Τύμμα τύμματι τίσαι.
(Την πληγή με πληγή την πληρώνεις.)
—ΑισχύλοςΔεν μίλησε. Δεν είπε τίποτα. Παρακολουθούσε ήσυχη την αδελφή της να γελάει με την Ροζαλία στο καθιστικό σαν ήταν χρόνια φίλες που αντάμωσαν ξανά πρόσφατα. Τις έβλεπε να γελάνε και να συζητάνε περί ανέμων και υδάτων. Αναρωτιόνταν αν πράγματι γνωρίζονταν από κάπου. Οι γλώσσες τους έτρεχαν αρκετή ώρα σε συζητήσεις και εξιστορήσεις ιστοριών μαθαίνοντας η μια καλύτερα την άλλη, έμοιαζαν να απολαμβάνουν πραγματικά η μια την συντροφιά της άλλης.
Ο Αχιλλέας την άφησε μιάμιση εβδομάδες να συνηθίσει την νέα δυναμική της ομάδα παρά τους ατέλειωτους ενδοιασμούς της να δοκιμάσουν στην πράξη αυτή την νέα δυναμική. Επέμενε ο αρχηγός να καταφέρουν να επικοινωνήσουν οι δυο γυναίκες πριν οποιαδήποτε αποστολή διαφορετικά το όποιο σχέδιο θα πήγαινε στράφι. Και δεν είχε άδικο. Πράγματι αν η Ρεγγίνα και η Ροζαλία δεν έβρισκαν σημείο ισορροπίας μεταξύ τους καμία αποστολή δεν θα στέφθονταν επιτυχημένη.
Έσκασε μια μεγάλη ροζ φούσκα στα χείλη της, "Αλήθεια δεν ξέρω πως κρατήθηκα!", γελάει η Ρόζα και οι μπούκλες της κινούνται μαζί της καθώς το σώμα της τραντάζεται από τα γέλια. "Χαρά στο κουράγιο σου!", η Μπριάννα σκούπισε ένα δάκρυ από τα μάτια της και κράτησε το στομάχι της που πονούσε από τα γέλια. Η Ρεγγίνα από την άλλη, κοιτούσε τις δυο γυναίκες απέναντι της ανέκφραστα και σκεφτόταν κάθε πιθανή δικαιολογία για να γίνει καπνός από το καθιστικό. Ο Σλέιερ όμως την είχε έντεκα μέρες σε στενό μαρκάρισμα. Της κατέστησε σαφές πως μέχρι να έχτιζε σχέσεις με την Μοράλες και μάλιστα άριστες επαγγελματικές σχέσεις οι αποστολές θα έμεναν αυστηρά στάσιμες.
Εντόπισε τον Ένζο με την άκρη του ματιού της να κατεβαίνει τις σκάλες πρόσχαρα και να πλησιάζει την κοπέλα του, την φίλησε γλυκά στο μάγουλο και κάθισε δίπλα της, χώνοντας την μέσα στην θερμή αγκαλιά του. Αντάλλαξε ένα άδειο βλέμμα με την εκτελεστρια που δεν ξεπέρασε όμως τα δέκα δευτερόλεπτα. Η καρδιά της δέχτηκε ένα τσίμπημα και το μαχαίρι καρφώθηκε πιο βαθιά στα σπλάχνα της.
Σύντομα ο Τζέις τους συνόδεψε μα κάθισε απόμακρα από την Μπριάννα που με την παρουσία του φάνηκε λιγότερο χαρούμενη και μαζεύτηκε στην θέση της. Το κλίμα βάρυνε απότομα, ο ξανθός δολοφόνος δεν αντάλλαζε ούτε βλέμμα με την μελαχρινή χάκερ και αύξησε έτσι τις υποθέσεις της Ρεγγίνα πως κάτι στην περίπλοκη αυτή «σχέση» που είχαν μάλλον στράβωσε. Η εκτελέστρια έκανε μια υποσημείωση στο πίσω μέρος του μυαλού της να ρωτήσει την αδελφή της αργότερα για την παράξενη αυτή συμπεριφορά του Τζέις.
STAI LEGGENDO
Pain
Storie d'amore«Έχει αρχή μα όχι τέλος και τελειώνει ότι αρχίζει.» ΘΑΛΑΣΣΑ: "Και δηλαδή τι τύπος άντρα είσαι;" Το σαρδόνιο χαμόγελο που στόλισε τα χείλη του ήταν ότι χρειάστηκε για να κάνει την καρδιά της να χτυπήσει σαν τρελή. "Εκείνος που θα γαμαει το μυαλό σου...