Selam!
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Keyifli okumalar...
---
Bir sağa bir sola sallanıyordum, başım ise zonkluyordu. Yavaşça gözlerimi açtığımda karşımda ultra meymenetsiz bir geri zekalı görmeyi beklemiyordum.
Siktir! Ne oldu lan!
"Ne oluyor lan,benim bu arabada ne işim var!" Diye bağırıp kafamı iki yanıma çevirdim, çünkü iki yanımda da adam vardı ve karşımda da bir tane meymenetsiz.
"Uyandı uyuyan güzel." Dedi karşımdaki pislik. "Ne diyorsun lan sen! İndirin beni!" Diye bağırıp kapıya atılsamda yanımdaki iki boğa izin vermedi. "Otur oturduğun yerde! Hiç bir yere gitmiyorsun!" Diye bağırdı. Bir dakika ben bu adamı bir yerden tanıyorum ama nerden.
Kollarımı tutan adamlardan kolumu kurtarıp önümdeki adama döndüm. "Seninle daha önce karşılaştık mı?" Dediğimde güldü. "Hatırlamadın mı beni cesur kız çok alındım."
Şokla gözlerimi belertmiştim. Yok artık! Bunlar benle Batu'ya arabadayken saldıran adamlar ve bu adamda beni isteyip abimi tehdit eden adam.
Vay şerefsiz puşt oğlu piç!
"Seni orospu..." Dudaklarımın üstünde bir elin durması ile susmak zorunda kaldım. Yanımdaki boğa! Öldüreceğim hepsini. "Kim öğretti sana bu lafları, çok ayıp ben seni daha uslu bir kız diye biliyordum." Dediğinde kaşlarımı çattım. "Lan seni beni nerden tanıyorsun da benim hakkımda konuşulabiliyorsun göt!" Diye bağırdığımda bu sefer hepsi sinirlenmişti.
Önümdeki adam bana doğru eğilip,"Eğer o ağzını tutmazsan sana yapacaklarımdan korkmalısın cesur kız." Dedi ve geri çekildi. Alayla gülüp başımı salladım. "Bence sen benden korkmalısın götünden yürek yemiş meymenetsiz çünkü sizden kurtulduğum anda seni doğduğuna pişman edeceğim." Dediğimde gözleri sinirle açıldı ve elini kaldırıp yüzüme vuracakken yanımdaki elini tuttu.
"Melih sakin ol! Patron zarar görmesin dedi." Uyarır bir şekilde konuştuğunda Melih götü elini ondan kurtarıp arkasına yaslandı. Ay nede uydu Melih götü.
Övünmek gibi olmasın ama küfürlerim de çok yaratıcıdır.
"Dua et patrona söz verdik yoksa..." Lafını kesip araya girdim. "Biliyorum biliyorum senden korkacakmışım ama sana bir şey diyim mi, bence sen yardımcılık yerine köpeklik yap şuan karşımda çok iyi bir köpek görüyorum da sahibini çok iyi dinleyen bir köpek." Dedim sırıtarak.
Ulan kaçırılmışım, gelmiş burda beni kaçıran kişiye hakaretler ediyorum. Eee bu dünyaya Duru Erdemoğlu bir kere geliyor, şuan egomu göremiyorum kendisi bulutlardaydı da en son.
Melih götü son dediğime daha da sinirlenip üstüme atlayacak iken araba durdu ve o da geriye doğru düştü. Yanımdaki boğa da bunu fırsat bilip beni kolumdan tutup arabadan indirdi. "Kızım salak mısın illa dayak mı istiyorsun?" Dediğinde ona döndüm.
"Sanane belki canım dayak çekmiştir,belki arsızımdır?" Deyip tek kaşımı kaldırdığımda iç çekip diğer boğa2'ye döndü. "Sen Melih abiyi sakinleştir ben kızı götürüyorum." Dedi ve kolumdan tutarak sürüklemeye devam etti. "Kendim yürüyebilirdim." Dedim gözlerimi devirerek.
"Aaa öyle mi? Bende seni yatalak sanmıştım o yüzden yürütüyordum. Salak mısın Cemile? Kaçma diye." Dedi ve yürütmeye devam etti. Gülüp başımı iki yana salladım. "Beni kaçırmamış olsaydınız senle çok iyi kanka olurduk lan!" Dediğimde bana döndü.
"Senin gibi bir kaçıkla mı? Aman istemez." Dedi yüzünü buruşturarak.
"Ufak at da civcivler yesin,kesin benimle arkadaş olmak için yanıp tutuşuyorsundur." Dediğimde eski bir deponun içine girmiş bir kapının önünde durmuştuk. Bana dönüp,"Sen nasıl bir kızsın ya? Kaçırılmışsın gelmiş burda benimle dalga geçiyorsun. Senin şuan zırlayıp çıkarın beni burdan diye bağırman gerekmiyor muydu?" Dedi merakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kilitli Kalp
ChickLitKlasik bir abilerim ve gerçek ailem kitabı ama ana konu dışında bütün fikirler şahsıma aittir. ... Bende kilitli bir kalp onda ise her kilidi açan bir anahtar vardı. Ama ben, o kilit sadece benim kalbimi açsın istiyorum başka kalplere gitmesini iste...