1.1

16.1K 1K 306
                                    




bebislerim bölümü okurken yorum yaparsanız çok mutlu olurum, yorumlarınızı okumak bana yazmaya devam etmemde motivasyon veriyor


Sabaha yakın bir saatlerde uykumu tamamen almış bir şekilde uyandım. Yeni yeni açılan gözlerim pencereye iliştiğinde havanın daha aydınlanmadığını gördüm. Doğrulmak gibi bir hamle yaptığımda belime dolanan bir kol beni yatağın içine geri çekti. Sırtım sert bir göğüse yapıştığında kaşlarımı çattım.

Rüya mı görüyordum?

Yüzümü arkama doğru çevirdiğimde onun yüzünü gördüm. Sıcak nefesi ensemdeydi. Tüm vücudum ürperirken öylece kalakaldım. Gece gelmiş miydi yani? Peki neden çıplaktı?

Hiçbir şey hatırlamıyordum. Ben uykuyla uyanıklık arasındayken bir şey yapmış olabilir miydik? Sessizce bedenimi dinlediğimde hiçbir yerimde bir ağrı hissetmedim. Kıpırdanmaya başladığında tekrar ona baktım.

Yüzü buruştu ve gözleri aralandı.

"Ne kıpırdayıp duruyorsun sabahın köründe? Uyusana." diyerek mırıldandı. Sona doğru birkaç şey daha söylemişti ama sesi o kadar boğuk ve derinden geliyordu ki hiçbir şey anlamadım. Yatağım ilk defa bu kadar sıcaktı.

İlk defa biriyle uyumuyordum ama ilk defa biriyle bu kadar yakın uyuyordum. Ali resmen elektrikli battaniye gibiydi. Şu anı sorgulamayıp beni kendine daha da çekmesine izin verdim. Ona doğru dönse miydim acaba?

Yavaşça onu rahatsız etmeden ona doğru döndüğümde burnum göğsüne dokundu. Soğuk burun ucum sıcak göğsüne değdiği anda irkilir gibi oldum. Şu an için onun rahatını bozmak istemiyordum. Kalkıp gitmesinden endişeleniyordum.

Dün ki öpüşmeden ve bu uyumadan sonra aramız nasıl olacaktı? Hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaktı? Yoksa gerçekten de aramızda bir şeyler mi başlayacaktı? Her ne olursa olsun onunla olduğum an bunları düşünmemeye karar verdim.

Bir sonraki anı düşünerek şu anki anı kaçırıyordum. Yanağımı göğsüne dayadığımda ağır ve düzenli kalp atışlarını hissettim. Yüksek vücut sıcaklığından nefesim daralmaya başlamıştı. Havale geçirsemde buradan bir santim oynamazdım. Yan dönerek benden ayrıldığında kalkıp gideceğini sandım ama o sadece benim çok hareket etmemden rahatsız olmuş gibiydi.

Hâlâ uyumaya devam ediyordu. Yılan gibi sürünerek üstüne çıktığımda kafamı göğsüne yasladım. Çok fazla kıpırdamadan öylece durdum. Daha fazla kıpırdamamam için uyumam gerekiyordu. Ama şu an bu durumda nasıl uyuyabilirdim ki?

Bir süre bir şeyler daha düşündükten sonra uyuyakaldım.

...

Gerinerek yatağın içinde döndüğümde pencereden gelen ışıkla örtünün altına girdim. Ali'yle birlikte uyumuştuk. Bunun aydınlanmasını yaşadığımda örtüyü üstümden atarak odamda ondan bir iz aradım.

Yatakta onun yattığı taraf dağınıktı. Yataktan kalkıp pencerenin önüne gittiğimde aralık olduğunu gördüm. Evet, rüya falan görmemiştim. Beraber uyumuştuk. Odanın içinde zıplayarak dans etmeye başladım. Camı kapatarak yatağımı topladım ve hızla üstüme bir şeyler geçirdim.

Şu Ceren'le bir konuşmam gerekiyordu.

Kahvaltımı yapıp annemin istediği bir kaç ev işini yaptıktan sonra evden çıktım. Bu saatlerce okuldan çıkmış eve gelmek üzereydi. Onun okuluna doğru giden o yolda yürümeye başladım. Eminim ki karşılaşacaktık. Sokağın sonundan döndüğümde sonunda onu gördüm.

Mahalle [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin