14.Bölüm/Çıplak kaslı göğüs!

4.3K 193 28
                                    

Slm herkese!

Yani okuyup da oy veren ve okuyup da oy vermeyen herkese. Bu bölümü geç geldi biraz ama aynı zamanda uzun da oldu o yüzden.

Bu bölümü de yine her bölüme oy veren sevgili okuyucularımdan @geneldeecederler adlı okuyucuma ithaf ediyorum ve kendisine teşekkür ediyorum.

Keyifli okumalar<&
---

Salona Tuna ile girdiğimizde arkamızdan kapı çalıyordu. Annemler de yemeklerini bitirmiş koltuklarda oturuyorlardı. Kapının çaldığını duyan Deniz abim bana bakıp,"Kapıdaki kim?" Diye sorunca gülmemeye çalışarak,"Kapıda dilenci var abi istersen hayır babında biraz para verebilirsin." Dedim.

Deniz abim önce anlamasa da sevaptır deyip ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi tabii bende arkasında. Kapıyı açıp elindeki parayı direk uzattı. "Al kardeş Allah yardımcın- Kaan?" Dedi sonunda Kaan'ı farkederek. Bense kahkahalarla gülüyordum. Durumu anlayan Deniz abim bana döndü. "Kızım sen belasın ya." Dedi ve o da gülerek salona gitti.

Kapıdaki Kaan bana şaşkınca bakıyordu. "Bu az önce beni dilenci mi sandı? "Dediğinde başımı sallayarak gülmeye devam ettim. "Sen bittin kızım." Deyip üstüme gelemeye başlayınca hızla salona gidip Batu abimin yanına oturdum ve beline sarılıp gözlerimi yumdum.

"Abi koru beni karga burunlu Gargamel  geliyor!" Dediğimde abim gülerek kollarını omzuma sardı. "Kimmiş bu karga burunlu Gargamel?" Dediğinde içeri Kaan girdi. Beni Batu abimin yanında görünce başını 'sen görürsün.' gibisinden salladı. İşaret parmağımla Kaan'ı gösterdim. "Aha işte geldi karga burunlu Gargamel!" Deyince herkes güldü Kaan hariç çünkü kendisi sinirden renk değiştiriyordu.

Babam ve annem bana bakıp özlemle gülümserken abimler kahkahalarla gülüyordu Tuna ise ayakta durmuş sadece sırıtıyordu. "Mert amca bir şey söyle şu kızına sinirlerimi bozuyor!" Dedi Kaan beni babama şikayet ederek. Babam başını iki yana sallayıp,"Kızıma karışma Gargamel!" Deyince hepimiz daha beter güldük. "Ya Mert amca bari sen yapma." Dedi Kaan dehşete düşmüş gibi.

Çağan abim ayağa kalkıp Kaan'ın yanına gitti. "Hadi kanka biraz daha burda kalırsan Gargamel'in kedisi azman olacaksın." Dedi gülerek ve Kaan'ı kolundan tutarak yukarı götürdü. Bende Tuna'yı kolundan tutup merdivenlere yürüdüm. "Bizde odamdayız bir şey olursa haber verirsiniz." Deyip Tuna'yı kolundan çekiştirerek yukarı çıkardım. Odamın kapısına geldiğimizde Tuna gözlerini devirdi.

"Bir de kapısında ismi yazıyor, kızım sen yıldız oldunda haberimiz mi yok?" Dediğinde elimi omzuna koyup,"Bak delikanlı, ben zaten bir yıldızdım ama siz göremiyordunuz." Dedim başımı sallayarak.

Tuna yüzünü buruşturup,"Kabul et kötüydü." Dediğinde başımı sallayıp onayladım. "Evet kötüydü bir daha Deniz abim gibi espri yapmayacağım. Neyse hadi seni odamla tanıştıracağım." Dedim ve kapıyı açtım. Tuna'yı kolundan tutup içeri çektiğimde şaşkınlıkla odayı süzüyordu. "Odan baya büyükmüş ve güzelmiş." Dedi burukça.

"Hiç bir oda senin evindeki odam kadar güzel olamaz seni aptal, nasıl böyle bir şey söylersin." Deyip omzuna hafifçe vurdum. Gülümseyip yatağıma doğru gidip oturdu. "Eee mutlu musun burda? Yani bir sıkıntı yok değil mi sana iyi bakıyorlar."

Başımı sallayıp yanına gittim ve bende oturdum. "Sence birinin bana benim isteğim dışında canımı sıkmasına izin verir miyim?" Dediğimde gülerek kolunu omzuma attı ve şakağımdan öptü. "Sen benden uzak olduğunda sürekli onu hatırlıyorum Duru, küçük kardeşimi benim elimi tutuşunu gitme abi deyişini... Lütfen sende beni yalnız bırakma." Bakışlarımı sesi boğuk çıkan Tuna'ya  çevirdim.

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin