Ali'nin annesiyle olabildiğince sıkıcı bir yemek yedikten sonra onun odasına geçmiştik. Gül teyzede hiçbir terslik sezmemiştim. Daha önce geldiğimde nasıl davrandıysa yine öyle davranmıştı. Ama bana bir türlü çocuk muamelesi yapmaktan vazgeçmiyordu. Yatağın diğer bir ucunda oturup bana bakan sevgilime baktım.Öylece beni izliyordu.
Omuzlarımı hareket ettirerek sıkıldığımı belli etmeye çalıştım. Elini bana doğru uzatarak ayağımı tuttu ve ayağımdan beni kendine doğru çekti. Kucağına oturttuğunda tedirgince odanın kapalı kapısına baktım. Dudaklarını boynuma dokunduğunda yanağımı kafasına yasladım.
"Annen gelir." dediğimde umursamadan burnunu boynuma yasladı. Derince nefesler aldı. Kıpırdanan kirpikleri boynumu gıdıklıyordu.
"Ben duyarım onun adım seslerini." dediğinde boşverdim. Artık yakalanma panik atakları geçirmiyordum. Ellerimi sırtında dolaştırarak sırtını okşadım. Rahatlayan mırıltılar çıkararak belime sarıldı. Elleri belime masaj yapmaya başladığında gülümsedim.
"Ben gideyim mi artık eve?" diye sorduğumda belimi sıkıca sarıldı. Olumsuz mırıltılar çıkarttı. Yine de birazdan eve gitmem gerekecekti. Annem en fazla bir saate aramaya başlardı. Geri çekilerek yüzüme baktı. Elini yanağıma yaslayarak okşadı. Yemyeşil gözlerinin içindeki kırmızı kalpleri görebiliyordum.
"Sabahta, öğlende birlikte olsak sonra akşam beraberde uyusak gün içinde seni görmediğim birkaç saatte çok özlüyorum. Ama bundan sonra hep beraber olacağız. Sabah lokantaya gideriz. Akşama kadar orada duracağız. Eve gidince ailenle konuş. Tamam mı?" dedi. Ses çıkarmadan gözlerimi kapatarak açtım.
Sevimlice gülümsedi.
Daha sonra eve gelip odama kapanmıştım. Kapattığım durum eve gelince benimle baş başa kalmıştı. Yatağa oturarak düşünmeye başladım. Bu durumu Tufan'a da açmayacaktım.
Çünkü bu durum Tufan'la olan arkadaşlığımızdan önceydi. Şimdide ona açıklamakla işi dahada büyütmek istemiyordum. Rehbere girip engellenmiş numaraları açtım. Son engellediğim numaranın engelini açarak mesaj attım.
Deniz: Ne istiyorsun?
Deniz: Yıllar sonra ne alaka?
Deniz: Mal mal yazıyorsun bana.
0531*****: Biz arkadaş değil miyiz?
0531*****: Sadece konuşalım dedim.
Deniz: Ne mal mal yazıyorsun?
Deniz: Kendini havalı falan mı zannediyorsun?
0531*****: Alt tarafı bir mesaj bu kadar abartma.
Deniz: Bana bir daha mesaj atma o zaman.
Deniz: Eskiden arkadaştık.
Deniz: Sen kaçtın, bitti.
0531*****: Şu anki tepkin bile birçok duygu barındırıyor.
0531*****: Sadece bir kahve içelim dedim sana.
0531*****: Arkadaşlığımızında mı hatrı yok?
Deniz: Yok.
Deniz: Güzel giden bir ilişkim var.
Deniz: Kimseyle oturup kahve içemem.
0531*****: İlişki durumunu sormadım.
0531*****: İlgilenmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle [bxb]
RomanceEğer mahallenin abisine aşıksanız bu kötüydü ama mahallenin abisine aşık bir erkekseniz bu daha da kötüydü. bxb