9.Bölüm/Abi

5.8K 263 17
                                    

Selam arkadaşlar!

Bir duyuru yapacağım!

Bundan sonra bölümler haftada bir gelecek çünkü okullar açılıyor ve benim ders çalışmam gerekiyor.

Keyifli okumalar<33

---

"Kolamı da versene." Dedim Kumral'a.

"Ayağının dibinde değil mi kendin al." Dedi sinirle.

"Ama bugünün hizmetçisi sensin." Dedim sırıtarak. Homurdanıp ayağımın dibinde olan kolayı bana verdi.

"Pişt bayat! Bana bir cips kasesi daha getir." Dedi Deniz Batu'ya.

"Bayat ne oğlum?" Dedim Deniz'e.

"Erkek ata ne denir küçük kardeşim?" Diye sordu Deniz. Bilmediğim için başımı iki yana sallayıp, "Ne denir?" Diye sordum.

"Bayat,hani bay ve at birleşince..." Dediğinde bu iğrenç espriye karşı yüzümü ekşittim.

"Montum nerde?" Bu dediğime Deniz kahkahalar attı.

"Biliyor musun Deniz, soğuk espirilere sadece yapan kişi güler." Dediğimde Deniz elini kafama koyup iki kez yavaşça vurdu.

"Aferin benim küçüğüme soğuk espriden de anlıyorsun." Dedi. Geri çekilip kolamı içmeye devam ettim.

"Eee hizmetçilik nasıl gidiyor." Dedi Deniz. İkimizde şuan oturmuş keyfimize bakıyoruz ve bu üçlü bize hizmetçilik ediyordu. Valla kendimi şuan Dubai'de tatilde hissediyorum.

"Bu gece bitsin ben sana göstereceğim hizmetçiliği." Dedi Çağan dişlerini sıkarak.

"Oğlum ne diye bu hizmetçilik işini çıkardın başımıza başka iddia mı yoktu." Dedi Batu.

"Abim ben nerden bileyim bu şerefsizin kazanacağını." Dediğinde kaşlarımız Deniz ile aynı anda çatıldı.

"Benim hakkımda düzgün konuş!"

"Abim hakkında düzgün konuş!" Deniz ile aynı anda konuştuğumuz için kelimelerimiz birbirine girmişti ama hepsi bana bakıyordu. Deniz yavaşça bana doğu dönüp elini anlıma koydu.

"Ateşi de yok,hasta da değil. ALLAHIM İLK BANA ABİ DEDİ!!" Diye bağırınca Deniz ne dediğimi daha yeni farkettim.

Siktir! Ağzımdan kaçmış!

İnsanlara çok çabuk ısınıyorum...

"Gördünüz mü ilk bana abi dedi beni daha çok seviyor. Ağlayın. Kudurun." Dedi Deniz gülerek.

"Abicim bana da der misin?" Dedi Batu önümde oturarak. Ardından Çağan da önüme çökerek ellerimi tuttu. "Bak bu eşek sıpasına abi diyorsan bize hayli hayli dersin hadi,bak çok kolay bir kelime. A-b-i." Dedi Çağan harf harf söyleyerek.

Şuan resmen bana abi kelimesini öğretiyorlar gibime geldi. Gülme Duru, sakın gülme. Ama hayır kendimi durduramıyorum. Büyük bir kahkaha patlattığımda hepsi bana 'bu kız deli ' bakışı atıyordu.

"Ya siz şaka mısınız ya?" Dedim gülmeyi keserek. "Neden taktınız bu abi kelimesine?" Diye devam ettim.

"O kelimeyi sen söyleyeceksen takarız, çünkü bunca zaman sonra seni yeni buluyoruz ve kardeşimiz bize abi desin istiyoruz." Dedi Batu. Suratından üzgün olduğunu çok iyi anlayabiliyordum.

"Seni bulup da bize abi demeni o kadar çok istedik ki anlatamam." Dedi Çağan da.

"Tamam, kardeşimin üstüne gitmeyin. İlk bana abi dedi diye de kıskanmayın çalışın sizin de olsun." Dedi Deniz ve kolunu belime sarıp beni yanına çekti.

Kilitli Kalp Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin