2.4

10.5K 662 236
                                    







Sabah üstümden bir yük kalkmış gibi uyanmıştım. Dün tüm gece hatta sabaha kadar uyumadan konuşmuş ve sohbet etmiştik. Birbirimizi daha iyi tanımaya çalışmıştık. Sevip sevmediğimiz şeyler hakkında konuşmuştuk. Onun hakkında yeni bir çok şey öğrenmiştim.

Bana sevgi dolu bakan gözlerine uzun uzun bakmıştım. Beni sevmesine, okşamasına izin vermiştim. Dakikalarca ara vermeden öpüşmelerimizde olmuştu. Sabaha doğru gitmesini söylesemde beni defalarca reddedip öpücüklere boğmuştu.

Akşam konuşurken bu konuyu da derinlemesine konuşmuştuk. Elinde bir kanıt yok diye bu bulamayacağı anlamına gelmiyordu. Sonuçta bu zamana kadar bizi takip etmişti. Bundan sonra neden etmesindi?

O yüzden Ali'yle ortak karar olarak bir süreliğine cama tırmanma işleri rafa kaldırmıştık. En azından bir süre yapmasak iyi olacaktı. Çünkü Ali'nin cama tırmanırken çekilen bir fotoğrafı her şeyi açık etmeye yeterdi.

Telefonumu elime alarak Ali'ye mesaj attım.

Deniz: Nerdesin sevgilim?

Çok geçmeden cevap geldi. Onun mesajlarıma hemen dönmesi çok hoşuma gidiyordu.

Ali: Ben sana ölürüm.

Ali: Sevgilin miyim ben senin?

Deniz: Evet, sevgilimsin.

Ali: Başka?

Deniz: Aşkımsın.

Ali: Başka?

Deniz: Balımsın.

Ali: Yerim seni.

Deniz: Yesene.

Ali: Yiyeceğimi biliyorsun.

Ali: Evdeyim güzelim.

Ali: Annemle oturuyoruz.

Deniz: Ben dışarıda olursun sanmıştım.

Ali: Annem biraz kızdı.

Ali: Yüzünü gördüğüm falan yok dedi.

Ali: Ondan bugün evde kaldım.

Deniz: Bende Tufan'ın yanına gidicem şimdi.

Ali: Çen bana haber mi veriyosun çen?

Deniz: Ya Ali!

Ali: Bebeğimm benim.

Ali: Tufan'ın camından bana biraz bak yüzünü göreyim.

Deniz: Tamam aşkım.

Telefonu cebime atarak çığlık attım ve hızla odamdan çıktım. Annem evde olmadığı için koşarak evden çıktım ve hoplaya zıplaya Tufan'ın evine yürüdüm. Kapısının önüne geldiğimde zili çalmadan onun camına doğru baktım.

Perdeyi geriye kadar açmış bana bakıyordu. Üstünde tişört olmadığını gördüğümde kaşlarımı çattım. Bu halde cama mı çıkıyordu? Zaten bizi gözetleyen bir sapık vardı. Hemen mesaj attım.

Deniz: Sen beni katil mi edeceksin?

Deniz: Hemen üstüne bir şey giy.

Tekrar ona baktığımda telefonuna baktığını gördüğümde kaşlarımı çatmaya devam ediyordum. Benim görünce saldırasım geliyorsa başkası baksa ne düşünürdü. Hele o kara yılan benim kocamı zaten gözetliyordu.

Hiç çekinmeden hemen yandaki evin camına baktım. Tül perdenin arkasında sanki bir şeyler hareket ediyordu. GÖrdüğüm hareketliğe nah çekerek Ali'ye döndüm. Üstünü giymiş bana bakıyordu.

Mahalle [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin