51. Bölüm/Kaza

1.7K 126 19
                                    

Bu bölümü siz bebeklerime ithaf ediyorum.

Bu arada lütfen bölüm içinde bana sövmeyin, bölüm başlığından anlamışsınızdır zaten.

Diyorum ve keyifli okumalar diliyorum<333

---


✨"Kafamı siktiniz bıraktınız amk bu ne ya! Kafa bu kafa                  boru değil!" ✨

SAVAŞ BARÇIN'IN ANLATIMIYLA...

"Anlat bakalım delikanlı. Kızımla gölün eğlendirmiyorsun değil mi?"

Mert abinin sorusu ile kendimi tutamayıp güldüm. "Gölün eğlendirmek mi? Siz kızınıza bakan gözlerimi görmüyorsunuz herhalde? Ben onu her şeyden çok seviyorum."

Mert abi dediğim şey ile sırıtır gibi oldu ama sonra hemen toparladı kendini. Çağan ve Deniz ise bana kaşlarını çatmış bakıyordu öylece. Batu ise bitsede gitsek havasındaydı.

Sanırım en sevdiğim dostum Batu.

"Peki sana kızıma aşık olduğunu kanıtla dersem nasıl kanıtlarsın?" Diye sorduğunda da hemen cevabımı yapıştırdım.

"Hani hayatımız müzik diyen kişiler var ya? Hani uyurken,yemek yerken,banyo yaparken, dışarda yürürken,ders çalışırken müzik dinleyenler var ya. Onlar derki bizim hayatımız müzik olmuş işte Duru da benim için öyle. O benim hayatımın içinde değil o benim hayatımın ta kendisi. Ben ona daha önce hiç kimseye aşık olmadığım kadar aşık oldum." Dediğimde abi tayfası yaratıcılığıma homurdanırken Mert abinin de kıskanma belirtilerini görebiliyordum.

Sonuçta kızını ondan daha çok seven biri var karşısında.

"Peki sana son sorum o zaman. Duru ile ailen arasında kalsan kimi seçerdin?" Bu seferki soruya hazırlıklı değildim. Gözlerim yerdeki çimenleri izlerken donuktu.

"Sanırım buna da hazır cevabın yok. Bu kadar düşündüğüne göre de..."

"Baba." Diye Mert abinin lafını kesti Batu. "Bence bu soruyu es geçelim." Dediğinde başımı kaldırıp beni izleyen Mert abiye gülümsedim.

"Bir ailem olmadığı için seçim yapmama da gerek kalmıyor Mert abi." Dediğimde onunda bakışları donuklaştı.

"B-ben bilmiyordum oğlum özür dilerim. Hatırlamak istemezdim." Diye mahcupça konuşunca tekrar yalandan gülümseyip başımı iki yana salladım.

"Sorun yok." Dediğimde başını salladı.

"O zaman sana son kez bir şey diyeceğim ve bu konuyu kapatacağım." Dediğinde başımı salladım. "Kızımın üzülmesini istemiyorum,tek bir damla bile gözyaşı gelirse o güzel gözlerinden, senin için hiç iyi olmaz Savaş oğlum. Anlaştık mı?"

Savaş oğlum?

Abi oğlum demeyin ya!

"Gerekirse canımı veririm ama yine de gözünden bir damla yaş akmasına izin vermem Mert abi." Mert abi gülümseyerek ayağa kalktı ve elini uzattı.

Gülerek ayağa kalkıp elini öptüm.

'El öpecek adam mıydın sen Savaş?'

'Sus iç ses sus!'

Geri çekildiğimde bu sefer bana sarılmıştı. "İstediğin zaman yanıma gelip benimle dertleşebilirsin evlat. İstersen sana... babalık yapabilirim." Dediği şeyle gözlerim hafiften dolmuştu.

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin