Ertesi gün güzel bir güne uyanmıştı Aslı. Sevdiği adam onu seviyordu. Telefonuna mesaj gelmiş mi diye baktı hemen. Gelmişti.
"Sabah ne zor kavuştu güne. Anladım ki geceler çok uzunmuş." Gönderdiği saatte ancak uyumuştu Aslı. Hemen aradı sevdiğini. Telefon daha ilk çalışında açıldı.
"Orman gözlüm..." demişti telefonu açar açmaz Ali.
"Sesini duymak istedim." Dedi tüm masumluğu ile Aslı.
"Bende..."
"Kızmadın değil mi?"
"Kızdım..."
"Kızma..."
" şakaydı kızmadım tabi ki... Seni o kadar özledim ki..."
"Sen gidince..."
"Sık sık geleceğim inşallah ve çok fazla beklemeyeceğiz. Karım olacaksın benim."
"Korkuyorum"
"Korkma Allah'ın izni ile... ne zaman ineceksin..."
"Biraz işim var. Yani günlük işler işte."
"Acele et." Aslı güldü.
"En çabuk halimle yanında olacağım."
"Özlemle bekliyorum."
Aslı aceleyle yataktan kalkıp banyoya girdi. İşlerini halledip çıktığında korkuyla irkildi.
"Gamze... sabah sabah hayırdır..." diye sordu kardeşine.
"Hayır ablacığım. Uyuyamadım tüm gece, ben de seninle konuşmaya karar verdim."
"Ne oldu ki?" Aslı neler olduğunu merak etmişti. "Otur bakalım." Aslında bir an önce aşağıya inmeye can atıyordu.
"Ali" dediğinde Aslı buz gibi olmuştu "Ben ona aşık oldum abla. Onu düşünmeden yaşadığım bir an bile yok."
"O... O bi... biliyor mu?" Diye sordu kekeleyerek.
"Söyledim." Aslı yutkundu istemsizce.
"Eee..."
"Ya biliyorsun... şuan da bu evde misafir." Aslı başıyla onayladı. "Tabi ki itiraf edemez ama ben biliyorum. Aslında... ben inanamıyorum. Ilk defa birini sana kaldırmadım."
"Anlamadım" dedi kocaman yeşil gözlerini açarken.
"Herkes seni sevdi bu dünya da... Senin güzelliğini gören kimse bana bakmadı. Ilk defa ya ilk defa bir erkek sana bakmadı. Ce o benimle ilgileniyor. Hem Şeyma da dedi. Düşünebiliyor musun?"
"Bu şekilde du... düşündüğünü bilmiyordum."
"Ama öyle olmadi mı? Hani liseye giderken Taha vardı. O sana aşıkken ben... ben ona aşıktım." Dedi gülerek "Ali de sana aşık olsaydı, inan bu sefer canıma kıymayı düşünüyordum."
"Nasıl düşünürsün böyle bir şey?"
"Hep sen sevildin bende güzel kızım küçük kardeşi."
"Annem sevdi ya seni..." Gamze omuzunu silkti.
"Sadece o ama... geri kalan herkes seni sevdi."
"Üf Gamze ya... sabah sabah nereden çıktı bu olay."
"Gece inan uyumadım. Hep Ali'yi düşündüm durdum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın Karası
Fiksi Umum06.02.2023 sabaha karşı yurdumun güneydoğusu sallandı. büyük acı çöreklendi yüreğimize. Bu acının tarifi asla yok. Yıkılan binlerce binanın molozlarının altında kaldı binlerce canımız. Saatler birbiri ile yarışırken, her gelen kurtulma haberi ile y...