Arabanın sağ koltuğunda kucağımda duran elime baktım. Ali hala lokantanın içerisindeydi ve bende arabada oturuyordum. Beni başka bir yere götürmek istediğini söylemişti. Hasan abi birkaç işi halletmek için burada kalacağını söylediğinde Tufan'da orada kalmak istemişti.Onu boş bir anda köşeye çektiğimde aralarında bir samimiyet oluştuğunu söylemişti. En azından abi kardeş durumundan çıkmış sohbet edebiliyorlardı. Sonunda arabaya doğru ilerlediğini gördüğümde kemerimi bağladım.
"Geliyor gönlümün efendisi." diye şarkı mırıldandım. Sonunda arabaya bindiğinde önce bana uzanarak yanağıma kocaman bir öpücük kondurdu. Derince koklayarak öpüşüne yanağımı ona doğru uzatarak karşılık verdim.
Kemerini bağladı ve arabayı çalıştırdı.
"Onları yalnız bırakmak için mi yaptın?" dedim, göz ucuyla ona bakarak. Bana hınzır bakışlar atarak kafasını aşağı yukarı salladı. Gülerek elimi ona uzattım. Parmaklarımızı birbirine geçirerek elimi sıkıca tuttu ve elimin üstüne öpücük kondurdu.
"Çok fenasın." dedim. Elini kucağıma çekerek diğer elimide ellerimizin üstüne koydum. Parmağındaki yüzüğü okşayarak ellerimize baktım. Bize yüzük almıştı ve şu anda parmaklarımızdaydı. Arabayı sahilin sakin bir kenarına çekerek bana baktı.
Yüzüğümün bulunduğu elimi avucunun içine alarak baş parmağıyla yüzüğümü okşadı.
"Ne olursa olsun çıksın istemiyorum. Sende de, bende de." dediğinde kafamı salladım. Ne olursa olsun çıkarmayacağım bir şeydi benim için. Öylece birbirimizin yüzüne baktık. Ardından ona doğru uzanarak kafamı omzuna yasladım ve denizi izledik.
Telefonuma ardı arkası kesilmeyen mesajlar gelmeye başladığında doğrularak cebimden telefonumu çıkardım. Kimin mesaj attığını gördüğümde bana merakla bakan Ali'ye gülümsedim.
"Tufan." dedim. O bakışlarını denize çevirdiğinde bende mesajları açtım.
Tufan: İMDAT.
Tufan: Allahım yardım et.
Tufan: Naptım ben!!!!
Tufan: Ay ölüyorum.
Tufan: Allahım.
Tufan: Ağlıyacağım.
Deniz: Ne oluyor?
Tufan: Yardım et bana.
Tufan: Ben bir şey yaptım.
Deniz: Ne yaptın?
Tufan: Saçma bir an oldu.
Tufan: Biraz yakınlaştık.
Tufan: Gözüme perde falan indi.
Tufan: Adamı şak diye ağzından öptüm.
Deniz: NE?
Tufan: Ay evet.
Tufan: Sonra beni bir sardı.
Tufan: Bırakmadı.
Tufan: Anın etkisine kapıldım.
Tufan: Uzunca öpüştük.
Tufan: Sonra ben kaçtım.
Tufan: Kendimi arkadaki barakaya kilitledim.
Deniz: Ne?
Deniz: Niye?
Tufan: Utanıyorum mal.
Tufan: Bir saattir kapının önünde bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle [bxb]
RomanceEğer mahallenin abisine aşıksanız bu kötüydü ama mahallenin abisine aşık bir erkekseniz bu daha da kötüydü. bxb