydin boşver göndersin,benimde işime gelir diyen." Dedi Çağan abi. Kaan bana bakıp ardından gözlerini kaçırdı. "Artık istemiyorum. Annemi sevgilim olduğuna ikna edersem artık beni bırakacaktır." Dedi
"İyi de annen niye böyle bir şey yapıyor ki?" Diye sorduğumda Kaan bana dönüp,"İşte orasını bende tam olarak anlamıyorum. Annem kendince sevgilim olmazsa evde kalacağımı düşünüyor. Ya sizce ben bu tiple evde kalabilir miyim ya?" Dedi sonlara doğru alayla konuşup yüzünü göstererek.
"Evet bu tiple evde kalırsın." Dedi Deniz abi morarmış gözünü ve patlamış dudağını işaret ederken. Kaan ona göz devirip hâlâ sesi çıkmayan Batu abime döndü ve. "Batu? Sen niye bir şey demedin?" Dedi ona sorarak.
"Anladığım kadarı ile sen Duru'yu annene sevgilin olarak tanıtacaksın?" Dediğinde şokla Batu abime baktım.
Ne!
Hayatta olmaz!
Ben ve Kaan? Iyk düşüncesi bile iğrenç.
Kaan ensesini kaşıyıp başını eğdi. "Yani sizde izin verirseniz." Dedi kısık sesle. "Sen önce bana sor bir bakalım ben istiyor muyum!" Dedim konuşmalarını bölerek.
"Ya özür dilerim,o an ne yapacağımı bilemedim. İlk aklıma gelen şeyi yaptım bende lütfen bana yardım edin. Batu?" Dedi sonda Batu abime dönerek.
"Başka bir kız bul,illa Duru mu olacak?" Dedi Batu abim. "Anlamıyorsun. Sibel'in yanında Duru'nun elini tuttum eğer Duru değil de başka bir kızı götürürsem annem ona yalan söylediğimi anlar." Dedi Kaan. Ardından bana döndü.
"Bak sana ilk kez yalvarıyorum. Lütfen beni bu dertten kurtar." Dediğinde Deniz abim ilk defa mantıklı konuştu. "İyi de hadi diyelim Duru'yu annene sevgilin diye tanıttın. Sonra? Sonsuza kadar sevgili numarası yapamazsınız." Dedi Deniz abi.
Doğru söylüyordu. Ayrıca ben böyle bir şeyi zaten kabul etmem. Niye sırf bu ego yığını için yalan söyleyeyim?
"Doğru söylüyorsun." Dedi Kaan başını eğerek. "Kaldır o başını,senin Batu abin bu işe bir çözüm buldu." Diyen Batu abim ile hepimiz ona döndük. "Ne buldun?" Diye sordu Kaan heyecanla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilitli Kalp
ChickLitKlasik bir abilerim ve gerçek ailem kitabı ama ana konu dışında bütün fikirler şahsıma aittir. ... Bende kilitli bir kalp onda ise her kilidi açan bir anahtar vardı. Ama ben, o kilit sadece benim kalbimi açsın istiyorum başka kalplere gitmesini iste...