Bölüm 73

154 21 0
                                    

Aslı telefonu kırdıktan sonra hıçkıra hıçkıra ağladı.

***

Bugün Gamze ile Ali evlenecekti. Aslı da düğüne davetliydi. Annesi düğüne katılması konusunda ona baskı yapmış 'kızımı üzmeye hakkın yok' diye çıkışmıştı. Onlara ne zaman 'Hayır' deme cesaretini göstermişti ki? Yine boyun eğmiş ve sevdiği adamın kız kardeşi ile olan düğününe gidiyordu.

Erken gitmek istememişti. Tam düğün saati orada olmayı planlamıştı. Annesi Bursa'da da düğün isteyince onu kırmamış Ali'nin ailesi kabul etmişti. Bir hafta sonrada Medine'de olacaktı bir düğün. Sonra da Gamze'nin dediğine göre pasifikte rüya gibi bir balayı.

Aslı için önemli olan şu düğünün bir an önce bitmesiydi. Sonra bir daha karşılaşmak istemiyordu.

"Davetiyeniz var mı hanımefendi" diyen sesle kendine geldi. 'Hayır' anlamında başını salladı. "Üzgünüm efendim, davetiyesi olmayanları içeri alamıyoruz."

"Ben gelinin kız kardeşiyim." Dedi usulca.

"Anladım ama mümkün değil."

"Aslı" diye kendisine seslenen sese döndü. "Aslı bu sensin." Dedi hayretle Yasemin Halası.

"Halacığım" diyerek zoraki gülümsedi Aslı halasına sarılırken.

"Dur sana bakayım." Derken omuzlarından tutup kendinden uzaklaştırdı. "Çok... garip olmuşsun ama çok zayıflamışsın... annen aşk acısı çekiyor dedi... sanki gerçek." Aslı sadece gülümsedi. "Benden duymuş olma ama içerideki herkes senin damada olan aşkını biliyor."

"Anlamadım."

"Ali yok mu Gamze'nin ki... Sen onu kardeşinin elinden almak için çok uğraşmışsın." Aslı kocaman yutkundu.

"Bu nereden çıktı hala."

"Ah canım benim... doğru muydu?" Dedi üzülmüş gibi yaparken "Ben... Gamze'nin saçmalığı diye düşünmüştüm."

"Gamze mi söyledi bunları."

"Neyse canım benden duymuş olma ama... senin onu kapmak için kapandığını felan anlatıyor." Derken salona girdiler.

"Aslı..." diyerek annesi yanına geldi. "Geldin demek. Üzerine daha rezil bir şey giyemezdin zaten."

"Hoş buldum anne..."

"Bunlarla kaybedecek zamanım yok. Kendine bir yer bul ve otur."

"Sahi Aslı nereye oturacak. Bizim masa dolu."

"Ay oturmasın canım. Geleceği bile belli değildi. Ayakta dursun. Onu mu düşüneceğim... ilahî Yasemin." Diyerek gitti.

"Annen işte.... her zaman böyle biliyorsun. Biraz da sanırım. Bu Ali ve sen olaylarına kızgın sanırım."

"Dedemler nerede?"

"Babam ve Şamilin ailesi henüz gelmediler. Gelirler birazdan. Seni gelin odasına götüreyim mi? Gamze şahane olmuş."

"Eee sonra halacığım önce" derken Gizem ve Sarp'ı işaret etti "Kuzenlerime selam versem. Onları özledim."

"Sarp sana çok kızacak."

"Kıyafetimden dolayı mı?"

"Elbette..."

"Oh hala... kızmakta serbest. Ben ona Zülal için kızıyor muyum?"

Siyahın KarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin