Doktorun işi bitince Ali'ye artık eşinin yanına gideceğini söyledi bayan doktor. Tedaviye artık başlamışlardı. Serum takılmıştı koluna. Ali hemen eşinin odasına girdi.
"Orman gözlüm... geldim..." deyip karısının elini tuttu. Sonra alnından öptü karısının."sensiz olmak o kadar zordu ki..."
"Biliyorum. Ben de yaşadım sessizliği... ama neden yaptın. Keşke önce ailenle konuşsaydın. Cümlesini tamamlasan Ali'nin telefonu çaldı.
"Şamil..."
"Kardeşim nasıl?"
"Tedaviye başladılar. Biraz hastanede kalacak. Bu arada nikah işi de bitti."
"Hangi arada... çok sevindim ya... tebrik ederim."
"Teşekkürler. Bugün olsun istedim." Aslı'ya baktı. Hastayken zorlama oldu biraz ama..."
"Aman iyi olmuş yoksa zor evet derdi o... versene yanındaysa..."
"Veriyorum. Her şey için teşekkürler Şamil." Aslı kocasının uzattığı telefonu kulağına götürdü
"Abim..."
"Canım benim tebrik ederim."
"Teşekkür ederim. Keşke yanında olsaydınız."
"Çok isterdim ama nasip... sen iyileş harika bir düğün yaparız. O zaman yanında oluruz."
"İnşallah abim."
"Bu meret sana nasıl geldi anlamadım. Ailede hiç şeker hastası da yok." Dediğinde Aslı bir an cevap veremedi. "Ama zaten sen benim şekerli kardeşimdin hep. İyi ol canım. Allah şifa versin. Rabbim ikinizi de sevsin. Geç vakit diye Amina'yı aramiyorum. Yarın seni arar."
"İyi olur." Vedalaşıp telefonu kapattılar.
"Doktor dinlenmem gerektiğini söyledi. Hadi bakalım hemen uyuyorsun."
"Ama..."
Ama yok. Söz yarın konuşacağız. Aileme de yarın haber vereceğim."
"Sen nerede uyuyacaksın?"
"Şu koltukta uyurum. Sen merak etme. Hasta olan sensin. Bana sadece elini ver yeter. Senin elin böyle ellerimde olsun kafi..." Dedi karısının elini dudaklarına götürürken."
***
Ali ailesi sabah namazını kıldıktan sonra babasını aradı. Özellikle Ravza'da olduğu zamanı seçmişti. Namaz çıkışı Şamil ona arayabilirsin haberini uçurmuştu.
"Baba..."
"Ali, neredesin sen?"
"Londra'dayım."
"Onu biliyorum da neden kaçar gibi gittin." Babası sanki yumuşamıştı biraz.
"Baba benim o kızla bir şeyim olmadı. Onunla evlenmem söz konusu değil."
"Eee... ortadaki gerçek ne olacak."
"Baba ortadaki gerçek... bu kızın beni bir şekilde uyuttugu ve yatağıma girdiği. Benim o saate kadar uyuduğuma şahit oldunuz mu? O kız ne yaptı bilmiyoruz ama bir şeyler olduğunu biliyoruz."
"Oğlum önemli olan kızın senin yatağında olması."
"Yatağıma gören her hangi biri olabilir yine de evlenmemi isteyecek misin?"
"O her hangi biri değil ki... kuzeninin görümcesi ve en önemli evimizdeki misafir."
"Baba misafir haddini bilmeli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Karası
Ficțiune generală06.02.2023 sabaha karşı yurdumun güneydoğusu sallandı. büyük acı çöreklendi yüreğimize. Bu acının tarifi asla yok. Yıkılan binlerce binanın molozlarının altında kaldı binlerce canımız. Saatler birbiri ile yarışırken, her gelen kurtulma haberi ile y...