1.9

11.5K 736 173
                                    




Sabah olduğunda çok saçma bir şekilde yatakta yalnız uyandım. Ali gitmişti, yoktu. Hızla komodinin üstündeki telefonumu elime aldığımda bana mesaj atmış olduğunu gördüm.

Ali: Cemil çağırdı.

Ali: Seni uyandırmak istemedim.

Ali: Evde kalırsan en erken şekilde yanına geleceğim.

Ali: Tamam mı?

Onun evinde tek başıma oturmak istiyor muydum? Tabiki de hayır. Peki, Cemil abi onu neden çağırmıştı? Ceren'le ilgili bir konu olabilir miydi? Ali, Ceren'in abisiyle arkadaş olduğu sürece Ceren hayatımızda hep olacaktı. Daha doğrusu biz bu mahallede yaşadığımız sürece.

Oflayarak yataktan kalktım ve kendi kıyafetlerimi geri giydim. Ali hepsini yıkayıp kurutmuştu. Elinden her iş gelmesi sanırım bekar bir annenin tek çocuğu olmasından kaynaklanıyordu. Babası hakkında bir bilgim yoktu. Bildim bileli sadece o ve annesi vardı.

Hızla Tufan'a mesaj attım. Ceren yine Ali'yle konuşmak için bir durum yaratıp abisinide alet etmiş olabilirdi. Stresten ellerim titriyor zor mesaj yazıyordum.

Deniz: Tufan nerdesin?

Deniz: Çok acil.

Tufan: Evdeyim, noldu?

Deniz: Ali sabah gitmiş, Cemil abi çağırmış.

Deniz: Ceren bir şey planlamış olabilir.

Tufan: Bize gel.

Telefonumu cebime atarak en hızlı şekilden evden çıktım. Tufan'ın evi hemen karşıdaki ev olduğu için gelmem çok uzun sürmedi. Tufan kapıyı açmış beni bekliyordu. İçeri girdiğimde beraber odasına geçtik.

"Ne oldu? Hemen anlat." dedi. Montumu çıkararak yatağına oturdum. Elim ayağım stresten ve korkudan buz gibi olmuştu. Aldığım her hava ciğerlerime buz sarkıtı gibi batıyordu. Cemil abi çok eski kafalı bir adamdı.

Ali'yle Ceren'in arasında bir şeyler olduğunu sanıp Ali'yi bir şeye zorlayabilirdi. Bilmiyorum. Korkudan aklıma her şey geliyordu.

"Evindeydik, hep konuştuk. Her şey güzeldi. Ceren hakkında da bayağı bir konuştuk. Ben rahatsız olduğum için okul konusunu Ceren'in abisine söylediğini söyledi, konuyu abisinin halletmesi için. Sonra da sabah kalktığımda yoktu." dedim ve telefonumu cebimden çıkarıp mesajları açtım.

Tufan telefonu elimden alarak mesajları okudu ve telefonumu bana geri verdi.

"Ceren'le ilgili bir şey olduğunu sanmıyorum. Başka bir mevzu olabilir mi acaba? Mesaj atsan." dedi, yanıma oturarak. "Ne yazmalıyım?" dedim. Bağdaş kurarak bir süre düşündü.

"Nerede olduğunu sor. Ne için gittiğini sor, sonuçta yatakta yalnız uyandın. Biraz küsmüş gibi yap." dedi. Tufan bir ilişki uzmanıydı. Hızla sohbeti açarak mesaj yazmaya başladım.

Deniz: Ali.

Deniz: Neredesin?

Bir süre bekledikten sonra mesaj geldi.

Ali: Cemil'in yanındayım.

Ali: Sen evde misin?

Mesaj yazacağım sırada Tufan beni durdurdu.

"Evde olduğunu söyle. Olduğu yere gitmemiz gerekebilir senin evde olduğunu düşünsün, böylece rahat hareket eder." dedi. Ali'nin kötü bir şey yapacağını mı düşünüyordu? Çaresizce dediği şeyi yaptım.

Mahalle [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin