Δημιούργησε
τον εαυτό σου,
γίνε το ποίημα σου.
—Μια εβδομάδα έχει περάσει από το φιάσκο με το με το αλλεργικό σοκ του Πάμπλο Χάρτ μα ο θάνατος του μαφιόζου ακόμη παραμένει ένα από τα πιο φλέγον θέματα της νύχτας.
Όλοι γνωρίζουν πως ήταν δουλειά της εκτελέστριας μα κανείς δεν έμαθε ποτέ τον ακριβή τρόπο εκτέλεσης που ακολούθησε η ξανθιά δολοφόνος, κανείς εκτός από την Νάγια Χάρτ που όμως δήλωσε «τρομερά πληγωμένη» από τον χαμό του άντρα της πριν σηκώσει όλα τα λεφτά του τουλάχιστον και χαθεί μαζί με τα παιδιά της από προσώπου γης.
"Πως;", επιμένει να μάθει τον τρόπο εκτέλεσης του Χάρτ ο Κάσσιεν μα κανείς δεν τον ενημέρωνε. Η μυστικότητα τους περί της συγκεκριμένης αποστολής φούντωνε την περιέργεια του άντρα με το κάθε λεπτό που περνούσε. Κάθισε πιο βολικά στον καναπέ, "Τον τάισε με το ζόρι φράουλες;", ρώτησε την παρέα και έκανε τον Ένζο να γελάσει βαθιά.
Ο Αχιλλέας χαμογέλασε πονηρά, "Ναι. Του έχωσε μια φρουτιέρα στο στόμα.", άφησε με προσποιητή σοβαρότητα και το ύφος του, -αν δεν γελούσε με την καρδιά του ο Τζέις-, θα έπειθε με ευκολία τον Κάσσιεν που είχε αρχίσει να χάνει την υπομονή του. Σηκώθηκε από την θέση του και πλησίασε την καφετιέρα γεμίζοντας την κούπα του, "Καλά.", μουρμούρισε, "Δεν είναι δίκη σας δουλειά η δολοφονία και ντρέπεστε να το παραδεχτείτε.", δήλωσε σίγουρος και επέστρεψε πίσω στην θέση του.
Η Μπριάννα που τον λυπήθηκε από την απέναντι θέση του πρόσφερε με χαμόγελο την πιατέλα με τα κεκάκια μα δεν τον είδε ιδιαίτερα πρόθυμο, "Δεν ήταν όντως δουλειά μας. Βασικά, η Ρεγγίνα απέτυχε για πρώτη φορά.", κούνησε το κεφάλι του θετικά ο Τζέις μα ο οριακά εκνευρισμένος Κάσσιεν δεν κατάλαβε την ειρωνεία στην φωνή του φίλου του. Η Μπριάννα ρόλαρε τα μάτια της, "Σταματήστε το αστείο-..", έσπευσε να τους εμποδίσει πριν το αστειάκι πάρει μεγάλη έκταση μα κανείς από τους τρεις δεν φαίνονταν να έχει όρια.
"Δεν χρειάζεται να υπερασπίζεσαι την αδελφή σου Μπριάννα.", πρόλαβε να την διακόψει ο Ένζο πριν τους χαλάσει την πλάκα στον ανυποψίαστο Κάσσιεν που όμως παρακολουθούσε την συζήτηση με γουρλωμένα μάτια, "Αργά η γρήγορα θα μαθεύονταν πως η Ρεγγίνα Βασιλειάδη για πρώτη φορά απέτυχε σε αποστολή.", ανασήκωσε τους ώμους του ο Τζέις συνεχίζοντας την ιστορία του χάκερ και ο Αχιλλέας έπνιξε ένα γελάκι, "Αναμενόμενο να αποτύχει θα έλεγα.", κούνησε θετικά το κεφάλι του και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ του.
YOU ARE READING
Pain
Romance«Έχει αρχή μα όχι τέλος και τελειώνει ότι αρχίζει.» ΘΑΛΑΣΣΑ: "Και δηλαδή τι τύπος άντρα είσαι;" Το σαρδόνιο χαμόγελο που στόλισε τα χείλη του ήταν ότι χρειάστηκε για να κάνει την καρδιά της να χτυπήσει σαν τρελή. "Εκείνος που θα γαμαει το μυαλό σου...